Optakt Valladolid-Real Madrid: Tre point eller farvel til mesterskabet

12 år 2 måneder siden #37 af Siempre Madrid

Real Madrid 7 skrev: Selvom vi kun fik 1 point kan vi så ikke vinde ligaen eller hvad?

Så skal Atlético Madrid tabe til Málaga og spille uafgjort mod Barcelona. Hvis Atlético Madrid taber til Barcelona, så skal Barcelona sætte points til mod Elche. Og vi skal naturligvis vinde vores to kampe.

Det er en lillebitte smule op ad bakke.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #38 af Barça

Real Madrid 7 skrev: Selvom vi kun fik 1 point kan vi så ikke vinde ligaen eller hvad?

Jo, men det kræver at Atletico maksimalt kun får en uafgjort i det to sidste kampe.

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #39 af Juanito
Jeg fatter virkelig ikke hvad der foregår... Kommer hjem fra ALLIANZ ARENA med et 4-0 og er ikke i stand til at slå Valencia og Valladolid. Jeg håber virkelig at der kun er en årsag til det hvilket er at deres hoveder allerede er i finalen, for hold kæft hvor bliver jeg bekymret for om vi overhovedet kan slå Atleti når jeg ser på hvad der lige er sket... Så kan vi tage vores ødelæggelse af Bayern og smide den ud i skraldespanden.

12 år 2 måneder siden #40 af Kiwes
Problemet som i alle efterlyser ligger hos lægestaben. Det simpelthen til grin med alle de skader vi får, store som små, det ikke godt nok.

Vi havde absolut intet at komme med offensivt.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

• mozad655
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #41 af mozad655

madrid2000 skrev: Elendigmendi!

hahahahahahahahahahahahahaha. hold kæft hvor er det genialt! jeg har grinerflip

12 år 2 måneder siden #42 af Kasillas
Ved egenligt ikke om jeg er skuffet taget omstændigheder i betragtning for vores vedkommende.

Når nu Bale var ude samtid med at Ronaldo blev skadet det første minutter for slet ikke at nævne at Jese var langtidsskadet, så er det lidt begrænset hvad man kan gøre i en kamp hvor modstanden kæmper for at blive over stregen.

Allerede da kampen blev indledt havde jeg på fornemmelse af at det enten blev et smalt et-måls-sejr til det ene hold eller også ville det være uafgjort med ingen eller få mål. - Da så Ramos fik scoret, blev jeg taknemmelig, for ellers var det svært at se punkter for hvordan vi skulle komme foran. - Da så Valladolid laver mål, desærre den måde det blev scoret på, var der vist langt at se efter.

Jeg er ikke enig i at truppen er smalt. Den er BLEVET smalt hen over jævnfør de skader og langtidsskader, ellers var den bredt nok i indledningen.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

12 år 2 måneder siden #43 af rezamadridista
Uden pis. Jeg begår selvmord hvis Atletico vinder CL og Barca vinder La Liga. Skrækscenariet!

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #44 af Juanito
Så håber vi på at Elche og Malaga redder os. Der ligger omkring 14.000-15.000 kr. i vente hvis man oddser en 100-mand på de to. Spørgsmålet er bare om man tør tilføje en Real-sejr over Celta, til kuponen.

12 år 2 måneder siden #45 af Siempre fiel
Det var sjovt som kampen ligner de udekampe vi desværre alt for mange gange har set Real Madrid levere mod mindre klubber. Skaber ingen chancer, scorer en enkelt pind på en tilfældighed eller individuel præstation og trækker os så tilbage med krydsede fingre og håber på det bedste. Som så ofte før endte det galt - og omend det er nemt at være bagklog, så er jeg helt overbevist om at der er mange af jer andre der ligesom mig bare sad de sidste 20-30 minutter og nærmest ventede på de udligning - det var lige efter bogen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Juanito, MMM

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #46 af Cristiano
Jeg kan simpelthen ikke forstå at der er nogle af jer der ikke synes at vores bredde i offensiven er smalt.

Vi har glasben Bale. Jesé som ikke endnu har spillet en hel sæson på højeste niveau og så Ronaldo som nu måske er ikke så invicible mht. skader. Benzema der svinger fra fantastisk til ringe. Morata som er ikke god nok til Real Madrid og kan overhovedet ikke true Benzema. Isco som har haft vanskeligheder med Ancelotti's taktik. Di Maria som kan være fantastisk men også kendt for at ikke være ret stabilt….

Så jo tak, vi har brug for 1-2 flere spillere til offensiven. Jeg kunne tænke mig en top angriber mere og så…uhm offensiv midtbane der kan spille i midt/kant.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Cristiano.

12 år 2 måneder siden #47 af El Rojo
Helt sinsdssygt skuffende det her. Én ting er, at mesterskabet glipper, men at vi ikke formår at holde liv i det til sidste spillerunde, det har jeg svært ved at acceptere.

Jeg er ikke meget for at svine Carlo til, for jeg synes selvfølgelig, at han har været helt fantastisk. Men i dag synes jeg sgu han sælger den. Jeg føler ikke, at Valladolid egentlig skaber særlig meget, inden det 70. minut, hvor Carlo foretager et par defensive udskiftninger, og holdet som konsekvens deraf (både rent spillemæssigt, men for mig at se også psykisk) stiller sig længere tilbage.

Jeg synes det er en mindre taktisk brøler, for hvis vi bare kører på, så skaber vi stadig chancer. 2-0 målet havde lukket kampen, men jaja, altid let at være bagklog. De indskiftninger synes jeg dog er træge, Marcelo og Illara ind for Isco og Benzema , som ikke havde spillet sin bedste kamp, men han formår stadig at holde i bolden og næsten hver gang at gøre chancerne større, fordi han er så uselvisk. Marcelo skal ikke spille kant, han så helt forvirret ud, skab nu noget bredde for helvede. Når man skifter defensivt risikerer man både, at udligningen kommer fordi man kommer for langt ned og stå, og samtidig er man så godt som færdig, hvis udligningen rent faktisk falder, da man ikke har mere offensivt at skyde med.

Illaramendi, ham har jeg det så fucking dårligt med altså. Magen til alibi-spiller, han er simpelthen nødt til at tage noget mere ansvar. Jo, der er mange gode ting ved at være boldflytter, at kunne holde flow i spillet osv., men du skal fandeme ikke spille nærmeste mand for så at gemme dig bag ved nærmeste modstander. To gange i træk gør han det ved Nacho, der ender med at give indkast helt nede ved eget hjørneflag, i situationen hvor Pepe får gult.

Jeg har så svært ved at se potentiale i ham, også fordi han på nuværende tidspunkt ikke engang mestrer de få "sikre" kvaliteter, som han er købt ind for. Folk må sgu kalde ham lige hvad de vil, for i mine øjne er han en af sæsonens største skuffelser. At Elendigmendi så er et plat og uoriginalt navn, og at Illarelendig egentlig lyder federe, gør mig ikke så meget. Man må fandeme godt revses, når man spiller så dårligt for et af verdens bedste fodboldhold.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved El Rojo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Juanito

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #48 af Inspektøren
Jeg håber virkelig ikke det er tilfældet, men noget kunne tyde på, at Real Madrid er blevet ramt af samme onde, som FC Bayern München, da de blev mestre på rekord tid. Det virker til, at spillerne ikke er kommet ned på jorden igen, efter massakren i Tyskland, hvilket har medført manglende motivation og sult blandt spillerne. Hvis det forsætter tror jeg, at vi ender vi med at tabe til Atletico i finalen, fordi vi har undervurderet dem, og ikke mentalt har været til stede i kampen. Lige nu kunne man godt bede om José Mourinho's hjælp, selvom jeg hader at indrømme det :)

Vamos Real!
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Inspektøren.

Leveret af Kunena Forum