Optakt Valladolid-Real Madrid: Tre point eller farvel til mesterskabet
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid 7 skrev: Selvom vi kun fik 1 point kan vi så ikke vinde ligaen eller hvad?
Så skal Atlético Madrid tabe til Málaga og spille uafgjort mod Barcelona. Hvis Atlético Madrid taber til Barcelona, så skal Barcelona sætte points til mod Elche. Og vi skal naturligvis vinde vores to kampe.
Det er en lillebitte smule op ad bakke.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Barça
- Gæst
-
Real Madrid 7 skrev: Selvom vi kun fik 1 point kan vi så ikke vinde ligaen eller hvad?
Jo, men det kræver at Atletico maksimalt kun får en uafgjort i det to sidste kampe.
- Juanito
- Gæst
-
Vi havde absolut intet at komme med offensivt.
- mozad655
- Gæst
-
madrid2000 skrev: Elendigmendi!
hahahahahahahahahahahahahaha. hold kæft hvor er det genialt! jeg har grinerflip
Når nu Bale var ude samtid med at Ronaldo blev skadet det første minutter for slet ikke at nævne at Jese var langtidsskadet, så er det lidt begrænset hvad man kan gøre i en kamp hvor modstanden kæmper for at blive over stregen.
Allerede da kampen blev indledt havde jeg på fornemmelse af at det enten blev et smalt et-måls-sejr til det ene hold eller også ville det være uafgjort med ingen eller få mål. - Da så Ramos fik scoret, blev jeg taknemmelig, for ellers var det svært at se punkter for hvordan vi skulle komme foran. - Da så Valladolid laver mål, desærre den måde det blev scoret på, var der vist langt at se efter.
Jeg er ikke enig i at truppen er smalt. Den er BLEVET smalt hen over jævnfør de skader og langtidsskader, ellers var den bredt nok i indledningen.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Juanito
- Gæst
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Cristiano
- Gæst
-
Vi har glasben Bale. Jesé som ikke endnu har spillet en hel sæson på højeste niveau og så Ronaldo som nu måske er ikke så invicible mht. skader. Benzema der svinger fra fantastisk til ringe. Morata som er ikke god nok til Real Madrid og kan overhovedet ikke true Benzema. Isco som har haft vanskeligheder med Ancelotti's taktik. Di Maria som kan være fantastisk men også kendt for at ikke være ret stabilt….
Så jo tak, vi har brug for 1-2 flere spillere til offensiven. Jeg kunne tænke mig en top angriber mere og så…uhm offensiv midtbane der kan spille i midt/kant.
Jeg er ikke meget for at svine Carlo til, for jeg synes selvfølgelig, at han har været helt fantastisk. Men i dag synes jeg sgu han sælger den. Jeg føler ikke, at Valladolid egentlig skaber særlig meget, inden det 70. minut, hvor Carlo foretager et par defensive udskiftninger, og holdet som konsekvens deraf (både rent spillemæssigt, men for mig at se også psykisk) stiller sig længere tilbage.
Jeg synes det er en mindre taktisk brøler, for hvis vi bare kører på, så skaber vi stadig chancer. 2-0 målet havde lukket kampen, men jaja, altid let at være bagklog. De indskiftninger synes jeg dog er træge, Marcelo og Illara ind for Isco og Benzema , som ikke havde spillet sin bedste kamp, men han formår stadig at holde i bolden og næsten hver gang at gøre chancerne større, fordi han er så uselvisk. Marcelo skal ikke spille kant, han så helt forvirret ud, skab nu noget bredde for helvede. Når man skifter defensivt risikerer man både, at udligningen kommer fordi man kommer for langt ned og stå, og samtidig er man så godt som færdig, hvis udligningen rent faktisk falder, da man ikke har mere offensivt at skyde med.
Illaramendi, ham har jeg det så fucking dårligt med altså. Magen til alibi-spiller, han er simpelthen nødt til at tage noget mere ansvar. Jo, der er mange gode ting ved at være boldflytter, at kunne holde flow i spillet osv., men du skal fandeme ikke spille nærmeste mand for så at gemme dig bag ved nærmeste modstander. To gange i træk gør han det ved Nacho, der ender med at give indkast helt nede ved eget hjørneflag, i situationen hvor Pepe får gult.
Jeg har så svært ved at se potentiale i ham, også fordi han på nuværende tidspunkt ikke engang mestrer de få "sikre" kvaliteter, som han er købt ind for. Folk må sgu kalde ham lige hvad de vil, for i mine øjne er han en af sæsonens største skuffelser. At Elendigmendi så er et plat og uoriginalt navn, og at Illarelendig egentlig lyder federe, gør mig ikke så meget. Man må fandeme godt revses, når man spiller så dårligt for et af verdens bedste fodboldhold.
- Inspektøren
- Gæst
-
Vamos Real!