Optakt Valladolid-Real Madrid: Tre point eller farvel til mesterskabet

12 år 2 måneder siden #25 af Real HWL
Jeg har nogen billige vip billetter tilsalg til den sidste kamp mod Espanyol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #26 af Daniel

madrid2000 skrev: Elendigmendi!

Han er så piv ringe. Han kommer ind og sparker modstanderen i hovedet. Hans mand scorer. Fuck dig.

Ja, han er sgu ikke helt heldig, ham Illarramendi :-)

På det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt........ i hver kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

12 år 2 måneder siden #27 af DarioGomez

Daniel skrev:

Siempre fiel skrev: Barca ender med at blive mestre i noget man betragtede var en katastrofesæson for dem - det er lige før det er morsomt

Der er heller ingen grund til at yde mere end højest nødvendigt ;-)

Den her smider Barcelona naturligvis ikke.

Baseret på? Deres fænomenale resultater mod Atlético hidtil i sæsonen? ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 2 måneder siden #28 af Sebberg
Jeg er pisse skuffet, men det lå jo lidt i kortene, da Ronaldo blev skadet. Vi mangler de tre spillere (Bale, Ronaldo og Jesé) der kan noget på egen hånd og afslutte acceptabelt. Di Mariá dribler ok, men sparker simpelthen så dårligt til den bold.

Benzema er god som spilstation, men skal slet ikke have så meget ansvar som i dag. Morata er en kæmpe skandale. Han er SÅ dårlig, at jeg slet ikke forstår det. Så dårlig boldbehandling.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #29 af Inspektøren
Højt at flyve dybt at falde.

Efter vi vandt mod Bayern München, så troede jeg virkelig, at det endelig ville være Real Madrid's tur til at opnå en 'El triplete', men hvad sker der så...

12 år 2 måneder siden #30 af Daniel

DarioGomez skrev: Nå. Vi må op på 90 point og sende kærlige tanker til Elche og Malagá.

Men ok, en treble havde nok også været for meget forlangt i Carlos første sæson. Trods alt.

Vi må vaske det her væk, bruge af bredden de to næste runder og eventuelt spare folk til sæsonens sidste kamp. Jeg er ret sikker på, at vi med en CL-sejr godt kan leve med en tredjeplads.

Det er aldrig godt nok at ende bag Lillesøster, og det er egentlig uanset, hvor godt de så end er spillende........ eller er det bare mig?

12 år 2 måneder siden #31 af Kaká8

madrid2000 skrev: ElendigmendiIllarramendi!

Han er så piv ringe. Han kommer ind og sparker modstanderen i hovedet. Hans mand scorer. Fuck dig.

Snak ordentligt og lær at skrive Illarramendi! Hvad er det du har imod ham?

HALA MADRID Y NADA MAS
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Kaká8.

12 år 2 måneder siden #32 af HugoSanchez
Nu handler ALT om Champions League finalen. Alle mand skal spares fra nu af. Andetholdet må spille de sidste to kampe, og så skal maksimalt fokus for førsteholdet være hos fysioterapeuterne, lægerne og mentaltrænerne. La Décima må ganske enkelt ikke glippe nu. Hvis det utænkelige skulle ske, ender den fine sæson Real Madrid har haft med at stå som en rendyrket fiasko.

Hugo Sanchez
Følgende bruger(e) sagde tak: Kasillas, BBB

12 år 2 måneder siden #33 af Real Madrid 7
Selvom vi kun fik 1 point kan vi så ikke vinde ligaen eller hvad?

12 år 2 måneder siden #34 af Siempre fiel
Vores midtbane lider oz bare helt vanvittigt af mangel på dynamik og potens - tager man Bale og Ronaldo væk, så ska Benzema jo pludselig selv skabe noget og så falder han igennem som en elefant gennem is. Sku lige til at overveje hva jeg så sku skrive, men gider ik engang - det er fanme den samme lidelseshistorie igen og igen - hvor meget gummiben ka man få. På den her måde ender vi med trøstepokalen CdR som eneste trofæ - vi er åbenbart uduelige hvis ik vi ka få lov at stå og forsvare nede i eget felt og leve på kontra. Shit hvor er der mange spillere der mangler kvalitet - det er så PINLIGT!!

• Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #35 af Barça

Daniel skrev:

DarioGomez skrev: Nå. Vi må op på 90 point og sende kærlige tanker til Elche og Malagá.

Men ok, en treble havde nok også været for meget forlangt i Carlos første sæson. Trods alt.

Vi må vaske det her væk, bruge af bredden de to næste runder og eventuelt spare folk til sæsonens sidste kamp. Jeg er ret sikker på, at vi med en CL-sejr godt kan leve med en tredjeplads.

Det er aldrig godt nok at ende bag Lillesøster, og det er egentlig uanset, hvor godt de så end er spillende........ eller er det bare mig?

Hvis man kigger på både Real og Barcas økonomi i forhold til Atletico, så er det aldrig i orden. Men team spirit, figtherånd, den rette motivation og den rette træner kan man altså ikke købe sig til.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #36 af Redondo

M_linding skrev:

raul7=kongen skrev: Sådan går det, når man spiller en halv sæson uden backups. Der skal handles til bænken til sommer!

Vi har vel spillere nok, hvis bare de gad holde sig fra langtidsskader?

Men jeg har hele tiden ment, at Jesés skade er en absolut katastrofe, netop pga. den manglende aflastning i offensiven.

Det er da lige gyldig om vi i har spillere nok, hvis dem som sidder på bænken ikke engang ville kunne komme på holdet i HB Køge.
Dog burde HB Køge sagtens kunne slå Valladolid, for godt spillede de sgu ikke.

Leveret af Kunena Forum