Marca: Coentrao har forlænget

12 år 1 måned siden #13 af Siempre Madrid

Kaspercristiano skrev: Juanfran kan forstærke madrid på sin rutine, men det er jo rigtigt, Arbeloa har været meget skadet. Havde han ikke været dette var han fortrukket foran Juanfran på sin fantastiske offensive skills, og hurtighed.

Stop nu bare udsalget af dig selv.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
  • Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #14 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Marca: Coentrao har forlænget

Siempre Madrid skrev:

Kaspercristiano skrev: Juanfran kan forstærke madrid på sin rutine, men det er jo rigtigt, Arbeloa har været meget skadet. Havde han ikke været dette var han fortrukket foran Juanfran på sin fantastiske offensive skills, og hurtighed.

Stop nu bare udsalget af dig selv.

Jo joo, men nu var Juanfran jo fortrukket på landsholdet af samme årsager, og på sin vis kunne det samme jo også ske i Madrid. Var det ikke også derfor at han blev valgt foran Carvajal, der stort set har sat Arbeloa på plads det meste af sæsonen ?
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #15 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Marca: Coentrao har forlænget
Ja da... Lad os forstærke os på en plads, hvor vi er rigtig godt besatte, endda med en spiller, der er dårligere offensivt end Carvajal.. Det der med at købe for at købe er sgu noget pjat.
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #16 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Marca: Coentrao har forlænget
Jeg ved ikke lige hvordan diskussionen endte på et indkøb på Juanfran, men det er da den dårligste ide, jeg længe har hørt. Vi har både bredde og fremtidsperspektiv på højrebacken. Det ville være spild af penge.

Tilbage til den oprindelige diskussion, så har jeg lidt blandede følelser omkring Coentraos forlængelse. Jeg havde håbet, at dette var sommeren, hvor han skulle udskiftes, men han har virkelig spillet en flot sæson på venstrebacken. Hans opblomstring var lige præcis den forstærkning, som truppen havde brug for på den plads. Derudover må man have stor respekt for hans konkurrencegen og fightervilje. Han virkede færdig i Real Madrid sidste sommer, men han kæmpede stadigvæk videre og gav ikke op. Stor cadeau til ham for det. Der var mange, der kunne lære noget af det.

Når det så er sagt, så tror og håber jeg, at Marcelo vinder pladsen tilbage i næste sæson. Det er en sand fornøjelse at se på hans offensive spil og spilleglæde, når han er i form. Han er en spiller, der virkelig kan gøre en forskel, og det er meget få venstrebacks i verden, man kan sige det om.
Emnet er blevet låst.
  • Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #17 af Kaspercristiano
Den opstod i en anden tråd, hvor jeg faktisk brokkede mig over at Juanfran blev fortrukket fremfor Carvajal på landsholdet. Det var i følge flere herinde fint nok, at Juanfran blev udtaget fremfor Carvajal, grundet sin rutine. Men nu kan jeg se at piben har en anden lyd fra samme personer. Nu er Juanfran ikke dygtig nok og nu er Arbeloa pludselig meget bedre når han er klar igen. Offensivt kan Juanfran intet og ja... læs selv resten.

Angående Coentraos forlængelse skrev jeg at det så var et farvel til Moreno (åbenlyst), forstået sådan at rygtet kunne pilles ned. Der blev så snakket om tab og jeg ved ikke hvad.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Kaspercristiano.
Emnet er blevet låst.
  • PeterLe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #18 af PeterLe
Besvaret af PeterLe på emne Marca: Coentrao har forlænget

Kaspercristiano skrev: Den opstod i en anden tråd, hvor jeg faktisk brokkede mig over at Juanfran blev fortrukket fremfor Carvajal på landsholdet. Det var i følge flere herinde fint nok, at Juanfran blev udtaget fremfor Carvajal, grundet sin rutine. Men nu kan jeg se at piben har en anden lyd fra samme personer. Nu er Juanfran ikke dygtig nok og nu er Arbeloa pludselig meget bedre når han er klar igen. Offensivt kan Juanfran intet og ja... læs selv resten.

Angående Coentraos forlængelse skrev jeg at det så var et farvel til Moreno (åbenlyst), forstået sådan at rygtet kunne pilles ned. Der blev så snakket om tab og jeg ved ikke hvad.

j

Når du omtaler Arbeloa med offensive skills og hurtighed så har du mistet mig.. No offence.. Men ser du overhovedet nogle kampe med Arbeloa på backen? Han er fint offensivt men ikke videre prangende. Synes du selv er med til at dreje denne diskussion over til det den er nu.. Af hvad jeg har kunnet læse af de forgående indlæg.

For at tilføje en kommentar til Coentraos forlængelse så har jeg det også blandede følelser med det. Han har haft et fint forår men han er bare ikke min kop the. Men fortsætter han niveauet fra foråret så kan jeg ikke afvise at det ændres. Men lige pt fortrækker jeg en fit Marcelo.
Emnet er blevet låst.
  • Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #19 af Kaspercristiano
Jeg beklager at jeg ikke skrev det var i ironi. Jeg synes Arbeloa er den dårligste offensive back vi nogensinde har haft i klubbens historie. Selv Geremi var bedre !
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #20 af Rogoshin
Arbeloa er vel ikke en offensiv back. Så det er vel meget naturligt at hans evner ikke er størst, i lige netop den kategori.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Rogoshin.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #21 af Roesen7

Kaspercristiano skrev: Den opstod i en anden tråd, hvor jeg faktisk brokkede mig over at Juanfran blev fortrukket fremfor Carvajal på landsholdet. Det var i følge flere herinde fint nok, at Juanfran blev udtaget fremfor Carvajal, grundet sin rutine. Men nu kan jeg se at piben har en anden lyd fra samme personer. Nu er Juanfran ikke dygtig nok og nu er Arbeloa pludselig meget bedre når han er klar igen. Offensivt kan Juanfran intet og ja... læs selv resten.

Først og fremmest havde jeg selv foretrukket Carvajal til VM, men jeg er også kæmpe tilhænger af ham og derfor muligvis farvet.

Dem der mener det er fortjent, at det alligevel bliver Juanfran, kan jeg dog sagtens følge og din logik er holder ikke stik. Der er en verden til forskel på at vælge hvem du vil have til dit klubhold (Fremtid) og hvem der skal spille en slutrunde om 6 dage, som varer en måned (Nutid).
Lige nu og her er de nok ikke niveaumæssigt langt fra hinanden, men Carvajal har ingen landskampe og en enkelt sæson i Real Madrid, hvor Juanfran har spillet et par landskampe og har mange års La Liga erfaring samt et par sæsoners europæisk erfaring.

Sidst, men ikke mindst - gud forbyde, at Juanfran vender tilbage i den hvide trøje efter den fejring han lavede år tilbage på Vicente Calderon, da vi slog dem 4-1!

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Roesen7.
Emnet er blevet låst.
  • Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #22 af Kaspercristiano

Rogoshin skrev: Arbeloa er vel ikke en offensiv back. Så det er vel meget naturligt at hans evner ikke er størst, i lige netop den kategori.

Helt korrekt, men så skal han måske heller ikke spille for Madrid, der bruger offensive backs :-)
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #23 af BBB
Besvaret af BBB på emne Marca: Coentrao har forlænget

Kaspercristiano skrev:

Rogoshin skrev: Arbeloa er vel ikke en offensiv back. Så det er vel meget naturligt at hans evner ikke er størst, i lige netop den kategori.

Helt korrekt, men så skal han måske heller ikke spille for Madrid, der bruger offensive backs :-)

Det skal Coentrao vel heller ikke så?

Vi bruge både offensive og defensive backs, så selvfølgelig skal Arbeloa fortsætter i Real Madrid.

Arbeloa som offensiv back
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Rogoshin
Emnet er blevet låst.
  • Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #24 af Kaspercristiano

BBB skrev:

Kaspercristiano skrev:

Det skal Coentrao vel heller ikke så?

Vi bruge både offensive og defensive backs, så selvfølgelig skal Arbeloa fortsætter i Real Madrid.

Coentrao er en bedre offensiv spiller op til en milliard gange end Arbeloa. Check målet mod Bayern på Bernabeu.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Kaspercristiano.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum