Marca: Coentrao har forlænget
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev:
Siempre Madrid skrev:
BBB skrev: Ramos var verdensklasse på højre back, og nu er han verdensklasse i midten. Alt snak om specielle karakteristika er helt unødvendigt, for fysisk er han et pragt eksemplar, og teknisk er han blandt de bedste forsvarsspillere.
Han har udviklet sig ved at spille på backen, så han nu kan spille i midterforsvaret (på top-top niveau).
Ramos - verdensklasse - højreback.............To ud af tre rigtige.
Han var verdensklasse i én enkelt sæson, og tager jeg ikke meget fejl, så var det den vanvittige 07/08 sæson? Men ellers helt enig! :) Jeg skriver indlægget, kun fordi det er så sjældent vi er enige om noget, og når vi endelig er så skal det fejres hehe :)
Vi to bliver vilde i den kommende sæson ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
BBB skrev: Ramos var verdensklasse på højre back, og nu er han verdensklasse i midten. Alt snak om specielle karakteristika er helt unødvendigt, for fysisk er han et pragt eksemplar, og teknisk er han blandt de bedste forsvarsspillere.
Han har udviklet sig ved at spille på backen, så han nu kan spille i midterforsvaret (på top-top niveau).
Ramos - verdensklasse - højreback.............To ud af tre rigtige.
Han gik for at være en af verdens bedste på positionen, og blev blandt andet valgt til All-star holdet efter VM 2010. Jeg fastholder, at han var verdensklasse.
At du er enig med Dios, er vel netop et bevis på, at du tager fejl? ;-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Da Ramos skiftede til Real Madrid, fik han 'ret hurtig' en rolle som højre back. Den plads på banen spillede han i 6 sæsoner i træk inden han blev tilbageskolet/omskolet til forsvarsspiller i det centrale. En rolle han gør 50 % bedre end sin bedste periode på højre back. Jeg er giga fan af Ramos i det centrale og syntes ofte han lavede nogle dumme boldtab på backpositionen. Min kommentar i starten var til at han altid havde været foretrukket centralt, hvilket bare ikke passede.
Han burde altid have spillet centralt, men han har størstedelen af sin karriere (i Real Madrid) spillet på backen. Gudske lov for at vi forsøgte med ham centralt. Kan vi komme tilbage til Coentrao eller er der flere, der gerne vil tilføje noget til et emne, hvor vi alle er enige?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Som jeg skrev, gider jeg ikke diskutere sådan noget ligegyldigt noget, men når jeg nu bliver direkte spurgt, skal jeg nok gøre jer æren at svare. Jeg vil ikke virke uhøflig, fordi det er ikke sådan jeg tænker.
Da Ramos skiftede til Real Madrid, fik han 'ret hurtig' en rolle som højre back. Den plads på banen spillede han i 6 sæsoner i træk inden han blev tilbageskolet/omskolet til forsvarsspiller i det centrale. En rolle han gør 50 % bedre end sin bedste periode på højre back. Jeg er giga fan af Ramos i det centrale og syntes ofte han lavede nogle dumme boldtab på backpositionen. Min kommentar i starten var til at han altid havde været foretrukket centralt, hvilket bare ikke passede.
Han burde altid have spillet centralt, men han har størstedelen af sin karriere (i Real Madrid) spillet på backen. Gudske lov for at vi forsøgte med ham centralt. Kan vi komme tilbage til Coentrao eller er der flere, der gerne vil tilføje noget til et emne, hvor vi alle er enige?
6 sæsoner i træk? Hvor får du den her information fra?
Tror ikke folk har mere at sige om Coentrao, så min personlige mening er at topic ligeså godt kan lukkes for det her bliver lidt for dumt :D
Da Ramos skiftede til Real Madrid, fik han 'ret hurtig' en rolle som højre back. Den plads på banen spillede han i 6 sæsoner i træk inden han blev tilbageskolet/omskolet til forsvarsspiller i det centrale.
Ret hurtig, er det sådan ca. 2 sæsoner for dig? Schuster rykkede ham ud på højreback positionen tilbage i 2007/2008 sæsonen, og der spillede han lige indtil Pepé fik sin korsbåndskade tilbage i 2009. Han blev dog kort rykket ud på højreback pladsen efter Pepé kom tilbage fra sin skade af, men blev hurtigt rykket ind centralt igen. Altså 05/06 og 06/07 sæsonen startede han som centerback. Spillede højreback 07/08, 08/09 og sådan ca. halvdelen af 09/10 sæsonen, hvor Pepé fik sin korsbåndskade, og Ramos for alvor fik sit gennembrud i Real Madrid. Han har spillet centralt lige siden, så derfor giver det absolut ingen mening!.
Hvor får du dine 6 sæsoner fra? Det går jo helt galt det her. Jeg tror du forveksler hans tid på det spanske landshold med Real Madrid en del.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Edit: Men videre med Coentrao. Jeg gider fortsat ikke snakke ligegyldig Ramos snak. Hvis I stiller flere spørgsmål, skal jeg selvfølgelig nok svare, men prøv at komme videre i livet.
Kassow-Rossing skrev: Google is your friend.
Edit: Men videre med Coentrao. Jeg gider fortsat ikke snakke ligegyldig Ramos snak. Hvis I stiller flere spørgsmål, skal jeg selvfølgelig nok svare, men prøv at komme videre i livet.
Jeg går udfra du har dine informationer fra den danske Wikipedia? Jeg citere:
Målet for Real Madrid med købet af Ramos var at få en centerforsvarsspiller, dog blev han langt hen af vejen brugt som højreback for de spanske giganter. Faktisk fik Ramos først etableret sig 100 % som midterforsvar i sæsonen 2011/2012. Ramos scorede sit første Champions League-mål i kampen mod Olympiakos.
Er det derfra du får dine 6 sæsoner? Altså at der står beskrevet, at han først for alvor blev etableret i 2011/2012 sæsonen som midterforsvarer? Det er jo ikke ensbetydende med, at han har spillet størstedelen af sin tid ude på højreback positionen i hans Real Madrid karriere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Min første kommentar var ud fra hukommelse, men da det blev til en ligegyldig diskussion, blev jeg nødt til at svare sagligt. Jeg har fundet utallige hjemmesider med de samme informationer. Langt størstedelen af Ramoses Real Madrid tid har været på backen. Blandt andet ifølge Wiki, ja.
Jeg synes han gør det langt bedre på pladsen i det centrale forsvar, og det er hvad jeg hæfter mig ved nu, fordi jeg ønsker ikke at diskutere Ramos længere. Næsten alt hvad han gør på banen, er fantastisk. Videre?
- Kaspercristiano
- Gæst
-
Ah så vild er han nu heller ikke, at han er Ramos og moses på en og samme tid. Jesus
Så i al den tid Ramos har været ude på højre backen, hvad fanden har Salgado og Arbeloa så lavet ?
Vi er derude hvor end ikke fiskene kan bunde.
Fra Wikipedia i øvrigt, fra dem som gider at slå siden op.
In the summer of 2005, 19-year-old Ramos was purchased by Real Madrid for €27 million, a record for a Spanish teenager.[6] He was the only Spanish player brought in during Florentino Pérez's first stint as Real's president.
At the club, Ramos was awarded the number 4 shirt, previously worn by Fernando Hierro. On 6 December 2005 he netted his first goal for the Merengues, in a 2–3 UEFA Champions League group stage loss at Olympiacos FC.[7]
During his first seasons, Ramos played as centre back, being also used as an emergency defensive midfielder on occasion. However, with the arrival of Christoph Metzelder and Pepe in the 2007–08 season, he was again relocated to right back, whilst displaying a goalscoring instinct unusual to many defenders, netting more than 20 overall goals in Real Madrid's shirt during his first four seasons combined."
Ramos spillede sine 2 første sæsoner mest som central forsvar, og de sidste 4 som central forsvar. Det er over halvdelen af sin tid i Madrid som centerforsvar.
- Administrationen
-
- Administrator
-