Marca: Coentrao har forlænget

12 år 1 måned siden #49 af raul7=kongen

Kaspercristiano skrev: Ingen grund til at fortsætte situationen, den kommer du vist ingen vejne med. Din uvidenhed kan ikke fjernes ved at være påståelig.

Oh the irony!

Skal vi ikke bare aftale, at denne tråd er lukket, med mindre der er flere indlæg omhandlende Coentrao, tak!
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #50 af Kassow-Rossing

raul7=kongen skrev:

Kaspercristiano skrev: Ingen grund til at fortsætte situationen, den kommer du vist ingen vejne med. Din uvidenhed kan ikke fjernes ved at være påståelig.

Oh the irony!

Skal vi ikke bare aftale, at denne tråd er lukket, med mindre der er flere indlæg omhandlende Coentrao, tak!

Jo tak men er der ingen der lige er sød at bakke mig op her? Ramos har spillet størstedelen af sin Real Madrid tid på højre back. Han blev endda en af verdens bedste på den position inden Alves overtog den titel. Han blev senere omskolet tilbage til midterforsvar, men udtalelsen at hans naturlige position altid (!!) har været i midterforsvaret, er bare ikke korrekt. Det må enhver idiot kunne forstå.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #51 af El_Juan
Sergio Ramos' naturlige position har altid været i midterforsvaret.

Sergio Ramos blev hentet til Real Madrid som midterforsvarer. Meget sigende for det, overtog han som bekendt Fernando Hierros nummer. I sin første tid i klubben spillede han ligeledes mest i centerforsvaret. Og til tider på den defensive midtbane. Det var også i midterforsvaret det startede for ham i Sevilla, og det var på baggrund af hans talenter, evner og præstationer der, at Real Madrid hentede ham.

I mangel af bedre begyndte Luis Aragonés, at bruge ham som højre back på landsholdet og det var der det startede. I takt med, at Real Madrid hentede spillere som Cannavaro, Pepe og Metzelder, blev Ramos - ligeledes i Real Madrid - flyttet ud på back-positionen. Det blev, af flere grunde, hans primære position i en periode, indtil han vendte tilbage til centerforsvaret - på bekostning af Carvalhos skade - og senere helt slog Carvalho af holdet. Lige siden han har primært spillet i midterforsvaret.

Fordi han i en periode, både for klub- og landsholdet, primært blev brugt på back-positionen, gør det det ikke til hans naturlige position. Hans naturlige position er i centerforsvaret. Han har alle de naturlige karakteristika for en centerforsvarer.

... og tilbage til Coentrão! ;-)
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, Dios, andreashn, MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #52 af Kassow-Rossing
Jeg er uenig, men jeg har ikke midlerne til at diskutere med forummets bedste debatør, så jeg trækker mig.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #53 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Marca: Coentrao har forlænget

Kassow-Rossing skrev: Jeg er uenig, men jeg har ikke midlerne til at diskutere med forummets bedste debatør, så jeg trækker mig.

Ved godt det her ikke er det rette sted at diskutere det og derfor kan vi også bare tage den i en anden tråd.. men må simpelthen vide hvordan man kan være uenig?
Emnet er blevet låst.
  • Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #54 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Marca: Coentrao har forlænget
Kassow.
Som jeg sagde til dig, så gør det dig ikke vinder af en debat, at være påståelig.

Bare lige for at bakke op om el_juan, så spillede Salgado 26 kampe i ligaen for Real Madrid i Ramos debut sæson for Real Madrid. Salgado er højre back. Ligeledes spillede Cicinho en masse kampe, både som højre back, når Salgado ikke var klar og højre midt..

Så det er fint at du er uenig, men både statistik og en dygtig debattør er i mod din uenighed.

Da Ramos spillede sin anden sæson i Sevilla hvor han virkelig slog igennem, spillede han som central og Alves havde højrebacken. FYI

back to Coentrao.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Kaspercristiano.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #55 af El_Juan
Fuck statistik. Baresi har sagt det. Hierro har sagt det. Mourinho har sagt det. Og der er heller ingen tvivl om, hvad Del Bosque og Ancelotti mener. Det, sammenholdt med spillerens karakteristika, siger det hele.
Emnet er blevet låst.
  • Kaspercristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #56 af Kaspercristiano
Besvaret af Kaspercristiano på emne Marca: Coentrao har forlænget

El_Juan skrev: Fuck statistik. Baresi har sagt det. Hierro har sagt det. Mourinho har sagt det. Og der er heller ingen tvivl om, hvad Del Bosque og Ancelotti mener. Det, sammenholdt med spillerens karakteristika, siger det hele.

Statistik kan vendes og drejes, men det er nu meget svært at vende og dreje noget på denne her.

Når Kassow siger at Ramos spillede på højre back siden han kom til klubben, så har statistikken jo netop bevist det modsatte. Statistikken kan bruges til meget andet, end optakt til kampe hr forums ekspert.!
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Kaspercristiano.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #57 af Dios
Besvaret af Dios på emne Marca: Coentrao har forlænget

Kassow-Rossing skrev:

raul7=kongen skrev:

Oh the irony!

Jo tak men er der ingen der lige er sød at bakke mig op her? Ramos har spillet størstedelen af sin Real Madrid tid på højre back. Han blev endda en af verdens bedste på den position inden Alves overtog den titel. Han blev senere omskolet tilbage til midterforsvar, men udtalelsen at hans naturlige position altid (!!) har været i midterforsvaret, er bare ikke korrekt. Det må enhver idiot kunne forstå.

Ouch!

Den er stoppet for længst, og jeg er så ked af jeg simpelthen ikke kan lade være, men det er bare fantastisk når man laver et så giga selvmål af dimensioner, og man oven i købet mener, at man er idiot, hvis man mener noget andet.

Det ironiske ligger dog ikke i dette indlæg, men det første du skriver om hvornår Kaspercristiano blev Real Madrid fan, for du har tydeligvis ikke været Real Madrid meget længere, hvis man skal følge din egen logik.

Derudover kunne jeg også godt tænke mig at vide, hvad der er og være uenig i?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Kaspercristiano
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #58 af BBB
Besvaret af BBB på emne Marca: Coentrao har forlænget
Ramos var verdensklasse på højre back, og nu er han verdensklasse i midten. Alt snak om specielle karakteristika er helt unødvendigt, for fysisk er han et pragt eksemplar, og teknisk er han blandt de bedste forsvarsspillere.

Han har udviklet sig ved at spille på backen, så han nu kan spille i midterforsvaret (på top-top niveau).
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #59 af Siempre Madrid

BBB skrev: Ramos var verdensklasse på højre back, og nu er han verdensklasse i midten. Alt snak om specielle karakteristika er helt unødvendigt, for fysisk er han et pragt eksemplar, og teknisk er han blandt de bedste forsvarsspillere.

Han har udviklet sig ved at spille på backen, så han nu kan spille i midterforsvaret (på top-top niveau).

Ramos - verdensklasse - højreback.............To ud af tre rigtige.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #60 af Dios
Besvaret af Dios på emne Marca: Coentrao har forlænget

Siempre Madrid skrev:

BBB skrev: Ramos var verdensklasse på højre back, og nu er han verdensklasse i midten. Alt snak om specielle karakteristika er helt unødvendigt, for fysisk er han et pragt eksemplar, og teknisk er han blandt de bedste forsvarsspillere.

Ramos - verdensklasse - højreback.............To ud af tre rigtige.

Han var verdensklasse i én enkelt sæson, og tager jeg ikke meget fejl, så var det den vanvittige 07/08 sæson? Men ellers helt enig! :) Jeg skriver indlægget, kun fordi det er så sjældent vi er enige om noget, og når vi endelig er så skal det fejres hehe :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum