Nyt tiltag: News-ticker

7 år 7 måneder siden #1 af Siempre Madrid

madridista-logo

Madridista.dk introducerer nu en news-ticker, som I finder øverst på siden.

Her vil vi bringe små nyheder og udtalelser, som måske ikke kan bære en nyhed i sig selv, men som kan være genstand for debat. Her bringer vi eksempelvis også påmindelser om frist for ciffertips og tipskonkurrence.

Nyhederne vil ligge der i forskellige intervaller, så det er en god ide at kigge forbi ofte, så I får det hele med.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Flotte ord fra Valdano om Isco, selv om jeg måske synes at det er lige i overkanten - endnu. Det samme gælder i forhold til Maradonas ord om James.

7 år 7 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Og så er David Sanchez naturligvis et vrøvlehoved, mens jeg mener at Juan Ignacio Gallardo har en pointe i, at Cristiano Ronaldo skal passe på med, at hans frustrationer ikke kommer til at betyde en uvilje fra tilhængerne mod eksempelvis Bale.

7 år 7 måneder siden #4 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Nyt tiltag: News-ticker
super fedt tiltag. Elsker det:D

Haha, jeg sidder i stuen med kæresten, hun ser fjernsyn og jeg skal til at logge på madridista.dk, da jeg ser den nye news-ticker. Siger jeg: "hold da kæft, ej hvor fedt". Min kæreste kigger på mig og siger: "hvad?....). Hun bliver tydeligt skuffet, da jeg fortæller hende hvad der overraskede mig.. Haha der er så meget kvinder ikke forstår.;)

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Kassow-Rossing, ZizouMo, andreashn

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #5 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Nyt tiltag: News-ticker
Årets hold indtil videre:

Neuer, Ramos, Kroos, Iniesta, Robben, Messi og C.Ronaldo. Følgende spillere er set på vej til Zurich enten fordi de er nominerede til FIFA Ballon D'or eller højst sandsynligt fordi de er at finde på årets hold.

Jamés er nominerede til Puskas Award, hvorfor han også er til stede i Zürich, men det betyder ikke nødvendigvis, at han ikke også er at finde på årets hold.

Mere følger...

7 år 7 måneder siden #6 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Nyt tiltag: News-ticker
Super fedt med det nye "News-ticker". Hvis man kunne få den til at kører lidt langsommere ville det være dejligt. Ellers skal skriften være fed, for det som om skriften forsvinder i baggrunden.

#Madridistas skyld, at jeg er så forkælet :D

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 7 måneder siden #7 af Siempre Madrid

ZizouMo skrev: Super fedt med det nye "News-ticker". Hvis man kunne få den til at kører lidt langsommere ville det være dejligt. Ellers skal skriften være fed, for det som om skriften forsvinder i baggrunden.

Det kigger vi naturligvis på, men I kan stoppe news-tickeren ved at køre musen henover den.

Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

7 år 7 måneder siden #8 af JimmyBroe
Jeg kiggede lige madridista.dk på min mobil. Og der kører den faktisk en del langsommere. Det er helt rigtigt som du, ZizouMo siger, det kan godt være en udfordring at læse med når den ruller. Evt. Kan i kører den oven på en stribe af en anden baggrund, end vores smukke stadion?:)

7 år 7 måneder siden #9 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev:

ZizouMo skrev: Super fedt med det nye "News-ticker". Hvis man kunne få den til at kører lidt langsommere ville det være dejligt. Ellers skal skriften være fed, for det som om skriften forsvinder i baggrunden.

Det kigger vi naturligvis på, men I kan stoppe news-tickeren ved at køre musen henover den.

Ikke på iPad;)

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #10 af Inspektøren
Året hold kommer muligvis til at se således ud:

Neuer, Lahm, Thiago Silva, David Luiz, Ramos, Kroos, Iniesta, Jamés, Robben, Messi og C.Ronaldo.

Ifølge L'équipe skulle Pauletta være på plads for PSG for at repræsentere Thiago Silva og David Luiz der har udrejseforbud og dermed ikke kan være til stede i Zürich. Resterende spillere er set.

7 år 7 måneder siden #11 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Nyt tiltag: News-ticker
Lækkert tiltag - det spiller!

Er det bare mig, eller har Messi det samme jakkesæt på, som han er troppet op i engang før? Fattigrøv :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #12 af Inspektøren
Nå, det blev næsten rigtigt. Det var kun Di Maria jeg manglede og så ud med Jamés: Neuer, Lahm, Silva, Luiz, Ramos, Kroos, Iniesta, Di Maria, Robben, Messi og C. Ronaldo.

Men hold nu kæft, hvor er det bare ufortjent at en del af de spillere er på årets hold. Hvad laver Silva, Luiz, Ramos og Di Maria på det hold. Havde Iniesta spillede som i går hele 2014, så havde han fortjen at være med, men det gjorde han ikke, hvorfor han heller ikke skulle være med.

Di Maria er med pga. et stærkt stærkt forår og et udmærket gruppespil ved VM. Silva, Luiz og Ramos, hahaha. Samtlige tre spillere har fandme ikke fortjent at være med. Her er fire spillere, der som forsvarsspiller gjorde det bedre i 2014: Terry, Alaba, Godin og Azpilicueta.

Derudover synes jeg godt at man kan tillade at sætte Marcherano og Matic på holdet og så tage Iniesta og Di Maria ud.

Neuer, Lahm, Terry, Godin, Alaba/Azpi, Matic, Macherano, Kroos, Robben, Messi og C. Ronaldo. Se disse spillere er allesammen værdige til at komme på årets hold for året 2014. Det andet er bare en omgang pis.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.