Nyt tiltag: News-ticker

7 år 7 måneder siden #37 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Nyt tiltag: News-ticker
Nok spaniens aprilsnar vi igen er ude i:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 7 måneder siden #38 af Siempre Madrid

andreashn skrev:

Manolete i La Goleada: Mourinho vil hente Jesé.

Det virker lidt mærkeligt... Mou ville ikke engang bruge ham i Real, og satte alverdens spillere foran Jesé i køen - og nu vil han så have ham til Chelsea...

Allerførst, så tror jeg heller ikke på, at historien bliver en realitet, men Jesé var faktisk glad for Mourinho og hvis Jesé har udsigt til at spille andenviolin i de kommende år, så kan Chelsea vel godt friste. Lad os nu antage, at det bliver for fristende for Pérez at hente Reus og beholde alle de andre, så er vejen vel banet for Jesé?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Siempre Madrid.

7 år 7 måneder siden #39 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Nyt tiltag: News-ticker

Siempre Madrid skrev:

andreashn skrev:

Det virker lidt mærkeligt... Mou ville ikke engang bruge ham i Real, og satte alverdens spillere foran Jesé i køen - og nu vil han så have ham til Chelsea...

Allerførst, så tror jeg heller ikke på, at historien bliver en realitet, men Jesé var faktisk glad for Mourinho og hvis Jesé har udsigt til at spille andenviolin i de kommende år, så kan Chelsea vel godt friste. Lad os nu antage, at det bliver for fristende for Pérez at hente Reus og beholde alle de andre, så er vejen vel banet for Jesé?

Mou nægtede at give ham spilletid alene fordi han var utilfreds med Alberto Torils måde at bruge ham. Hvordan skulle de have godt forhold? :)

7 år 7 måneder siden #40 af Siempre Madrid

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

andreashn skrev:

Mou nægtede at give ham spilletid alene fordi han var utilfreds med Alberto Torils måde at bruge ham. Hvordan skulle de have godt forhold? :)

Men var det nu ikke også for at beskytte Jesé. Mourinho valgte at give ham fast spilletid hos Real Madrid Castilla, hvor han blandt andet endte med at sætte scoringsrekord. Det blev jo allerede tidligt aftalt, at Jesé skulle rykkes fast op i førsteholdstruppen sæsonen efter, hvor Mourinho så var væk.

Jeg kan på ingen måde se, at det skulle have indflydelse på et muligt skift til Chelsea.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

7 år 7 måneder siden #41 af SR4

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

andreashn skrev:

Men var det nu ikke også for at beskytte Jesé. Mourinho valgte at give ham fast spilletid hos Real Madrid Castilla, hvor han blandt andet endte med at sætte scoringsrekord. Det blev jo allerede tidligt aftalt, at Jesé skulle rykkes fast op i førsteholdstruppen sæsonen efter, hvor Mourinho så var væk.

Jeg kan på ingen måde se, at det skulle have indflydelse på et muligt skift til Chelsea.

Tror stadig Jese dengang ønskede sig nogle minutter af og til som han havde fortjent under Castilla-tiden. Men det er klart han ikke skulle rykkes op for så havde han ikke udviklet sig. Men husker bare der var noget med at Mou lod en tabt magtkamp (ved jeg overdriver at kalde det) og lod det gå lidt ud over Jese BARE for at fortælle Toril han ikke brød sig om at Catilla ikke spillede som han ville have det.

Men tror slet ikke det vil have den store indflydelse ift et Chelsea-skifte. Det var mere fordi du nævnte at Jese skulle være glad for Mou, men jeg husker det modsatte.

7 år 7 måneder siden #42 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Nyt tiltag: News-ticker

Siempre Madrid skrev:

andreashn skrev:

Hmm jeg fik nu det indtryk af at Jesé bestemt ikke var tilfreds med Mourinho, hvor han blandt andet efter Mourinho smuttede siger;

"Maybe last year club thought that they don't need to have more youth players and Mourinho thought he needed to sign players from outside the club," he told AS.
"I think maybe I deserved more opportunities. Anyway this was what Mourinho thought and he isn't here now, so let's what will happen in the future and what the new coach thinks."

www.goal.com/en/news/12/spain/2013/06/23...ver-gave-me-a-chance

Florentino Pérez
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Sahinovic.

7 år 6 måneder siden #43 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Nyt tiltag: News-ticker
"Officielt: Cristiano Ronaldo og Irina Shayk er gået fra hinanden."

Chok. Kan kludder i forholdet mon have haft virkning på portugiserens seneste - lad os sige 'halv dårlige' - præstationer?

Altid Real Madrid.

7 år 6 måneder siden #44 af SR4

FranciscoISCO skrev: "Officielt: Cristiano Ronaldo og Irina Shayk er gået fra hinanden."

Chok. Kan kludder i forholdet mon have haft virkning på portugiserens seneste - lad os sige 'halv dårlige' - præstationer?

Han har ikke set decideret ked af det ud
Tror nok mere forklaringen ligger i den skade som han er klar fra om 2-3 uger som han selv sagde
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden #45 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Nyt tiltag: News-ticker
United vil give 65 millioner euro + De Gea for Bale. Jeg siger vi sælger og bruger 25 mio euro på Reus :) Ja det er ikke så nemt som det lyder, det er ikke FM det her, men tanken er da ikke dum.

7 år 6 måneder siden #46 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Nyt tiltag: News-ticker
Er sku i lidt vildrede. Hvis både pogba og reus er på vej, så er det vel lllarra eller khedira som ryger.

Tror ikke på bale rygtet med de gea men det er vel spilleren reus ville erstatte. Men perez tillader det nok ikke pga marketing osv.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved asp3200.

7 år 6 måneder siden #47 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Nyt tiltag: News-ticker

asp3200 skrev: Er sku i lidt vildlede. Hvis både pogba og reus er på vej, så er det vel lllarra eller khedira som ryger.

Tror ikke på bale rygtet med de gea men det er vel spilleren reus ville erstatte. Men perez tillader det nok ikke pga marketing osv.

Desværre, nej. Jeg foreslog selv dette for nogle uger siden. Og intet har ændret sig siden. Jeg kan godt lide Bale, men tror holdet og spillet på banen ville kunne tage et skridt op af stigen, med en målmands -og kantuskiftning.

Jeg krydser fingre for at rygtet er sandt.

Må jeg i samme taletid slå fast at vi (imo) bare skal holde os væk fra Pogba. Og hente enten Jose Rodriguez eller Casemiro hjem. Vi har ikke brug for en konkurrent til midtbanen. Vi har brug for en backup som kan gå ind og tage over, når der er overskud i kampene. Vi vinder trods alt med halve tennis-cifre gang på gang. Så der bør være rig mulighed for stadig, at kunne udvikle videre på én af de to mulige talenters talent, vi har udlejet.

Sådan at vi til vores 3 mands midtbane har mulighed for: Isco, Modric, Kroos, James, Illarra, Case'/José.
En Pogba på den midtbane, og der går pludselig for meget fantasi i den. Det vil skade mere end det vil gavne. Jeg har også hørt lidt rygter om, at han (Pogba) kan være lidt af en ballademager? Var det kun i hans yngre år, ved jeg ikke. Men vi har ikke brug for sådan en ihvertfald.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden #48 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Nyt tiltag: News-ticker
Nogen der ved hvorfor ledelsen er fortørnede over Ancelotti og Ramos efter Copa del Rey exit?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.