Nyt tiltag: News-ticker

7 år 7 måneder siden #13 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Nyt tiltag: News-ticker
Joachim Löw som årets træner. Fortjent? Et eller andet sted, ja. Mener nu Diego Simeone har gjort det bedre.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #14 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Nyt tiltag: News-ticker
Simeone har udrettet mirakler med Los Rojiblancos. Ingen og det gælder også Mourinho, ville kunne opnå det samme som det El Cholo opnåede med det materiale han havde til rådighed.

Löw vandt VM efter bl.a. at have slået Brasilien 1-7, hvilket er fantastisk. MEN! Det sagde i den grad mere om Brasilien end om tyskernes kvaliteter.

Tyskland ville dog godt kunne vinde VM med en anden træner, end Löw. Ikke hvem som helst, men en anden træner kunne godt vinde VM med Tyskland. Prøv og kig på det materiale som Löw havde til rådighed og de midler han fik til at give spillerene de bedste forhold under slutrunden; Et ny hotel bl.a. osv..

Simeone havde en klart større indflydelse på sit holds bedriftter end Löw.

El Cholo blev derfor snydt, BIG time!

7 år 7 måneder siden #15 af Pelle
Fuldstændig enig. Det gør mig så også ret urolig i forhold til Cristiano som. Balon D'Or vinder. Tæller VM virkelig så meget? Jeg kan slet ikke kapere, hvis Neuer skal have den. Han er ikke i nærheden af de to andre.

7 år 7 måneder siden #16 af Siempre Madrid

Inspektøren skrev: Simeone har udrettet mirakler med Los Rojiblancos. Ingen og det gælder også Mourinho, ville kunne opnå det samme som det El Cholo opnåede med det materiale han havde til rådighed.

Löw vandt VM efter bl.a. at have slået Brasilien 1-7, hvilket er fantastisk. MEN! Det sagde i den grad mere om Brasilien end om tyskernes kvaliteter.

Tyskland ville dog godt kunne vinde VM med en anden træner, end Löw. Ikke hvem som helst, men en anden træner kunne godt vinde VM med Tyskland. Prøv og kig på det materiale som Löw havde til rådighed og de midler han fik til at give spillerene de bedste forhold under slutrunden; Et ny hotel bl.a. osv..

Mourinho har gjort det med dårligere hold end Diego Simeone. Der kan tales for alle tre trænere, men Simeone har nok overrasket mest i forhold til spillermaterialet blandt de tre nominerede trænere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #17 af Inspektøren

Siempre Madrid skrev:

Inspektøren skrev: Simeone har udrettet mirakler med Los Rojiblancos. Ingen og det gælder også Mourinho, ville kunne opnå det samme som det El Cholo opnåede med det materiale han havde til rådighed.

Mourinho har gjort det med dårligere hold end Diego Simeone. Der kan tales for alle tre trænere, men Simeone har nok overrasket mest i forhold til spillermaterialet blandt de tre nominerede trænere.

Hvis du hentyder til Porto, kan jeg ikke lade være med at fnise. For det første stod Mourinho ikke over for lige meget modstand som El Cholo stod over for i 2014: Det var mere de store hold der var dårlige end det var Porto der var fantastiske. med El Cholo var mange hold gode: Bayern, Chelsea, os, Barcelona og Dortmund. Derudover skulle der et drop på Old Trafford til, før Porto kunne kalde sig finalister og dernæst vindere. El Cholo endte i Champions League finale efter flere fantastiske og overbevisende præstationer. 1-3 på Stamford Bridge mod Mourinho? Vanvittigt!

Hvis man tager El Cholo ud af Atleticos ligning, så ville de ikke ha' opnået succes i 2014. Tage Löw ud og erstat ham med en anden prøvet og erfarren herre så snakker vi stadig VM aspiranter.

El Cholo blev snydt.

7 år 7 måneder siden #18 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Nyt tiltag: News-ticker

Inspektøren skrev: Nå, det blev næsten rigtigt. Det var kun Di Maria jeg manglede og så ud med Jamés: Neuer, Lahm, Silva, Luiz, Ramos, Kroos, Iniesta, Di Maria, Robben, Messi og C. Ronaldo.

Men hold nu kæft, hvor er det bare ufortjent at en del af de spillere er på årets hold. Hvad laver Silva, Luiz, Ramos og Di Maria på det hold. Havde Iniesta spillede som i går hele 2014, så havde han fortjen at være med, men det gjorde han ikke, hvorfor han heller ikke skulle være med.

Di Maria er med pga. et stærkt stærkt forår og et udmærket gruppespil ved VM. Silva, Luiz og Ramos, hahaha. Samtlige tre spillere har fandme ikke fortjent at være med. Her er fire spillere, der som forsvarsspiller gjorde det bedre i 2014: Terry, Alaba, Godin og Azpilicueta.

Derudover synes jeg godt at man kan tillade at sætte Marcherano og Matic på holdet og så tage Iniesta og Di Maria ud.

Neuer, Lahm, Terry, Godin, Alaba/Azpi, Matic, Macherano, Kroos, Robben, Messi og C. Ronaldo. Se disse spillere er allesammen værdige til at komme på årets hold for året 2014. Det andet er bare en omgang pis.

Du alt for langt ude. Ser du overhovedet Fodbold?
Ramos ikke fortjent? Ramos havde et super sæson sidste år. Han scorede 2 i simien mod Bayern og vandt CHL finalen for os.
Di Maria havde også en fantastisk sæson. Var man of the match i Finalen og bedste argentiner i Brasillien.

7 år 7 måneder siden #19 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Nyt tiltag: News-ticker

Inspektøren skrev: Nå, det blev næsten rigtigt. Det var kun Di Maria jeg manglede og så ud med Jamés: Neuer, Lahm, Silva, Luiz, Ramos, Kroos, Iniesta, Di Maria, Robben, Messi og C. Ronaldo.

Men hold nu kæft, hvor er det bare ufortjent at en del af de spillere er på årets hold. Hvad laver Silva, Luiz, Ramos og Di Maria på det hold. Havde Iniesta spillede som i går hele 2014, så havde han fortjen at være med, men det gjorde han ikke, hvorfor han heller ikke skulle være med.

Di Maria er med pga. et stærkt stærkt forår og et udmærket gruppespil ved VM. Silva, Luiz og Ramos, hahaha. Samtlige tre spillere har fandme ikke fortjent at være med. Her er fire spillere, der som forsvarsspiller gjorde det bedre i 2014: Terry, Alaba, Godin og Azpilicueta.

Derudover synes jeg godt at man kan tillade at sætte Marcherano og Matic på holdet og så tage Iniesta og Di Maria ud.

Neuer, Lahm, Terry, Godin, Alaba/Azpi, Matic, Macherano, Kroos, Robben, Messi og C. Ronaldo. Se disse spillere er allesammen værdige til at komme på årets hold for året 2014. Det andet er bare en omgang pis.

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: Du er tydeligvis Chelsea-fan, og det er næsten tragikomisk så meget det skinner igennem. Jeg har ikke lyst til at argumentere for, hvorfor Ramos naturligvis skal være på årets hold foran Terry, men Azpil og Matic? Helt ærligt. Vil du ikke være lidt mere seriøs?

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #20 af Inspektøren

madrid2000 skrev:

Du alt for langt ude. Ser du overhovedet Fodbold?
Ramos ikke fortjent? Ramos havde et super sæson sidste år. Han scorede 2 i simien mod Bayern og vandt CHL finalen for os.
Di Maria havde også en fantastisk sæson. Var man of the match i Finalen og bedste argentiner i Brasillien.

Dit billede siger alt om dig: Ramos med nr. 9 på ryggen. Han mange mål i forhold til at han er midterforsvar. Men hvad er en midterforsvars opgave? At score mål eller at kunne sine defensive pligter. En træner fra øverste hylde vil altid vælge det sidste og der mener jeg, at Ramos har dummede sig flere gange, seneste mod Atletico BIG TIME.

Di Maria var MVP ved CHL finalen men bedste argentiner ved VM? NEJ. Javier Macherano spillede var gruppespillet til finalen, det gjorde Di Maria ikke da han blev skadet 1/8 finalen. Macherano var årsagen til deres gode defensiv der førte Argentina til finalen, desuden.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Inspektøren.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #21 af Inspektøren

Sebberg skrev:

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen: Du er tydeligvis Chelsea-fan, og det er næsten tragikomisk så meget det skinner igennem. Jeg har ikke lyst til at argumentere for, hvorfor Ramos naturligvis skal være på årets hold foran Terry, men Azpil og Matic? Helt ærligt. Vil du ikke være lidt mere seriøs?

Chelsea fan? Nope. Fodbold fan og objektiv i dette tilfælde? Ja.

7 år 7 måneder siden #22 af madrid2000
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved madrid2000.

7 år 7 måneder siden #23 af Siempre Madrid
Det har jo aldrig stået mere klart, at denne titel tilhører Cristiano Ronaldo. Han har med afstand været den bedste spiller i 2014.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Sidste redigering: 7 år 7 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, andreashn

7 år 7 måneder siden #24 af Pelle
Verdens bedste! Der har sjældent været større afstand til nr. 2! Jeg er spændt på, hvem der blev nummer 2 ;-)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.