Nyt tiltag: News-ticker

7 år 6 måneder siden #49 af Siempre Madrid

Raúl 7 skrev: Nogen der ved hvorfor ledelsen er fortørnede over Ancelotti og Ramos efter Copa del Rey exit?

Jep.

Man skal være fortørnet over Sergio Ramos´ præstation i kampene, også fordi han menes at have krævet en ret stor lønforhøjelse for at forlænge med klubben. Faktisk menes han at kræve, at blive den næstbedst betalte Real Madrid-spiller.

Hvad angår Ancelotti, så stiller man sig hovedrystende over for, at han finder det positivt, at man er slået ud af Copa del Rey, for at man så har flere kræfter til La Liga, især når modstanderen var Atlético Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Siempre Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #50 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Nyt tiltag: News-ticker
Det forholder sig måske også sådan, men hold nu op det er blevet nemt at være tv-ekspert. Spanien er jo nærmest berygtet for deres talkshows/radioprogrammer, hvor diverse personager sidder og smider om sig med udokumenterede påstande.

Morsomt ja, men ligefrem seriøst - det skal man nok ikke tage det.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

7 år 6 måneder siden #51 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: Det forholder sig måske også sådan, men hold nu op det er blevet nemt at være tv-ekspert. Spanien er jo nærmest berygtet for deres talkshows/radioprogrammer, hvor diverse personager sidder og smider om sig med udokumenterede påstande.

Morsomt ja, men ligefrem seriøst - det skal man nok ikke tage det.

Det har alle dage været nemt at være mandagstræner og spiller.

Når det er sagt, så er der givetvis ikke gået røg af en brand uden at der også har været ild, for sådanne bestyrelser er jo hærget af opportunister, som gerne selv vil frem i forreste række. Men Carlo Ancelotti behøver ikke at ligge vågen om natten, for han er på ingen måde i fare for at blive fyret - overhovedet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

7 år 6 måneder siden #52 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Nyt tiltag: News-ticker
Jeg kan godt forstå, såfremt ledelsen er stærkt utilfredse med Ramos. Hvis ikke det var for hans historie og loyalitet i klubben, så er jeg sikker på, at der ville have været en reaktion fra ledelsen.

Det er naturligt - og selvfølgelig lovligt - at spille en dårlig kamp, men de to præstationer bevidner simpelthen om, at manden ikke tager det seriøst nok. Det første straffe og den tværgående aflevering ved 1-2 hjemme er situationer, der simpelthen er utilgivelige på sådan et professionelt plan. Han sælger fuldstændig holdet, og selvom det 'bare' er CdR, så synes jeg, at han fortjener en røffel af de store.

7 år 6 måneder siden #53 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Nyt tiltag: News-ticker

Sebberg skrev: Jeg kan godt forstå, såfremt ledelsen er stærkt utilfredse med Ramos. Hvis ikke det var for hans historie og loyalitet i klubben, så er jeg sikker på, at der ville have været en reaktion fra ledelsen.

Det er naturligt - og selvfølgelig lovligt - at spille en dårlig kamp, men de to præstationer bevidner simpelthen om, at manden ikke tager det seriøst nok. Det første straffe og den tværgående aflevering ved 1-2 hjemme er situationer, der simpelthen er utilgivelige på sådan et professionelt plan. Han sælger fuldstændig holdet, og selvom det 'bare' er CdR, så synes jeg, at han fortjener en røffel af de store.

Hvis vi skulle fyre eller straffe spillere hver gang en spiller begik fejl, så ville vores klub ikke være det den er i dag.

Og i det store kosmiske regnskab så har Ramos vist rigeligt på bankbogen til at overleve en fejl som denne.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

7 år 6 måneder siden #54 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Nyt tiltag: News-ticker
Man kunne jo også vælge og tror at han kræver en stor løn pose fordi han gerne vil afsted til England, måske der er en bagtanke bag det hele. Han er godt nok også ude i pressen tit og nævne england.

7 år 6 måneder siden #55 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Nyt tiltag: News-ticker

DarioGomez skrev:

Sebberg skrev: Jeg kan godt forstå, såfremt ledelsen er stærkt utilfredse med Ramos. Hvis ikke det var for hans historie og loyalitet i klubben, så er jeg sikker på, at der ville have været en reaktion fra ledelsen.

Hvis vi skulle fyre eller straffe spillere hver gang en spiller begik fejl, så ville vores klub ikke være det den er i dag.

Og i det store kosmiske regnskab så har Ramos vist rigeligt på bankbogen til at overleve en fejl som denne.

Selvfølgelig skal vi ikke det. Han har trods alt en enorm betydning for, at der står en meget væsentlig pokal i vores pokalskab fra sidste år :-)

7 år 6 måneder siden #56 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Nyt tiltag: News-ticker
Guti med et lille stik til Benzema?

''Spørger du mig, er Benzema holdets svage punkt. Han startede ikke sæsonen godt, men jeg håber på, at han fortsætter med at levere, som han gjorde i slutningen af 2014. Benzema er ikke nogen naturlig angriber, men han har et fantastisk samspil og forståelse med Ronaldo. Jeg synes dog, at han skal blive mere selvisk og score lidt flere mål”.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

7 år 6 måneder siden #57 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Nyt tiltag: News-ticker
Haha sikke et rygte. At vi vil hente Seung Woo Lee. Vi har ellers vores egen Asiat-wonderkid i form af, the one and only "Pipi". Høhø

Jeg skal love for at karma, er efter Barcelona hvis vi skovler succes på deres fiasko.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

7 år 6 måneder siden #58 af BBB
Besvaret af BBB på emne Nyt tiltag: News-ticker

JimmyBroe skrev: Haha sikke et rygte. At vi vil hente Seung Woo Lee. Vi har ellers vores egen Asiat-wonderkid i form af, the one and only "Pipi". Høhø

Jeg skal love for at karma, er efter Barcelona hvis vi skovler succes på deres fiasko.

Vil vi så kunne hente ham udenom reglerne, fordi han er her på en ulovlig kontrakt med Barcelona? Fedt nok, flere af den slags handler! :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

7 år 6 måneder siden #59 af Dios
Besvaret af Dios på emne Nyt tiltag: News-ticker

Sahinovic skrev: Guti med et lille stik til Benzema?

''Spørger du mig, er Benzema holdets svage punkt. Han startede ikke sæsonen godt, men jeg håber på, at han fortsætter med at levere, som han gjorde i slutningen af 2014. Benzema er ikke nogen naturlig angriber, men han har et fantastisk samspil og forståelse med Ronaldo. Jeg synes dog, at han skal blive mere selvisk og score lidt flere mål”.

Gutí på en fodboldbane er lige mig, men Gutí som "journalist/ekspert" er helt ude og skide. Jeg mindes også han engang kaldte Rvn for Real Madrids bedste angriber i nyere tid. Jeg får helt ondt i mit fodboldhjerte af og høre sådan noget.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• 2Martin2
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden #60 af 2Martin2
Besvaret af 2Martin2 på emne Nyt tiltag: News-ticker
Må være ærlig og sige jeg finder det nye tiltag irriterende.
Jeg vil generelt have så lidt bevægelse på skærmen som muligt når jeg læser kommentarer.(gælder også ting som GIF)
Jeg synes det er en udmærket ide hvis det bare blev i toppen af siden samt at teksten begyndte at bevæge sig mens man holder musen over det.
At denne bevægende text følger en mens man scroller ned er som sagt irriterende og kan på lang sigt få mig personligt til at besøge siden mindre end hidtil.
Dog godt at forsøge med nye tiltag, af den vej lære man hvad der ønskes.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved 2Martin2.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.