Nyt tiltag: News-ticker

6 år 10 måneder siden #73 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Nyt tiltag: News-ticker
Dejligt med Verratti ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #74 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Nyt tiltag: News-ticker
Fulgte lige med i News-Sticker, som er intet mindre end fantastisk, også slår denne her mig; EcoDiario: Spillerne er skuffede over Ancelotti.

Har været inde på EcoDiario website, men kan intet spansk, ville umiddelbart være en udemærket artikel at tage fat på inde i forummet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

6 år 10 måneder siden #75 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Nyt tiltag: News-ticker
Hej Madridista.

Jeg syntes det er RIGTIGT ærlige og tildels irriterende at man ikke kan diskutere mange af de nyheder i laver - ved ikke om det kun er mig det irritere mig meget.

F.eks. en kamp som idag hvor i har skrevet et fint referat om Real - Barca kampen så burde man altså godt kunne diskutere inde under den artikel istedet for man skal gøre det under en optakts artikel.

kan man ikke bare slå den til på ALLE artikler eller minimum nogle af de store artikler som f.eks. optakt - karakter samt refarat af kampen osv - det er fair nok man ikke kan under en artikel om at Marcelo har fået nye støvler eller ligende :-)

På forhånd TAK!

PUTA BARCA ;)

RAUL!!!!

6 år 10 måneder siden #76 af Siempre Madrid

Raul-Madrid skrev: Hej Madridista.

Jeg syntes det er RIGTIGT ærlige og tildels irriterende at man ikke kan diskutere mange af de nyheder i laver - ved ikke om det kun er mig det irritere mig meget.

F.eks. en kamp som idag hvor i har skrevet et fint referat om Real - Barca kampen så burde man altså godt kunne diskutere inde under den artikel istedet for man skal gøre det under en optakts artikel.

kan man ikke bare slå den til på ALLE artikler eller minimum nogle af de store artikler som f.eks. optakt - karakter samt refarat af kampen osv - det er fair nok man ikke kan under en artikel om at Marcelo har fået nye støvler eller ligende :-)

På forhånd TAK!

PUTA BARCA ;)

Det er da bare at starte debatten under den nyhed, som du vil diskutere. Referat-tråden er i gang.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

6 år 10 måneder siden #77 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Nyt tiltag: News-ticker
Er tiltaget stoppet?

6 år 9 måneder siden #78 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Nyt tiltag: News-ticker
Kondogbia spiller i Monaco, i hvert fald lidt endnu :)

6 år 9 måneder siden #79 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Nyt tiltag: News-ticker
Nå venner, nu har jeg set 3 newsfeeds i træk om vores tålmodige darling Varane. To af dem med referencer til Barca.
Jeg kan ikke finde noget på hverken AS eller Marca - er der en, der kan fortælle mig, hvad der er under opsejling?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

6 år 9 måneder siden #80 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Nyt tiltag: News-ticker
Jeg vil mere sige, at det skal være:

Pelle skrev: Nå venner, nu har jeg set 2 newsfeeds i træk om vores tålmodige darling Varane. En af dem med referencer til Barca.
Jeg kan ikke finde noget på hverken AS eller Marca - er der en, der kan fortælle mig, hvad der er under opsejling?

Man skal aldrig tage noget Francois Gallardo siger seriøst! ;)

¡Hala Madrid!

6 år 9 måneder siden #81 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Nyt tiltag: News-ticker

andreashn skrev: Jeg vil mere sige, at det skal være:

Pelle skrev: Nå venner, nu har jeg set 2 newsfeeds i træk om vores tålmodige darling Varane. En af dem med referencer til Barca.

Haha tak for input, Andreas. Selv om jeg ikke blevet forfærdelig meget klogere ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

6 år 9 måneder siden #82 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Nyt tiltag: News-ticker

Pelle skrev:

andreashn skrev: Jeg vil mere sige, at det skal være:

Haha tak for input, Andreas. Selv om jeg ikke blevet forfærdelig meget klogere ;-)

Jeg er skam også selv meget interesseret i, hvad der snakkes om her. Mon ikke det bare, er endnu et forsøg på, at skabe en debat - det med fjerene og hønsene. ;)

¡Hala Madrid!

6 år 9 måneder siden #83 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Nyt tiltag: News-ticker

Pelle skrev: Nå venner, nu har jeg set 3 newsfeeds i træk om vores tålmodige darling Varane. To af dem med referencer til Barca.

Et godt tegn på, at det er os som har de "rigtige" spillere på nuværende tidspunkt. Hvad der så dernæst skal gøres er, at afvise Barca med slutnotits som siger "hvad tror i selv". Det kan godt være at Varane ikke er fast mand lige nu, men det var trods alt Real Madrid (og Zidane), som så talentet i Varane. Salg til Barcelona burde ikke muligt, og lad os håbe, at Luis Enique var den sidste madridista, som drog til fjende nr. 1.

6 år 9 måneder siden #84 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Nyt tiltag: News-ticker
Enest som synes det lidt dumt med et youtube link i news tickeren? ;)

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.