Optakt: Pointtab vil være pinligt

11 år 5 måneder siden #49 af FranciscoISCO

Storken skrev:

FranciscoISCO skrev: Jeg er i øvrigt enig med Dios i, at Storken herinde er meget mere end blot en 'trold'. Han har det med at kunne bringe en vis form for balance, via sin prisværdige objektivitet (til en sådan grad det nu lader sig gøre), til debatterne, og kommer helt rigtigt med interessante og anderledes inputs! Han skal heller ikke min bog skydes ned for sit spørgsmål til M_linding, specielt ikke når han kommer med en plausibel forklaring på motivationen bag.

Vi er bærer alle på den urimelige last, egoet kan være. Nogles er større end andres og jeg indrømmer gerne igen, at jeg selv havde et vist håb om, at Real Madrid ville præsterer ekstra godt i går; ikke kun fordi jeg er Real Madrid fan, men også fordi dette ville stille mine prædiker om 4-4-2'eren/den skæve 4-3-3'er, i et godt lys! Dog vil jeg nok aldrig gå så langt, som at håbe på noget negativt for holdet, om det så skulle støtte mine egne påstande. Nogle gange kan det altså også være rart, ikke at have ret.

Mit ego ligger et sted mellem Ronaldos og Zlatans, men tættest på svenskerens :-)

Jeg har skrevet utallige dårlige indlæg herinde. Jeg har lavet den ene stikpille efter den anden. Jeg har taget fejl om og om igen. Alligevel vil jeg mene, at mit ophold herinde har været en succes. Fordi jeg er her stadigvæk :)

Zlatan tager aldrig fejl ;)

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 måneder siden #50 af Storken
Besvaret af Storken på emne Optakt: Pointtab vil være pinligt

FranciscoISCO skrev:

Storken skrev:

FranciscoISCO skrev: Jeg er i øvrigt enig med Dios i, at Storken herinde er meget mere end blot en 'trold'. Han har det med at kunne bringe en vis form for balance, via sin prisværdige objektivitet (til en sådan grad det nu lader sig gøre), til debatterne, og kommer helt rigtigt med interessante og anderledes inputs! Han skal heller ikke min bog skydes ned for sit spørgsmål til M_linding, specielt ikke når han kommer med en plausibel forklaring på motivationen bag.

Vi er bærer alle på den urimelige last, egoet kan være. Nogles er større end andres og jeg indrømmer gerne igen, at jeg selv havde et vist håb om, at Real Madrid ville præsterer ekstra godt i går; ikke kun fordi jeg er Real Madrid fan, men også fordi dette ville stille mine prædiker om 4-4-2'eren/den skæve 4-3-3'er, i et godt lys! Dog vil jeg nok aldrig gå så langt, som at håbe på noget negativt for holdet, om det så skulle støtte mine egne påstande. Nogle gange kan det altså også være rart, ikke at have ret.

Mit ego ligger et sted mellem Ronaldos og Zlatans, men tættest på svenskerens :-)

Jeg har skrevet utallige dårlige indlæg herinde. Jeg har lavet den ene stikpille efter den anden. Jeg har taget fejl om og om igen. Alligevel vil jeg mene, at mit ophold herinde har været en succes. Fordi jeg er her stadigvæk :)

De 21,6% af gangene, hvor Zlatans aflevering rammer en modstander er det en del af en større plan :)
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Storken.

11 år 5 måneder siden #51 af FranciscoISCO

Storken skrev:

FranciscoISCO skrev:

Storken skrev:

De 21,6% af gangene, hvor Zlatans aflevering rammer en modstander er det en del af en større plan :)

Haha. Touché, Storken, touché :)

Altid Real Madrid.

11 år 5 måneder siden #52 af Kasillas
Det er sandt nok at jeg også, samt sikkert også det allerfleste, altid vil håbe på at holdet vil præstere ekstra godt både for at bekræfte egne synspunkter men endnu vigtigere fordi det er ens favorithold. Det er stensikkert og jeg ser intet dilemma deri.- MEN at håbe på det modsatte, at ens hold underpræsterer, vil jeg aldrig nogensinde forstå da jeg ikke kan se hvordan glæden over at "vinde" en debat med anonyme personer kan overgå ens egen favoritklubs præstationer.

Men det er korrekt at de fleste altid vil håbe på at holdet præsterer bedre. Det kan jeg sådan set ikke indvende mig imod.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

Leveret af Kunena Forum