Referat: Real ydede ingen modstand
- Inspektøren
- Gæst
-
Real Madrid > FC Barcelona
FC Barcelona > Atletico Madrid
Atletico Madrid > Real Madrid
Og så er det også ret interessant, at det er tre fuldstændige forskellige stilarter, der har ført de tre mandskaber til de tre øverste positioner i ligaen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Inspektøren skrev: Hvorfor har man i øvrigt købt Lucas Silva?
Carlo tager Khedira ud efter en miserabel præstation for dernæst at sætte Jesé ind!? Det giver ingen mening, efter bare en halvleg. Det er aaaaaaaalt for tidligt at satse hele butikken, hvilket man gør, når man ikke spiller med nogen defensiv midtbanespiller mod et top 4 mandskab i Europa, efter kun 45 minutter.
Sæt dog for helvede Lucas ind, til at stabilisere området mellem midtbanen og forsvaret og dernæst tænke på at finde en vej til at bryde igennem Atleticos kraftfulde defensive mur. Det andet er bare selvmord, hvilket også var en kæmpe årsag til, at kampen endte 4-0.
Enig, fatter heller ikke hvorfor man købte Lucas Silva. når man bruger uduelige Khedira, vis hoved er i bayern.
- JohnJohn
- Gæst
-
Gareth Bale... Jeg har meget længe været tilhænger af ham, men jeg har godt nok mere og mere svært ved at se de evner der gør ham fortjent til at være i Real Madrid. Og når han så samtidigt er garanteret en startplads i hver eneste kamp som om intet var hændt bliver min forståelse ikke større. Spil ham som den rotationsspiller han er i øjeblikket. Jeg prøver på ikke at konkludere alt for meget på en enkelt elendig kamp, men med Bale har hans elendighed været tydelig længe.
Derudover er det mig ubegribeligt hvor Carlo igen igen igen stiller op som om han overhovedet ikke kan huske hvordan samtlige opgør mod Atletico er gået de sidste 2 år. Prøv nu lige noget nyt når nu det der i hvert fald ikke virker. Jeg havde lidt håbet på en kompakt midtbane med Illarra i stedet for Bale og Kroos, Illarra, Khedira (hvis han absolut skulle starte) og Isco.
Ja, vi har mange skader og karantæner for tiden, men reserverne kostede kun ydmygelsen i dag - jeg har svært ved at se hvordan vi kunne undgå et nederlag selv med Pepe, Ramos, Marcelo og James i startopstillingen.
- FigoJensen
- Gæst
-
Han spillede meget skidt i dag, men det gjorde hele holdet, så lad os lige have det in mente i stedet for kun at hænge ham ud osv.. Det er svært at spille en god kamp, når alle spillere omkring en svigter generelt.
Jeg håber inderligt på, at Khedira bliver i Real Madrid til sommer. I stedet for kan de smide Illara af helvede til.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Det undre mig lidt at ingen nævner Casillas. Han var da om nogen skyld i lavinen..
Jeg er i tvivl om hans udsyn i situationen(?).... Desuden er det uacceptabelt, at Tiago overhovedet får muligheden for at sparke derfra - så det var mere forsvaret der gjorde mig vred.
Så: Jeg er i tvivl om hvorvidt det er et drop, eller bare en afslutning som han ikke har nogen tid til at reagere på, og derfor kun får en halv hånd på.
- Inspektøren
- Gæst
-
Inspektøren skrev:
Raul-Madrid skrev: Sædet brænder sku ikke under Carlo COME ON!
Vi taber STORT og FORTJENT…. men folk snakker som om vi havde regnet med at vinde idag ??
Vi er i dårlig form og med en masser skader mod et hold som havde alle mænd klar samt er i fantastisk form… den kan vi sku ikke vinde!
Tror stadig på en La Liga, vi skal bare have alle spillere klar så er vi med igen - man kan sku ikke være i form hele sæsonen!
Hala Madrid!
Siden Carlo overtog, har vi spillet 11 kampe imod dem i alle tuneringer.
Jeg kigger kun på resultaterne efter 90 minutter:
2 kampe er vundet
Hele 5 kampe er endt med sejr til Atletico.
Alt taget i betragtning, så er det simpelthen ikke godt nok.
Derudover er det endt med en tredje plads i ligaen, en Champions League sejr (efter Ramos' meget meget meget meget meget meget meget meget sene mål), en Copa del Rey sejr, Uefa Super Cup og FIFA Club World Cup.
Et meget meget meget meget meget vigtigt i mål i en Champions League finale, må ikke være der afgør, om Ancelotti skal fyres eller ej. Han skal også vurderes på sine træner evner, når han nu en gang er træner. Og endnu en gang blev hans træner evner eller mangel på samme mod Atletico, udstillet.
Vi har for helvede mødt dem 11 gange og han har intet lært. Hvor mange chancer skal han have, syntes du selv?
Enig. Carlo's helt store udfordring er strukturen i hans taktiske indstilling. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan tillade sig at spille så naivt mod Atletico. Det kan ikke være rigtigt, at man efterlader en motorvej mellem midterforsvaret og midtbanen efter et boldtab, hvilket også er helt og aldeles grotesk i denne kamp, da vi spiller med vaklende Nacho og Varane. Der er jo ingen aftaler i forhold til spilopbygningen.
Der er en grund til, at Mourinho gjorde os et vinderhold igen. I sidste sæson havde vi en mere stabil tilgang, men det kører jo helt af sporet, hvis Carlo ikke reagerer anderledes mod andre svære udebanekampe i foråret. Ancelotti er ikke fredet og har et kæmpe ansvar for nederlaget i dag.
Så så jeg hellere at man stillede op med alle sliderne på midtbanen, og så havde lukket lortet helt ned inden folk havde mistet modet. Så kunne vi have set hvad det kunne blive til på kontra + tilfældigheder. Det kunne i hvert fald ikke have været blevet til mindre.
Der skal, desværre, så lidt til at de gode spillere giver op når der er stor niveauforskel på spillerne på holdet. Der er ikke noget der kan hive spillelysten ud af spillere som når du kan se at de dårlige spillere koster på personlige fejl. Derfor er det så vigtigt at sørge for at der er lukket ordentligt af når man er nødt til at spille med gøg og gokke. Det elskede jeg sgu Mou for at forstå - den tror jeg ikke Ancelotti har fanget endnu, desværre..
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men jeg betragter os fortsat som storfavoritter til at vinde det spanske mesterskab.
Nu får vi en række "lette" kampe i La Liga, hvor vi kan komme på fode igen, samtidig med at vi får nogle af de skadede spillere tilbage, som forhåbentlig kan give lidt stabilitet til holdet og så vil jeg trods alt godt frikende Carlo Ancelotti lidt til dagens kamp.
Der har været to trænings-sessioner til at køre et helt nyt forsvar sammen og når de så får Iker Casillas imod sig allerede efter 14 minutters spil, så skal det blive en næsten umulig opgave, hvor han samtidig ikke har de store alternativer på bænken.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- iHalaMadrid!
- Gæst
-
Varane spillede elendigt. Ikke én tværaflevering kunne lande i medspillernes fødder og generelt ingen orden i forsvaret - men hvad kan man forvente... Nacho, 25, er en af drengene, men han bliver aldrig nogen stjerne - ikke i Real... Ronaldo var en kæmper taber på banen. Akavede driblinger og pasninger førte som regel til kontra for Atleti, men ja, hans spil bliver påvirket af så meget andet her for tiden... Bale? Ingen kommentar. Benzema? God, når de andre er gode. Uduelig, når de andre er fraværende. Khedira? Elendig. Illara? Elendig. Chicha? Elendig. Kampen er en ydmygelse, men de spillede mod vores reserver... Vi var uheldige, at Casillas lagde ud med drop og at Kokes erstatning spillede sin livs kamp. Men vi er foran, og vi kommer tilbage!
I forhold til vores ustabile stime:
Don Carlo... Kroos er den eneste, der har udtalt, at han er en træt mand igen og igen, men alligevel er det HAM, der spiller fra START til SLUT hver gang!? Altså han har jo spillet langt under niveau... Derudover har du GARANTERET BBC startplads uanset hvad? Det skader både deres motivation og de andres moral... Du er fantastisk, men her må du gerne blive inspireret af ham den specielle fra London...