Referat: Real ydede ingen modstand
- Inspektøren
- Gæst
-
asp3200 skrev: Kan ikke se hvorfor Reus skulle forlænge, klubben er jo ikke ligefrem i fremgang på den ene eller anden måde. Jeg forstår simpelthen ikke at det ikke vælter ind med bud på den spiller for sølle 25 mil euor.
Men kan måske være at han allerede har lavet noget på forhånd med Madrid eller en engelsk klub. Må også snart være på tide han skal videre og blive en endnu bedre fodboldspiller.
Tjaaa der er altså noget der hedder klubfølelse og loyalitet.
Borussia Dortmund har givet ham alt.
Især nu, hvor Dortmund spiller om at undgå nedrykning er det bare fantastisk af ham, at han vælger at forlænge alligevel. De fleste ville ellers ha' stukket af, hvis de var i samme situation som Reus, men han vælger fandme at blive.
Jeg elsker Reus, han er en fremragende spiller, men jeg syntes hellere at han skal hjælpe Dortmund tilbage på sejrssporet end at spille for os. Når Dortmund er tilbage, så skal han være mere end velkommen. Men lad ham lige hjælpe klubben der har givet ham alt, først.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Giver en øl Dios, så vi kan græde sammen ;(
Efter nogle timers spekulationer, så tænker jeg, at det måske er Reus måde at give Dortmund noget igen på. Vi kan alle hurtigt blive enige om, at Reus er langt bedre og mere værd end sølle €25 mio., så selvom han har skrevet under, så kan det jo være at der er en indbyrdes aftale imellem ham og klubben om, at han skifter, men for et langt højere beløb. Det giver trods alt Dortmund de bedste kort på hånden, og faktisk en rigtig fin gestus, selvom det er agurke tid og det vælter ind med konspirationsteorierne herfra haha :D
Hvor om alting er, så har jeg ikke mistet håbet helt endnu. Kommer han ikke til sommer, så må det lys slukkes, da hans trods alt ikke længere vil have en så attraktiv alder ift. til sommer. Selvom der kun er tale om 1 år :)
Og asp3200. Jeg tror der skal mere end bare én øl til :) Du giver en øl for Reus, og jeg giver en for Verratti :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Så hvem håber i på nu?
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Inspektøren
- Gæst
-
Pelle skrev: Nå, nu blev halvdelen af forummets våde drengedrømme skiftet ud med et gement mareridt.
Så hvem håber i på nu?
Ingen, hvis du spørger oraklet :)
Burde vi egentlig ikke være tilfredse med Bale, Isco, Jamés, Bale, Benzema, Jesé, Ödegaard og CR7 til de offensive pladser? Skal der hentes en offensiv profil, så skal der også sælges en.
Inspektøren skrev:
Pelle skrev: Nå, nu blev halvdelen af forummets våde drengedrømme skiftet ud med et gement mareridt.
Så hvem håber i på nu?
Ingen, hvis du spørger oraklet :)
Burde vi egentlig ikke være tilfredse med Bale, Isco, Jamés, Bale, Benzema, Jesé, Ödegaard og CR7 til de offensive pladser? Skal der hentes en offensiv profil, så skal der også sælges en.
Nej nej, du misforstår. Jeg spørger jer, ikke mig selv ;-)
Hmm, jeg ved ikke, om jeg er enig. Skal vi virkelig stille os tilfredse med BBC, når de performer så elendigt, som tilfældet er nu - og har været det i et stykke tid? Vi taler jo ikke bare 1-2 kampe længere.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg mener KLART, at Bale bør udskiftes med en helt anden type spiller. En spiller med fart, god boldbehandling og som kan kombinere med medspillere i små rum.
Om denne spiller bliver Reus eller en anden, er jeg egentlig ligeglad med - der findes flere muligheder. Selv hælder jeg til, at man henter Pogba, og bruger ham eller James ude i højresiden.
Det vigtigste for mig er, at Bale sælges. Han er en fantastisk spiller, men lidt ligesom med Kaka, så blev han ikke købt fordi han passede perfekt til den tiltænkte rolle. Jeg er lidt træt af, at dette hold aldrig kan nå mere end 95% af det samlede potentiale, fordi der er en uperfekt kombination af typer på banen... Vi har et fantastisk hold (helt åbenlyst), men det kan blive bedre.
Så hvem håber i på nu?
Jeg har altid haft en fræk tanke om Alexis Sanchez, så det er min 2. prioritet, men mon ikke Sterling igen for alvor kommer på tale, og han ville heller ikke være helt dårlig at få, og han ville nok være min 3. prioritet.
Den frække kunne også være, at man sælger Bale og simpelthen lader James overtage pladsen, og køber et supplement. Reus er dog stadig min favorit, men uanset hvad, så vil det at få solgt Bale til sommer være min absolut største prioritet, og så er erstatning faktisk ikke så vigtig igen. Bale's rolle med, at han er fast starter uanset hans niveau er jeg ikke glad for, og uden en erstatning, så har vi set hvad holdet kan med James på hans position. Så helt galt står det altså heller ikke til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Så hvem håber i på nu?
James kan tage over for Bale, hvis han forhåbentligt sælges, og gerne i et bytte med De Gea. Synes også James er klart bedre på kanten, end i en mere central rolle, for der overstråler en anden Hr. Isco ham.
Og så går jeg og lurer lidt på Harry Kane i disse dage, hvis vi nu skulle have en back-up til Benzema, eller måske en helt ny frontmand? Hvad siger i?
- Måske er det egentlig nok for tidligt at hente ham, da han er 21, og pt. er i en rivende udvikling med fast spilletid for et hold, som ligger fint til ham.