Optakt: Det kan være slut i aften
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
firkant skrev: Benzema kan ikke ramme en åben ladeport vi mangler simpelthen en top angriber suk
Benzema har bundet angrebsspillet fint sammen i vanlig stil. Han var lidt for nonchalant med en blød ydersideaflevering i feltet ved en stor chance, men ellers har han gjort det godt.
- areal001
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
areal001 skrev: KÆFT hvor arbejder kroos hårdt, noget Fail kunne lære noget af.
Stop!!! Bare Stop.
Men ja Kroos arbejder glimrende. Marcelo er manden jeg vil fremhæve i førstehalvleg. Flot, flot præstation er vores venstreback.
Får mig til at stop,;) Fail blodtab føre til en farlig kontra , hvor isco er nødt til at trække et gult kort, kæmpe FAIL, offensivt kan jeg KUN se hans langt hår.
- areal001
- Gæst
-
areal001 skrev:
JimmyBroe skrev:
Stop!!! Bare Stop.
Men ja Kroos arbejder glimrende. Marcelo er manden jeg vil fremhæve i førstehalvleg. Flot, flot præstation er vores venstreback.
Får mig til at stop,;) Fail blodtab føre til en farlig kontra , hvor isco er nødt til at trække et gult kort, kæmpe FAIL, offensivt kan jeg KUN se hans langt hår.
- Brylle
- Gæst
-
Har du fulgt Bale i første halvleg? Jeg ser ikke andet end defensiv disciplin fra ham. Isco, Bale og Carvajal har alle bidraget meget positivt til at lukke Pogba ned i første halvleg.areal001 skrev: KÆFT hvor arbejder kroos hårdt, noget Fail kunne lære noget af.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Klokkeklart straffe. For første gang i seks år var jeg lidt nervøs for om CR7 ville score eller ej.
Fantastisk fed første halvleg men kampen er langt fra slut. Et mål og vi er ude. Kom så!!! Hala Madrid!
Edit: Og jeg er helt enig i at det er dejligt at have Benzema tilbage. Jeg er ikke altid fan, men han har godt nok holdt et højt niveau kampen igennem!
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- areal001
- Gæst
-
Brylle skrev:
Har du fulgt Bale i første halvleg? Jeg ser ikke andet end defensiv disciplin fra ham. Isco, Bale og Carvajal har alle bidraget meget positivt til at lukke Pogba ned i første halvleg.areal001 skrev: KÆFT hvor arbejder kroos hårdt, noget Fail kunne lære noget af.
Du har lige gjort pogba med længde bedre en ronaldo og Messi ;)
- Brylle
- Gæst
-
Og du har virkelig ikke trukket en høj karakter i dansk på baggrund af din evne til at fortolke.areal001 skrev:
Brylle skrev:
Du har lige gjort pogba med længde bedre en ronaldo og Messi ;)
areal001 skrev:
JimmyBroe skrev:
Stop!!! Bare Stop.
Nu skal der ikke gå mundhuggeri i den. Men kig lige dine indlæg igennem inden du poster.
Jeg vil ikke forsøge at få dig til at stoppe yderligere. Men at kalde Bale for Fail? Det er altså at hive det ned på børnehave-niveau.
Sikke et pres vi får lagt.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO
- areal001
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
JimmyBroe skrev: Vores bolddrenge er pææs trætte her til aften:P
Man kan sige meget om Hazard, men bolddrengene laver ikke pis med ham længere :-)