Optakt: Det kan være slut i aften
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Juve er et hold, som vi bør kunne dominere og spille ud af banen. Så enkelt er det. Det er ikke til at forstå, at de over to kampe skaber de største chancer og har mere fighter vilje.
- areal001
- Gæst
-
INDLÆGmohbar skrev: Faaarvel til Anchelotti. Tak for et 10, Champions League -selvom det var ekstremt tæt på ikke at blive det!
Ellers er der ikke rigtig meget andet at takke ham for. Dårlige taktiske dispositioner, dårlig til at skifte ud, dårlig til at benytte de unge talenter, dårlig til at sætte sit præg på holdet og skære igennem. Ingen Plan B (..-hvad var egentlig plan A??)
- FigoJensen
- Gæst
-
Og fuck hvor jeg brækker mig over holdets indsats. De yder ikke en fucking skid for logoet. De gider hverken at presse eller løbe. De står bare og glor som sædvanligt og smider det ene lorte indlæg ind efter det andet. De har ikke fortjent deres løn!
- Gæst
-
- Inspektøren
- Gæst
-
Puha, man kunne godt overveje at tage sommerferie fra de forskellige fodbold forumer nu, hvor der intet er på spil for os længere..
Man begår nøjagtigt de samme fejl som i det første opgør, men det kan ikke overraske, det tog jo trods alt kun 7 kampe for Ancelotti at lure Atletico.
Nå, hvis man skal finde noget positivt, så glæder jeg mig til transfervinduet åbner. Et par store navne vil nok blive hentet ind.
Hvor bliver indskiftningerne af? De jo dødtrætte derinde i den varme. Kroos kunne jo ikke mere de sidste 10 minutter. Så få da Illara ind med noget energi og vilje. Jese ind også. Generelt har det været problemet hele sæsonen. Reserverne får ikke chancen.
Og igen, kommer vi ud til en anden halvleg helt blanke. Vi ventede jo bare på Juve skulle score. Hvorfor ikke fortsætte hvor vi slap i første havleg??
Men ja, vi scorede på et fejlagtigt dømt straffe, så klart fortjent at det er Juve der går videre. Pinligt og Ancelotti raus.
Inspektøren skrev: Det gør endnu mere ondt på mig, at det er lige præcis Moratas der sender os ud. Han scorede to af deres tre mål.
Puha, man kunne godt overveje at tage sommerferie fra de forskellige fodbold forumer nu, hvor der intet er på spil for os længere..
Hvorfor gør det ondt at Morata scorede? Er glad for det var ham, og sikke en mand, scorer to gange i en ChL semifinale uden at juble!
- rene
- Gæst
-