Optakt: Det kan være slut i aften

11 år 2 måneder siden #49 af Roden
Jeg kunne godt tænke mig at se en træner med noget gejst og fightervilje på sidelinien og så håber jeg godt nok at Bale er en færdig mand i Real Madrid!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #50 af Bismo
Det her nederlag skal hverken tilskrives, at Modric er skadet eller at enkelte af spillerne ikke er skarpe nok. Det er simpelthen taktikken over de to kampe, som har været elendig. Hvornår fatter man i klubben, at det der med at spille på resultatet giver bagslag gang på gang??!! Det virkede ikke under Mourinho, det virker heller ikke nu under Carlo. Vi er ikke et hold, der kan stille os tilbage og forsvare et resultat - ikke med de spillere vi har. Og når vi så endeligt har bolden, og skal frem ad banen og skabe spillet, spiller vi for tungt og flytter ikke bolden hurtigt nok til at skabe åbninger. Det er simpelthen for pineligt at se på med de kvaliteter, vi har på banen.

Juve er et hold, som vi bør kunne dominere og spille ud af banen. Så enkelt er det. Det er ikke til at forstå, at de over to kampe skaber de største chancer og har mere fighter vilje.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, Sebberg, mohbar

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #51 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Optakt: Det kan være slut i aften

mohbar skrev: Faaarvel til Anchelotti. Tak for et 10, Champions League -selvom det var ekstremt tæt på ikke at blive det!

Ellers er der ikke rigtig meget andet at takke ham for. Dårlige taktiske dispositioner, dårlig til at skifte ud, dårlig til at benytte de unge talenter, dårlig til at sætte sit præg på holdet og skære igennem. Ingen Plan B (..-hvad var egentlig plan A??)

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #52 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Optakt: Det kan være slut i aften
Endelig slipper vi af med Ancelotti!! Det må fandme være aftenens bedste nyhed - ja for han kan da umuligt overleve sådan en tabersæson han har leveret!!
Og fuck hvor jeg brækker mig over holdets indsats. De yder ikke en fucking skid for logoet. De gider hverken at presse eller løbe. De står bare og glor som sædvanligt og smider det ene lorte indlæg ind efter det andet. De har ikke fortjent deres løn!

• Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #53 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Optakt: Det kan være slut i aften
SÆLG Donaldo. SÆLG Mulvarpen. Start forfra næste sæson med et H O L D.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #54 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Det kan være slut i aften
Det gør endnu mere ondt på mig, at det er lige præcis Moratas der sender os ud. Han scorede to af deres tre mål.

Puha, man kunne godt overveje at tage sommerferie fra de forskellige fodbold forumer nu, hvor der intet er på spil for os længere..

11 år 2 måneder siden #55 af Steen
Fuld fortjent, tillykke til Juventus og Morata! Jeg er egentligt ret ligeglad med hvem der vinder finalen, jeg vil bare se en ordentlig kamp. Mon ikke MSN kommer til at underholde os?
Man begår nøjagtigt de samme fejl som i det første opgør, men det kan ikke overraske, det tog jo trods alt kun 7 kampe for Ancelotti at lure Atletico.

Nå, hvis man skal finde noget positivt, så glæder jeg mig til transfervinduet åbner. Et par store navne vil nok blive hentet ind.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Daniel, Macon

11 år 2 måneder siden #56 af Lars1991
Fortjent at Juve. Nogle siger vi brænder meget i dag. Ja, i første halvleg har vi da nogle stykker, ellers kan jeg sgu ikke se de chancer. Mange farlige situationer der kunne blive til chancer dog, men det udnytter vi overhovedet ikke.

Hvor bliver indskiftningerne af? De jo dødtrætte derinde i den varme. Kroos kunne jo ikke mere de sidste 10 minutter. Så få da Illara ind med noget energi og vilje. Jese ind også. Generelt har det været problemet hele sæsonen. Reserverne får ikke chancen.

Og igen, kommer vi ud til en anden halvleg helt blanke. Vi ventede jo bare på Juve skulle score. Hvorfor ikke fortsætte hvor vi slap i første havleg??

Men ja, vi scorede på et fejlagtigt dømt straffe, så klart fortjent at det er Juve der går videre. Pinligt og Ancelotti raus.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Macon

11 år 2 måneder siden #57 af Lars1991

Inspektøren skrev: Det gør endnu mere ondt på mig, at det er lige præcis Moratas der sender os ud. Han scorede to af deres tre mål.

Puha, man kunne godt overveje at tage sommerferie fra de forskellige fodbold forumer nu, hvor der intet er på spil for os længere..

Hvorfor gør det ondt at Morata scorede? Er glad for det var ham, og sikke en mand, scorer to gange i en ChL semifinale uden at juble!
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Kroos

• rene
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #58 af rene
Besvaret af rene på emne Optakt: Det kan være slut i aften
Slap dog af folkens, i skulle høre jer selv, juve var klart det bedste hold, get over it. Vi vinder noget i næste sæson.

11 år 2 måneder siden #59 af Bismo
Problemerne i Madrid stikker desværre langt dybere end Carlo. Han bliver nok fyrret til sommer, og vi får nok et par store navne ind, og om en sæson eller to er vi tilbage til startpunktet. Det er et circkus.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Bismo.

11 år 2 måneder siden #60 af Real HWL
Slå koldt vand i blodet og behold Ancelotti og køb fornuftigt ind til den nye sæson. En ny træner løser ikke en skid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kroos

Leveret af Kunena Forum