Optakt: Det kan være slut i aften
Storken skrev:
JimmyBroe skrev: Vores bolddrenge er pææs trætte her til aften:P
Man kan sige meget om Hazard, men bolddrengene laver ikke pis med ham længere :-)
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Vi smed mesterskabet væk ved at brænde ufatteligt meget ude mod Barca og så forleden mod Valencia. Nu smider vi så CL ved at brænde alt for meget idag.
- areal001
- Gæst
-
Vi sælger Morata til Juventus, og henter Chicharito som supplement til Benzema, GÆT hvem sendt us ud.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det må så være det for Ancelotti. Jeg kan ikke sige meget positivt om italienerens ageren denne sæson.
Bliver spændende at se, hvad Perez henter ind efter en sæson uden trofæer......
- L.Ahrendsen
- Gæst
-
Nøj, jeg har ikke lyst til at møde på arbejde i morgen. Fuck jeg er sur og skuffet.
Barca vinder The Treble nu og det bliver forfærdeligt at stå på sidelinjen og se på. Føj!
Tynd indsats, fejl efter fejl og ingen skarphed. Utroligt modric betyder så meget, uden ham er vi ikke et tophold desværre.
Ellers er der ikke rigtig meget andet at takke ham for. Dårlige taktiske dispositioner, dårlig til at skifte ud, dårlig til at benytte de unge talenter, dårlig til at sætte sit præg på holdet og skære igennem. Ingen Plan B (..-hvad var egentlig plan A??)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Forfanden det er pinligt. Vi giver mesterskabet og chl til Barcelona på en uge.
Se dem rive Juve fra hinanden i finalen.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Med en ny træner, 2-3-4 nye stjerner og afgang fra stamspillere vil det betyde, at vi igen skal starte forfra mht. spillestilen og det hold, som bør spilles sammen. Hold nu på fundamentet, giv Ancelotti en sæson mere til at bygge det sidste på, lav få, men kloge justeringer og byg en bredde, der har kvalitet nok til at aflaste spillerne.
I dag ser vi forskellen på et hold, som hvert år bliver ændret for meget og aldrig får tiden til at fungere som en enhed, og så et hold, som er sammentømret med mange folk, der har spillet i klubben længe uden de allerstørste justeringer. De fungerer som en enhed, presser som en enhed, forsvarer som en enhed og har en forståelse for hinanden. Det gør udslaget i dag.