Madrid sejrede forgæves
Du kan simpelthen får mig til at smile, Sahinovic. Ikke nok med at du nærmest lyder som en, der er ved at få orgasme, når du nævner Messi, Så skal du altid hakke ned på Ronaldo. Har Messi for længst overgået Mardonna? Hos Hvem? DIg, Luna C. eller på barca.dk?
Jeg får orgasme hver gang jeg ser Messi spille fodbold, beklager men en så gudsberørt fodboldspiller vil jeg altid være med til at rose,- selvom han spiller for Barcelona og selvom det er inde på et Madridista forum, fyldt med Ronaldo fans. (ikke at der er noget galt i det)
Du kan spørge de fleste eksperter samt managers hvem den bedste nogensinde er, lad os tage den når han engang lægger støvlerne på hylden så skal du nok se hvad de forskellige eksperter samt managers som har været med og imod ham fortælle os, nu hvor jeg ikke er ekspert på cv'et.
ElMadrid skrev:
Jeg forstår ikke din logik, men det kan være at du kan hjælpe mig. Du siger at Messi er den bedste fordi han for længst har overhalet de aller bedste. Ronaldo bliver sammenlignet med Messi, ergo er han??
Jeg personligt har aldrig sammenlignet dem, har altid sagt at Messi var bedst. At Ronaldo bliver sammenlignet med Messi er ikke ensbetydende med at han er lige så god som Messi eller tæt på? Ethvert fjols kan lave en sammenligning og det er fjollet at sammenligne dem.
ElMadrid skrev:
Vi ligesom herinde eller? for jeg er ikke af samme holdning, men godt at du inkluderer mig og andre i din forudindtaget holdning. Tak, mange tak!
Du skal selvfølgelig være velkommen til at have den tvangsforestilling om at Ronaldo er bedre end Messi, så nej det var bestemt ikke ment som at jeg ville inkludere alle sammen - herinde, det er umuligt at have en fornuftig diskussion med Ronaldo fans herinde, når i ikke vil se fodbold. Det hele handler om statistikker, og selv der er Messi en Ronaldo overlegen.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg brækker mig. Kan vi ikke få smidt ham herind?
www.fcbarcelona.dk/debat/viewtopic.php?f=2&t=4890&start=2325
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Orgasme, tvangsforestilling, fjols..?
Jeg brækker mig. Kan vi ikke få smidt ham herind?
www.fcbarcelona.dk/debat/viewtopic.php?f=2&t=4890&start=2325
Du tager det jo fuldstændigt ude af kontekst? Jeg har aldrig specifikt kaldt nogen et fjols herinde.
Tag dog over og spil et sæt Bingo Banko hos den lokale hvis du ikke kan tåle - i din optik - lidt spydige indlæg.
Florentino Pérez
- Inspektøren
- Gæst
-
Så skal vi ikke bare komme videre for nu og så tage debatten igen efter, at FIFA Ballon D'or 2015 er uddelt til Januar i 2016 :) ?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Du siger du får orgasme hver gang du ser Messi spille men du kritisere en spiller, der har vundet Balon d'Or for næsen af ham de sidste to år i træk.
Du siger at enhvert fjols kan komme og sammenligne Ronaldo med Messi selvom Messi er på et helt andet stadie men du siger også at folk sammenligner Messi med de bedste i historien.
Du vælger at nedgøre folk så snart de er uenige med dig i en subjektiv debat ved at sige at de har tvangsforestillinger. Er du helt væk? Det her er et debatforum. Man kan IKKE argumentere for at man har ret ved at sige at man har ret. Der skal argumenter på bordet!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Inspektøren skrev: Det er tydeligt, at vi aldrig bliver enige, selvom det burde stå klart for alle fodboldkyndige, at Messi med længder er den bedste og vil go down in history som den bedste af de to.
Så skal vi ikke bare komme videre for nu og så tage debatten igen efter, at FIFA Ballon D'or 2015 er uddelt til Januar i 2016 :) ?
Lige præcis den her argumentation er ikke værd at læse. "Det burde stå klart for alle fodboldkyndige bla bla bla.."
Wow :)
Sahinovic skrev: Jeg får orgasme hver gang jeg ser Messi spille fodbold, beklager men en så gudsberørt fodboldspiller vil jeg altid være med til at rose,- selvom han spiller for Barcelona og selvom det er inde på et Madridista forum, fyldt med Ronaldo fans. (ikke at der er noget galt i det)
Du kan spørge de fleste eksperter samt managers hvem den bedste nogensinde er, lad os tage den når han engang lægger støvlerne på hylden så skal du nok se hvad de forskellige eksperter samt managers som har været med og imod ham fortælle os, nu hvor jeg ikke er ekspert på cv'et.
Du må få al de orgasmer du vil. Dit problem er at du for det meste skal hakke ned på Ronaldo i mens du er ved at komme over Messi (ikke i den forstand :-) ) og efterfølgende ALTID skal benægte det bagefter. Hvis du ikke kan lide Ronaldo, så står dog ved det i stedet for hele tiden at skjule eller benægte det.
Sahinovic skrev: Jeg personligt har aldrig sammenlignet dem, har altid sagt at Messi var bedst. At Ronaldo bliver sammenlignet med Messi er ikke ensbetydende med at han er lige så god som Messi eller tæt på? Ethvert fjols kan lave en sammenligning og det er fjollet at sammenligne dem.
Men nu skrev du at Ronaldo bliver sammenligt med Messi. Derfor spørger jeg dig: Hvad skal det så betyde?
Sahinovic skrev: Du skal selvfølgelig være velkommen til at have den tvangsforestilling om at Ronaldo er bedre end Messi, så nej det var bestemt ikke ment som at jeg ville inkludere alle sammen - herinde, det er umuligt at have en fornuftig diskussion med Ronaldo fans herinde, når i ikke vil se fodbold. Det hele handler om statistikker, og selv der er Messi en Ronaldo overlegen.
Men misser du ikke noget herinde. Jeg kalder ikke din holdning for "tvangsforestilling". Jeg argumentere for min holdning og imod din (Selv om debatten Ronaldo Vs. Messi aldrig giver mening eller får nogen til at skifte holdning). Desuden har du selv postet et indlæg, der netop beviser at Messi i sine trygge rammer samt i Baca's bedste hold nogen sinde, engang er bedre end Ronaldo for slet ikke at tale om "overlegne". Så hvem er det, der har tvangsforestilling?
Kassow-Rossing skrev: Så lad mig simplificere.
Du siger du får orgasme hver gang du ser Messi spille men du kritisere en spiller, der har vundet Balon d'Or for næsen af ham de sidste to år i træk.
Du siger at enhvert fjols kan komme og sammenligne Ronaldo med Messi selvom Messi er på et helt andet stadie men du siger også at folk sammenligner Messi med de bedste i historien.
Du vælger at nedgøre folk så snart de er uenige med dig i en subjektiv debat ved at sige at de har tvangsforestillinger. Er du helt væk? Det her er et debatforum. Man kan IKKE argumentere for at man har ret ved at sige at man har ret. Der skal argumenter på bordet!
Nedgøre folk ved at skrive at de har tvangsforestillinger? Hvis du synes det er at nedgøre folk så er du da godt nok yderst sensitiv.
Hvis det er så anmeld dog mit indlæg, jeg er ret sikker på at jeg holder mig inden for ''husets regler'', som jeg har gjort fra dag et, så tag den dog lidt med ro og lad være med at blive så panisk.
Florentino Pérez
- Johnson
- Gæst
-
Hvis man vil reducere fodbold til statistik så er de meget tæt på hinanden. Hvis man mener at fodbold handler om mere end hvad man kan måle sig frem til, så er det vel til syvende og sidst et spørgsmål om en subjektiv vurdering. Sagt med andre ord: man kan ikke kvantificere noget som ikke er kvantificerbart.
ok nevermind
Du må få al de orgasmer du vil. Dit problem er at du for det meste skal hakke ned på Ronaldo i mens du er ved at komme over Messi (ikke i den forstand :-) ) og efterfølgende ALTID skal benægte det bagefter. Hvis du ikke kan lide Ronaldo, så står dog ved det i stedet for hele tiden at skjule eller benægte det.
Beklager, men jeg bliver igen nødt til at spørge, hvor er det jeg specifikt hakker ned på Ronaldo? Hvis jeg siger Messi er den bedste, er det så at nedgøre Ronaldo eller hvordan hænger det sammen?
ElMadrid skrev:
Men nu skrev du at Ronaldo bliver sammenligt med Messi. Derfor spørger jeg dig: Hvad skal det så betyde?
Ja det er korrekt, men han bliver ikke sammenlignet med ham, af mig?
ElMadrid skrev:
Men misser du ikke noget herinde. Jeg kalder ikke din holdning for "tvangsforestilling". Jeg argumentere for min holdning og imod din (Selv om debatten Ronaldo Vs. Messi aldrig giver mening eller får nogen til at skifte holdning). Desuden har du selv postet et indlæg, der netop beviser at Messi i sine trygge rammer samt i Baca's bedste hold nogen sinde, engang er bedre end Ronaldo for slet ikke at tale om "overlegne". Så hvem er det, der har tvangsforestilling?
Misforstå mig nu ikke, alt jeg siger herinde er tit med et smil på læben, at du kalder mine holdninger for tvangsforestillinger er nu helt okay, jeg lægger ikke mere i det end at du mener at jeg har en tvangsforestilling (-;
Ja det gjorde jeg, og det var en mindre svipser fra min side af. Som sagt så skal statistikker selvfølgelig også bruges, men fremfor alt vælger jeg at se fodbold fremfor kun at snakke om statistikker, fordi der sker så forbandet meget andet i en fodboldkamp end hvad der lige kan skrives ned i nogle bøger.
PS. ''Barca's bedste hold'' har Messi jo været med til at skabe, og har været hovedaktøren i den. Så lad nu være med at få det til at lyde som om at han bare er blevet kastet ind i et totalt perfekt hold hvor alt fungere og han kun havde muligheden for at brillerer.
Det er ikke fordi Ronaldo er blevet smidt ind på et dårligt hold, se omkring ham.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: ElMAdrid skrev:
Beklager, men jeg bliver igen nødt til at spørge, hvor er det jeg specifikt hakker ned på Ronaldo? Hvis jeg siger Messi er den bedste, er det så at nedgøre Ronaldo eller hvordan hænger det sammen?
ElMadrid skrev:Men nu skrev du at Ronaldo bliver sammenligt med Messi. Derfor spørger jeg dig: Hvad skal det så betyde?
Ja det er korrekt, men han bliver ikke sammenlignet med ham, af mig?
ElMadrid skrev:Men misser du ikke noget herinde. Jeg kalder ikke din holdning for "tvangsforestilling". Jeg argumentere for min holdning og imod din (Selv om debatten Ronaldo Vs. Messi aldrig giver mening eller får nogen til at skifte holdning). Desuden har du selv postet et indlæg, der netop beviser at Messi i sine trygge rammer samt i Baca's bedste hold nogen sinde, engang er bedre end Ronaldo for slet ikke at tale om "overlegne". Så hvem er det, der har tvangsforestilling?
Misforstå mig nu ikke, alt jeg siger herinde er tit med et smil på læben, at du kalder mine holdninger for tvangsforestillinger er nu helt okay, jeg lægger ikke mere i det end at du mener at jeg har en tvangsforestilling (-;
Ja det gjorde jeg, og det var en mindre svipser fra min side af. Som sagt så skal statistikker selvfølgelig også bruges, men fremfor alt vælger jeg at se fodbold fremfor kun at snakke om statistikker, fordi der sker så forbandet meget andet i en fodboldkamp end hvad der lige kan skrives ned i nogle bøger.
PS. ''Barca's bedste hold'' har Messi jo været med til at skabe, og har været hovedaktøren i den. Så lad nu være med at få det til at lyde som om at han bare er blevet kastet ind i et totalt perfekt hold hvor alt fungere og han kun havde muligheden for at brillerer.
Det er ikke fordi Ronaldo er blevet smidt ind på et dårligt hold, se omkring ham.
Det er nogenlunder hvad Ronaldo er blevet kastet ud i. Gad godt se Messi arbejde under forhold, hvor det ikke var samme midtbane eller angreb de sidste 10 år, men et nyt hver 6.måned.
Messi har selvfølgelig været med til at skabe det for han er en af historiens bedste spillere og så siger det sig selv at han kun kan trække holdet op. På samme måde har Ronaldo trukket Real på et helt sindsygt niveau, men en blanding af at Real konstant har skullet skifte spillere/ trænere og at de har været oppe imod historiens måske bedste hold, har gjort det svært for ham at skinne igennem. Alligevel står han nu med 3 balloner.
Men i fodbold kan man ikke rigtig isolere faktorerne og dermed udpege hvem der er bedst. De har hver spillet under hver deres betingelser og må betegnes og sådan er det og derfor må Messi også betegnes som historiens bedste. :)
Det er nogenlunder hvad Ronaldo er blevet kastet ud i. Gad godt se Messi arbejde under forhold, hvor det ikke var samme midtbane eller angreb de sidste 10 år, men et nyt hver 6.måned.
Messi har nu blandt andet delt angrebet med Ronaldinho, Villa, Pedro, Eto'o, Ibrahimovic, Bojan, Henry, Gudjohnson, Tello, Sánchez og ja sikkert flere som jeg ikke lige kan huske. Nu står han med Suárez og Neymar, så det er vidst ikke helt sandt at han har haft det samme angreb de sidste 10 år.
Jeg er af den overbevisning at fodboldspillere som Messi og Ronaldo kan spille hvor som helst, med hvem som helst og når som helst og stadig være de verdensklasses spillere som de er nu. Lad nu være med at hoppe i med begge ben om at en spiller som Messi f.eks. ikke ville kunne gøre det ligeså godt i Premier League som i La Liga, helt ærligt han har splittet de bedste hold i England næsten hver gang han har mødt dem, hvorfor han så ikke skulle kunne gøre det mod de lidt svagere hold i Premier League er simpelthen nonsense. (Nu tog jeg bare et eksempel fra Premier League, da jeg tit har hørt den, ikke noget specifikt med dig at gøre)
Florentino Pérez