Chilenske medier: Vidal skifter til Real Madrid
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JimmyBroe skrev: Det er jo vanvid. Er der virkelig nogen her som bifalder dette?
Gid det blot er spekulationer. Var lige blevet beroliget omkring Isco..... Nå men mon ikke vi kan overskue situationen senest d. 18. hvor de starer deres træningstur.
Elkrimi skrev: Det er da fint så længe der er en tilbagekøbsklausul for Isco, som med Morata ;)
Jeg kan ikke se, at det på nogen måder er fint, nuvel det er bedre end ingenting, hvis det skulle være rigtigt.
Vi har brug for Iscos kvaliteter nu. Han er ikke en udviklingsspiller på samme måde som Morata, der var gået lidt død i Madrid, hvorfor han trængte til regelmæssig spilletid.
Det MÅ simpelthen ikke være rigtigt.
Selvom jeg er fantastisk meget uenig med Perez og resten af ledelsen, så sælger de jo ikke Spaniens største talent, og slet ikke når truppen i forvejen mangler spanske spillere. Det kan kun være en and!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det er efterhånden mange transfers og mange mærkelige trænerskift til at man orker cirkuset mere.
Vi skifter altså en elegant spiller ud for en spritbilist. Ja det er ikke til at holde ud.
Dios skrev: Vi er vel ikke så dumme at sælge Isco, det nægter jeg simpelthen at tro på. Uanset hvem der skulle komme, så sælger vi jo ikke Isco.
Selvom jeg er fantastisk meget uenig med Perez og resten af ledelsen, så sælger de jo ikke Spaniens største talent, og slet ikke når truppen i forvejen mangler spanske spillere. Det kan kun være en and!
Meget afhænger af hele kabalen og ikke kun Vidal. Hvordan går det med Ramos, har vi brug for Bonnucci (Juventus) og er Benzema på vej væk og skal man derfor hente Llorente i Juventus, for at få en bænkevarmer med så meget kvalitet som muligt?
Rafa er vildt interesseret i Vidal (Allegri ville elske Isco hos sig) og Vidal går vel ikke i luften med et rygte som Juventus ikke har godkendt endnu? Det lyder mærkeligt hvis det er tilfældet.
Jeg har før linket til en artikle der siger, at Perez er begyndt at bruge Isco i transferforhandlinger, som en valuta han kan smide i puljen (tror det var i forbindelse med Pogba og Aguero forhandlingerne).
Det er muligt det blot er en and men som jeg ser det, er der rimelig grund til at blive nervøs. Jeg har i hvert fald genvundet min nervøsitet angående Isco i Real men håber virkelig det er spekulation oven på Vidal-udmeldingen.
Verratti er den mere boldsikre og taktisk dygtige spillere, der fordeler bolden flot og som også er en dynamisk spiller. Vidal har ikke samme tekniske og positioneringsmæssige kvaliteter, men han er ekstremt aggressiv og fysisk stærk.
Og det er netop det, som jeg synes, at vi har brug for. Vores midtbane er simpelthen ikke stærk nok defensivt og her tænker jeg særligt i presspillet. Det kom så sandelig til udtryk i de to kampe mod Juventus. Der vil nogle så sige, at Rafa vil implementere en mere presbaseret midtbane, men jeg er simpelthen stærkt usikker på, om det kan lade sig gøre med Kroos, Modric og Verratti. I stedet kan man købe en spiller, hvor den aggressive spillestil er en del af spilleren.
For udover at få en mere aggressiv midtbane, ville det også klæde holdet at få en spiller, der engang imellem tog de store defensive aggressive løb. Husker i Schalke kampen? 2-3 gange i første halvleg så vi Ronaldo presse et par Schalke spillere, og det gav energi; for midtbanen var stagneret - der var ingen tonser. Denne situation er blot én ud af flere, jeg har iagttaget i sæsonen, og hvor vi netop har manglet en midtbanespiller, der ikke foretaget de halvhjertede pres på boldholder. Derfor skal vi altså have Vidal, der ikke besidder samme coolness og tekniske kvalitet som Verratti, men som til gengæld er stærkere, mere aggressiv og som fylder meget mere på banen, selvom Pelle argumenterer for det modsatte i en anden tråd; bare fordi Rundetårn er en høj bygning, er den ikke højere end Empire State Building.
Der følger gode ting med Vidal. Men der følger godt nok også mange dårlige ting. Nogle gange er han jo FOR aggressiv, hvilket ikke kommer hans spil til gode. Tingene han laver uden for banen, har jeg allerede nævnt. Han er 28 år. Han har VERDENS GRIMMESTE FRISURE! Alle de her ting akkumuleret op, så kan du nok se, at vi ikke skal signe ham :-)
Jeg er fan af Verratti netop fordi han er en fantastisk spilfordeler a lá Modric, men med defensive kapaciteter, som jeg sjældent har set andre spillere på en 8'er position have, og så naturligvis hans alder. Alt taler bare for ham. Hvis ikke det kan lade sig gøre, så vil Vidal måske være next best thing. Men du går jo heller ikke i 7-Eleven efter Ben & Jerry's og kommer ud med en lidt for gammel Tricolore is. Lad os nu gøre, hvad der er rigtigt - første gang.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Juventus får ikke Isco medmindre der ikke er plads til ham i RM. Jeg tror ikke nogen føler, at der ikke er plads til Isco. Der var ikke plads til Morata, men Isco er en helt anden sag. Morata fik ikke halvdelen af Spanien op af sæderne i begejstring.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Pelle skrev: Jeg henholder mig blot til, at hvis man mener, Vidal fylder mere end Verratti, så har man ikke set særlig mange kampe med den lille italiener :-)
Der følger gode ting med Vidal. Men der følger godt nok også mange dårlige ting. Nogle gange er han jo FOR aggressiv, hvilket ikke kommer hans spil til gode. Tingene han laver uden for banen, har jeg allerede nævnt. Han er 28 år. Han har VERDENS GRIMMESTE FRISURE! Alle de her ting akkumuleret op, så kan du nok se, at vi ikke skal signe ham :-)
Jeg er fan af Verratti netop fordi han er en fantastisk spilfordeler a lá Modric, men med defensive kapaciteter, som jeg sjældent har set andre spillere på en 8'er position have, og så naturligvis hans alder. Alt taler bare for ham. Hvis ikke det kan lade sig gøre, så vil Vidal måske være next best thing. Men du går jo heller ikke i 7-Eleven efter Ben & Jerry's og kommer ud med en lidt for gammel Tricolore is. Lad os nu gøre, hvad der er rigtigt - første gang.
Jeg er enig med dig i, at Verratti er en fantastisk fodboldspiller, og ja, jeg ville meget gerne se ham i Real Madrid - MEN; jeg synes ikke, at han passer ind med Modric og Kroos. De besidder nemlig allerede mange af de kvalitater, som Verratti har. Det er altså mere Verrattis kvaliteter med henblik på vores midtbane, som jeg anfægter, hvor jeg mener, at Vidal simpelthen passer bedre.
Det handler om sammensætningen. Den skal du have for øje. Lad mig eksemplificere det med afsæt i min sidste uge på Roskilde Festival: Hvis du skal have gevinst på Roskilde, SKAL du have: Et telt, en pige og et kondom. De tre ting er essentielle. Du får intet ud af at have to telte og ét kondom, ét kondom og to piger eller ét telt og to piger (hvis pigerne er iskolde, så jo). Du har brug for alle facetter. Det er det samme med Real Madrids midtbane. Med Kroos, Modric og Verratti vil du have ét telt og to piger. Det lyder helt fantastisk, men chancen for kønssygdomme er i den grad tilstedeværende, og det vil for vores vedkommende være en midtbane, der bliver løbet over ende.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Shevchenko
- Junior bruger
-