Chilenske medier: Vidal skifter til Real Madrid

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #49 af Raúl 7

DarioGomez skrev: Men i bund og grund har vi ikke brugt for en spilfordeler eller en spiller, der tager dybdeløb.

Vi har brug for en defensiv hardhitter, der kan give Modric og Kroos ro til at skabe spillet, og som effektivt lukker af foran forsvaret.

Det gør hverken Veratti eller Vidal. Pogba ej heller.

Så reelt set mener jeg, at årets mest relevante bud har været Kondogbia. Alternativet kan altså også være masser af spilletid til Casemiro.

Du er med på at Kondogbia ikke bliver til noget ikk'? :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #50 af Roesen7
Porto bruger frikøbsklausulen på Casemiro. Real Madrid køber ham tilbage for det dobbelte(?). Så opdager man Vidal og bliver derfor nu nødt til at sælge Casemiro IGEN, for at få plads til Vidal. Hvor er det lækkert med endnu et transfer vindue, hvor man har en plan.....

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

11 år 3 uger siden #51 af M_linding

Roesen7 skrev: Porto bruger frikøbsklausulen på Casemiro. Real Madrid køber ham tilbage for det dobbelte(?). Så opdager man Vidal og bliver derfor nu nødt til at sælge Casemiro IGEN, for at få plads til Vidal. Hvor er det lækkert med endnu et transfer vindue, hvor man har en plan.....

Og den tror jeg netop ikke på. Jeg skal se Vidal på realmadrid.com før jeg hopper på den:)

Danilo, Casemiro og James bliver "udlændingene" næste sæson.

11 år 3 uger siden #52 af Roesen7

M_linding skrev:

Roesen7 skrev: Porto bruger frikøbsklausulen på Casemiro. Real Madrid køber ham tilbage for det dobbelte(?). Så opdager man Vidal og bliver derfor nu nødt til at sælge Casemiro IGEN, for at få plads til Vidal. Hvor er det lækkert med endnu et transfer vindue, hvor man har en plan.....

Og den tror jeg netop ikke på. Jeg skal se Vidal på realmadrid.com før jeg hopper på den:)

Danilo, Casemiro og James bliver "udlændingene" næste sæson.

Jeg tror også du har ret. Virker godt nok vanvittigt hvis Casemiro skal videre igen.
Derudover har Isco skiftet nummer til 22 i dag, hvilket er hans yndlingsnummer. Hvis han var på vej videre, så ville der vel næppe bruges tid på, at ændre hans nummer :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

11 år 3 uger siden #53 af Kassow-Rossing
Isco har aldrig været på vej videre. Der er kun én bruger her på siden, som har frygtet dette denne sommer.

Roesen7 pas på med at give klubben/Perez skylden for noget, som han ikke har gjort. Jeg tænker på dine Vidal/Casemiro gætterier. Hvis det sker, så kan du pege fingre. Ikke før.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 3 uger siden #54 af Neye

Roesen7 skrev: Jeg tror også du har ret. Virker godt nok vanvittigt hvis Casemiro skal videre igen.
Derudover har Isco skiftet nummer til 22 i dag, hvilket er hans yndlingsnummer. Hvis han var på vej videre, så ville der vel næppe bruges tid på, at ændre hans nummer :-)

Det har jeg også beroliget mig selv med i dag :)

11 år 3 uger siden #55 af M_linding
Isco har jo aldrig været tæt på at skifte, altså.... Suk;-)

11 år 3 uger siden #56 af Neye

M_linding skrev: Isco har jo aldrig været tæt på at skifte, altså.... Suk;-)

Du kan tro han har været tæt på.......

Sæsonafslutningen var ikke uproblematisk og det medførte endda at Isco havde fået lov til at søge væk, hvis Ancelotti var blevet (også Ancelottis ønske, der ville have Verratti og Vidal).
Rafa kom til og kun hans forsikringer om et rotationssystem der vil give Isco mere spilletid end sidste år, har fået Isco til at drosle ned for tankerne om klubskifte.
Både Pellegrini og Allegri har Isco øverst på ønskesedlen - så meget at man taler om en løbende kontakt, hvor Iscos situation i forhold til Real konstant analyseres.
Flere rygter har såmen også nævnt Isco som en byttevare i forbindelse med forhandlingerne om Pogba og Aguero. Isco er derfor også opmærksom på hvilke spillerindkøb Real arbejder med, da han har sat klubskiftet i bero.

Jeg er dog ikke et sekund i tvivl om, at Isco helst vil blive men ikke for enhver pris. Han ved, at uanset hvad, vil Bale og James til hver en tid blive foretrukket frem for ham. Det har han Perez ord for og det er med det in mente, at han beskytter sit talent, når han lader mulighederne stå åbne.
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Neye.

11 år 3 uger siden #57 af Kassow-Rossing
Isco har aldrig været på vej væk. Det er meget simpelt:

1. Isco har ikke ønsket at skifte klub.
2. Real Madrid har ikke ønsket at sælge.

Så kan det godt være at aviser skal sælges og alle mulige handler er blevet foreslået i medierne, men ingen af dem viste sig at være sande. Og det vidste vi godt fra starten af selvom mange klubber gerne så ham hos dem.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 3 uger siden #58 af Neye

Kassow-Rossing skrev: Isco har aldrig været på vej væk. Det er meget simpelt:

Så kan det godt være at aviser skal sælges og alle mulige handler er blevet foreslået i medierne, men ingen af dem viste sig at være sande. Og det vidste vi godt fra starten af selvom mange klubber gerne så ham hos dem.

Nå det vidste du simpelthen fra starten. Jeg spørger dig næste gang der opstår tvivl om noget - du ved jo det hele.....

11 år 3 uger siden #59 af Daniel

Neye skrev:

Kassow-Rossing skrev: Isco har aldrig været på vej væk. Det er meget simpelt:

Nå det vidste du simpelthen fra starten. Jeg spørger dig næste gang der opstår tvivl om noget - du ved jo det hele.....

Det er også langt bedre, end at tro på det hele......

11 år 3 uger siden #60 af Neye

Daniel skrev: Det er også langt bedre, end at tro på det hele......

Det hele?

Man skal stå tidligt op, hvis man vil spise kirsebær med eksperter der ved alt :)
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Neye.

Leveret af Kunena Forum