Chilenske medier: Vidal skifter til Real Madrid

11 år 3 uger siden #37 af DarioGomez
Men i bund og grund har vi ikke brugt for en spilfordeler eller en spiller, der tager dybdeløb.

Vi har brug for en defensiv hardhitter, der kan give Modric og Kroos ro til at skabe spillet, og som effektivt lukker af foran forsvaret.

Det gør hverken Veratti eller Vidal. Pogba ej heller.

Så reelt set mener jeg, at årets mest relevante bud har været Kondogbia. Alternativet kan altså også være masser af spilletid til Casemiro.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #38 af Brylle

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Pelle skrev: Jeg henholder mig blot til, at hvis man mener, Vidal fylder mere end Verratti, så har man ikke set særlig mange kampe med den lille italiener :-)

Det er et rigtig flot argument, som jeg virkelig føler er så undervurderet, at man burde bruge det noget oftere. Bare for at dræbe en debat.
Især når det følges op med, at hans hår ikke er særlig pænt.

Ja, det var næsten heller ikke til at gennemskue, at det var skrevet i sjov...

I så fald har jeg oplevet bedre jokes bro.

11 år 3 uger siden #39 af M_linding
Hvis man køber Vidal, så er det vel farvel til Casemiro og Silva?

Der er med andre ord fortsat nogle huller som skal lukkes, og der må næsten komme en stærk defensiv midtbanespiller til klubben(?).

11 år 3 uger siden #40 af Pelle

Brylle skrev:

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Pelle skrev: Jeg henholder mig blot til, at hvis man mener, Vidal fylder mere end Verratti, så har man ikke set særlig mange kampe med den lille italiener :-)

Det er et rigtig flot argument, som jeg virkelig føler er så undervurderet, at man burde bruge det noget oftere. Bare for at dræbe en debat.

Din saglighed lader meget tilbage at ønske, Brylle. Husk nu det ikke er nødvendigt at gå efter manden hver gang, du må gerne gå efter bolden indimellem.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 3 uger siden #41 af Dios

DarioGomez skrev: Men i bund og grund har vi ikke brugt for en spilfordeler eller en spiller, der tager dybdeløb.

Vi har brug for en defensiv hardhitter, der kan give Modric og Kroos ro til at skabe spillet, og som effektivt lukker af foran forsvaret.

Så reelt set mener jeg, at årets mest relevante bud har været Kondogbia. Alternativet kan altså også være masser af spilletid til Casemiro.

Hvor mange kampe har du egentlig set med Kondogbia? Jeg spørger fordi jeg på ingen måder vil kategorisere ham som en defensiv hardhitter. Hvis jeg har forstået det rigtigt, så taler vi om en type som Mascherano? Kondogbia er jo langt mere bevægelig, og er faktisk rigtig god i hans mange raids op i banen med bolden. Jeg vil nu mene han er en felt-til-felt spiller, som går i Yaya Toure's fodspor med tiden. Jeg er dog meget uenig med vi ikke har brug for dybdeløb. Vores spil er oftest låst, da der ikke er meget bevægelse oppe foran. Her er dybdeløb nøglen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

11 år 3 uger siden #42 af Fondo_Sur

Dios skrev:

DarioGomez skrev: Men i bund og grund har vi ikke brugt for en spilfordeler eller en spiller, der tager dybdeløb.

Hvor mange kampe har du egentlig set med Kondogbia? Jeg spørger fordi jeg på ingen måder vil kategorisere ham som en defensiv hardhitter. Hvis jeg har forstået det rigtigt, så taler vi om en type som Mascherano? Kondogbia er jo langt mere bevægelig, og er faktisk rigtig god i hans mange raids op i banen med bolden. Jeg vil nu mene han er en felt-til-felt spiller, som går i Yaya Toure's fodspor med tiden. Jeg er dog meget uenig med vi ikke har brug for dybdeløb. Vores spil er oftest låst, da der ikke er meget bevægelse oppe foran. Her er dybdeløb nøglen.

Som jeg ser det, er det en skrøne, at en tung 6'er er lig med stabilitet i forsvaret. Barca's midtbane er jo ikke dynamit, men de formår alligvel, at lukke virkelig få mål ind. Når vi eksempelvis blev udstillet hjemme mod Schalke skyldtes det, at vi spillede uden pres og bevægelighed. De kunne altså vade igennem før de slog en dybdebold. Jeg kan sagtens forstå, at Benitez ønsker at få Vidal ind. Vidal kunne tilføre noget tiltrængt bevægelighed og energi.

I øvrigt var han var en dyd at se i Copa Amerika finalen i går. En sand felt til felt spiller som løb umådeligt meget, hvilket gjorde det meget svært for argentinerne at finde plads i deres opspil.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #43 af Brylle

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Din saglighed lader meget tilbage at ønske, Brylle. Husk nu det ikke er nødvendigt at gå efter manden hver gang, du må gerne gå efter bolden indimellem.

Jeg gik også efter din kommentar, hvis du ikke læste, hvad der blev skrevet. Så jeg kan sige i lige måde. Det er dig, der vælger at skrive "lille, Kent", fortælle mig på chatten, at jeg er dum og nu igen rette dig mod min saglighed.

11 år 3 uger siden #44 af Pelle

Brylle skrev:

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Jeg gik også efter din kommentar, hvis du ikke læste, hvad der blev skrevet. Så jeg kan sige i lige måde. Det er dig, der vælger at skrive "lille, Kent", fortælle mig på chatten, at jeg er dum og nu igen rette dig mod min saglighed.

Du har forsøgt at være på nakken af mig i hvad? Et halvt år efterhånden? Mon ikke vi bare skulle stoppe med at kommentere på hinandens indlæg, jeg tror det er bedst for dig, mig og alle de andre brugere herinde. Jeg magter seriøst ikke at bruge tid på det her latterlige fnidder. Så lad os blive enige om, at vi ignorerer hinandens indlæg fremover. Kan du klare den?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #45 af Brylle

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Du har forsøgt at være på nakken af mig i hvad? Et halvt år efterhånden? Mon ikke vi bare skulle stoppe med at kommentere på hinandens indlæg, jeg tror det er bedst for dig, mig og alle de andre brugere herinde. Jeg magter seriøst ikke at bruge tid på det her latterlige fnidder. Så lad os blive enige om, at vi ignorerer hinandens indlæg fremover. Kan du klare den?

Du kan da bare stoppe :) Jeg kommenterer på de indlæg, som jeg har lyst til at kommentere på, uanset om det er dig eller andre, der har skrevet dem. Jeg er netop ikke på nakken er dig, da det er dig, der plejer at blive personlig. Og så kan du kommentere på mine, hvis du vil, eller du kan lade dem ligge. Jeg er sådan set ligeglad bro.
Svar kan evt. komme privat hvis du føler for det :)
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Brylle.

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #46 af DonSelf
Stod det til mig skal vi købe Verratti - Hvis ikke ham mener jeg, at man skal kigge mod Portugal hvor William Carvalho virklige har imponeret mig til u21 slutrunden - han er godt nok stærk og al hans bolde er fremmedrattet! Klasse spiller!

Han har tidligere været rygtet til klubben - mere bestemt sidste år tror jeg. Han er en 6'er som vil fylde godt på banen og samtidige kan noget offensivt med hans spil op ad banen !

11 år 3 uger siden #47 af Pelle
Virkelig en spændende spiller, ja. Jeg så ham dog kun i deres kamp mod Tyskland, men der var han fuldstændig vanvittig. Jeg tror dog desværre, at han allerede er afsat til at skulle spille PL i næste sæson. Men bestemt en fremtidens spiller.

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #48 af DonSelf
Enig. Jeg fulgt kun Portugal pga. ham til, at starte med. Han spist alt der kom i nærheden af ham og samtidige var han stærk som en okse!

Leveret af Kunena Forum