Chilenske medier: Vidal skifter til Real Madrid
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Du var (næsten?) alene i din frygt om Isco skulle forlade os, og den frygt er nu efterhånden blevet banket til jorden masser af gange denne sommer. At du skriver ofte, at du frygter at han skifter, gør det ikke mere sandsynligt.
At jeg skriver at han aldrig var tæt på at skifte, gør det heller ikke til sandheden, men nu ligger sagen altså sådan, at han ikke er skiftet. Og næsten alle har hele tiden haft det på den måde. Man skal passe på med at tro på alle rygterne i 'agurke-tiden'. Jeg håber vi er på bølgelængde nu :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev:
M_linding skrev: Isco har jo aldrig været tæt på at skifte, altså.... Suk;-)
Du kan tro han har været tæt på.......
Sæsonafslutningen var ikke uproblematisk og det medførte endda at Isco havde fået lov til at søge væk, hvis Ancelotti var blevet (også Ancelottis ønske, der ville have Verratti og Vidal).
Rafa kom til og kun hans forsikringer om et rotationssystem der vil give Isco mere spilletid end sidste år, har fået Isco til at drosle ned for tankerne om klubskifte.
Både Pellegrini og Allegri har Isco øverst på ønskesedlen - så meget at man taler om en løbende kontakt, hvor Iscos situation i forhold til Real konstant analyseres.
Flere rygter har såmen også nævnt Isco som en byttevare i forbindelse med forhandlingerne om Pogba og Aguero. Isco er derfor også opmærksom på hvilke spillerindkøb Real arbejder med, da han har sat klubskiftet i bero.
Jeg er dog ikke et sekund i tvivl om, at Isco helst vil blive men ikke for enhver pris. Han ved, at uanset hvad, vil Bale og James til hver en tid blive foretrukket frem for ham. Det har han Perez ord for og det er med det in mente, at han beskytter sit talent, når han lader mulighederne stå åbne.
Ahh Neye. Nu må du lige oppe sagligheden engang. Du beskylder Kassow for at "vide det hele", men ovenstående tekst er jo ikke bare gisninger fra din side, du skriver som om du har været med i omklædningsrummet, ved forhandlingsbordet, ja selv lagt i smørhullet mellem Isco og hans kæreste. Du ved jo heller ikke, at det du skriver der, er sandt. Det formoder du bare.
Fakta er, at rygterne om Isco har været ekstremt passive. Især i de spanske medier. Og især i AS og Marca som må regnes for nogle af de aviser med bedst insiderviden omkring Real Madrid.
Kassow lyver jo ikke, når han siger, at du har skrevet stolpe op og stolpe ned omkring et skifte af Isco. Vi ved godt, at du er gigantisk fan af knægten og selvfølgelig ser ham blive, men stort set alle andre brugere herinde føler, at din frygt omkring et skifte er fuldstændig ubegrundet. Der er intet, der peger i den retning. Og det har der ret beset ikke været i et stykke tid :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Ahh Neye. Nu må du lige oppe sagligheden engang. Du beskylder Kassow for at "vide det hele", men ovenstående tekst er jo ikke bare gisninger fra din side, du skriver som om du har været med i omklædningsrummet, ved forhandlingsbordet, ja selv lagt i smørhullet mellem Isco og hans kæreste. Du ved jo heller ikke, at det du skriver der, er sandt. Det formoder du bare.
Fakta er, at rygterne om Isco har været ekstremt passive. Især i de spanske medier. Og især i AS og Marca som må regnes for nogle af de aviser med bedst insiderviden omkring Real Madrid.
Kassow lyver jo ikke, når han siger, at du har skrevet stolpe op og stolpe ned omkring et skifte af Isco. Vi ved godt, at du er gigantisk fan af knægten og selvfølgelig ser ham blive, men stort set alle andre brugere herinde føler, at din frygt omkring et skifte er fuldstændig ubegrundet. Der er intet, der peger i den retning. Og det har der ret beset ikke været i et stykke tid :-)
Jeg har nu ikke beskyldt Kassow for noget. Han skrev selv, at han i modsætning til mig, godt vidste hvad der skete, hvilket jeg synes er lidt af en udmelding.
Det er rigtigt, at jeg har fulgt alle rygter og flere mediers analyser omkring Isco vs Real denne sommer, fordi jeg har været mere end almindelig bange for han skulle smutte. Det er helt fint med mig, hvis du er af en anden mening men jeg mener voksne mennesker debattere ved at skrive: "jeg er uenig, fordi....og ikke ved at argumentere med "jeg ved i modsætning til dig" Det er sgu dårlig stil
Langt størstedelen af alle debatter på vores sider, er baseret på rygter eller antagelser. Bl.a. den her tråd vi befinder os i og det fører til debat, hvilke er en aldeles fremragende adspredelse mens vi venter på fodbolden kommer igang. Det vi skriver i en sådan tråd, er ikke viden men mere eller mindre velunderbyggede forsøg på at godtgøre hvorfor man tror eller synes som man gør. Er du uenig, så skriv hvad du er uenig i og undlad de her personangreb med latterligørelse osv.
Og så er det altså ikke Fakta fordi det står i AS og Marca. De gengiver ofte blot hvad andre medier skriver. Nøjagtig som de gjorde med rygtet om "Vidal til Real" tråden vi befinder os i.
Kassow-Rossing skrev: Jeg har aldrig sagt, at jeg ved det hele, så stop med at lægge ord i munden på mig.
Det skrev du nu men lad nu det ligge, for du fortæller mig, at det mente du ikke på den måde.
Kassow-Rossing skrev: Du var (næsten?) alene i din frygt om Isco skulle forlade os, og den frygt er nu efterhånden blevet banket til jorden masser af gange denne sommer. At du skriver ofte, at du frygter at han skifter, gør det ikke mere sandsynligt.
Jeg ved ikke hvad du mener med "banket til jorden" men det er rigtigt, at jeg føler mig langt mere rolig nu, end for en uge siden, fordi mere og mere tyder på, at Isco bliver. Man frygten lurer og jeg holder øje - er det ok med dig?
Kassow-Rossing skrev: At jeg skriver at han aldrig var tæt på at skifte, gør det heller ikke til sandheden, men nu ligger sagen altså sådan, at han ikke er skiftet. Og næsten alle har hele tiden haft det på den måde. Man skal passe på med at tro på alle rygterne i 'agurke-tiden'. Jeg håber vi er på bølgelængde nu :)
Det er transfertider og rygterne fyger om ørene på os. Vi skal naturligvis ikke tro på alle rygterne men der er rygter der har mere substans end andre og dem er det sgu ok at analysere på. Man må stadig ikke forveksle ens egen fortolkning med viden men det gør jeg nu heller ikke. Det er mere dig der skubber mig det i skoene og jeg kunne vælge at tro, at det gør du for at hævde dig på min bekostning men jeg vælger nu at tro, at det mere handler om du har et polemisk karaktertræk over dig.
Nu synes jeg vi skal vende tilbage til at debattere Real. Det er jo i bund og grund derfor vi er her.
Neye skrev:
Pelle skrev: Ahh Neye. Nu må du lige oppe sagligheden engang. Du beskylder Kassow for at "vide det hele", men ovenstående tekst er jo ikke bare gisninger fra din side, du skriver som om du har været med i omklædningsrummet, ved forhandlingsbordet, ja selv lagt i smørhullet mellem Isco og hans kæreste. Du ved jo heller ikke, at det du skriver der, er sandt. Det formoder du bare.
Jeg har nu ikke beskyldt Kassow for noget. Han skrev selv, at han i modsætning til mig, godt vidste hvad der skete, hvilket jeg synes er lidt af en udmelding.
Det er rigtigt, at jeg har fulgt alle rygter og flere mediers analyser omkring Isco vs Real denne sommer, fordi jeg har været mere end almindelig bange for han skulle smutte. Det er helt fint med mig, hvis du er af en anden mening men jeg mener voksne mennesker debattere ved at skrive: "jeg er uenig, fordi....og ikke ved at argumentere med "jeg ved i modsætning til dig" Det er sgu dårlig stil
Langt størstedelen af alle debatter på vores sider, er baseret på rygter eller antagelser. Bl.a. den her tråd vi befinder os i og det fører til debat, hvilke er en aldeles fremragende adspredelse mens vi venter på fodbolden kommer igang. Det vi skriver i en sådan tråd, er ikke viden men mere eller mindre velunderbyggede forsøg på at godtgøre hvorfor man tror eller synes som man gør. Er du uenig, så skriv hvad du er uenig i og undlad de her personangreb med latterligørelse osv.
Og så er det altså ikke Fakta fordi det står i AS og Marca. De gengiver ofte blot hvad andre medier skriver. Nøjagtig som de gjorde med rygtet om "Vidal til Real" tråden vi befinder os i.
For det første. Jeg synes ikke, at jeg laver "personangreb", fordi jeg beder dig hæve sagligheden. Hvis du er af den opfattelse, så beklager jeg.
Men du kan vel godt give mig ret i, at de spanske medier har været ualmindeligt stille omkring Isco i dette transfervindue so far? Måske er det fordi Rafa kom så hurtigt på plads, måske er det fordi Isco har vidst, at han aldrig havde noget at frygte. Men hvor om alting er, så er det altså kun dig, der står med den her frygt, som resten af os mener er ubegrundet.
For det andet. Nej, det er ikke fakta fordi det står i AS eller Marca. Men det er SLET ikke fakta, fordi der står noget i Telegraph, Daily Mirror, m.v.
For det tredje. Hvad mener du med, at jeg skal skrive hvorfor jeg er uenig? Det er jo netop dét, jeg gør. Jeg forklarer dig - endda på en pæn måde - hvorfor jeg/vi ikke mener, at der er noget at frygte omkring Isco. Eller har været noget at frygte omkring Isco. Jeg kan ikke helt se, hvordan jeg latterliggør dig. Måske du lige skulle danne dig helikopter-overblikket engang og læse tråden igennem. Jeg skriver til dig på en pæn måde, at jeg mener du er forkert på den. Herefter forklarer jeg, hvorfor jeg mener, at du er forkert på den.
Men lad os stoppe den her, ikke? Jeg er glad for, at du ikke længere er nervøs omkring Isco.
"Maybe they hate me because I'm too good."
6cero.com/a/MarcPlanas/2015/jul/millones...uerdo-firmado/253918
Det er nok sådan rygtet opstod i den chilenske presse
Pelle skrev: Men lad os stoppe den her, ikke? Jeg er glad for, at du ikke længere er nervøs omkring Isco.
Det er pænt af dig men nervøsiteten er altså ikke af vejen. Lige nu går rygterne på bytte-bytte købmand mellem Juventus, Chelsea og Real og det vil jeg godt lige have overstået, inden jeg afblæser min nervøsitet :)