Chilenske medier: Vidal skifter til Real Madrid

11 år 3 uger siden #25 af DarioGomez
Men for pokker, han er jo ikke EU-borger, så det er HELT udelukket, hvis I spørger mig - for så vil vi stå uden både Casemiro og Silva til midten, og skal ud og hente ekstra igen.

Læg dertil Vidals manglende forståelse af generelle færdselsregler og indtag af alkohol.

Til sidst: Og så vi af med Isco, der ikke blot er bedre end Vidal også er yngre! Og desudne betale penge for det!!! NEJ TAK!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #26 af Sahinovic
DarioGomez skrev:

Læg dertil Vidals manglende forståelse af generelle færdselsregler og indtag af alkohol.

Tillykke med det regelrytter, men jeg tror nok han har lært af sin(e) fejl, kom videre.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Sahinovic.

11 år 3 uger siden #27 af Pelle

Sahinovic skrev: DarioGomez skrev:

Tillykke med det regelrytter, men jeg tror nok han har lært af sin(e) fejl, kom videre.

Wow. Bare wow.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, Lars1991, JimmyBroe

11 år 3 uger siden #28 af DarioGomez

Yes - det seneste tilfælde var den 17. juni, og han er jo trods alt blevet ældre - så du har naturligvis ret. Min fejl ... :/

www.independent.co.uk/sport/football/int...lcohol-10324979.html

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 3 uger siden #29 af Sahinovic

DarioGomez skrev:

Yes - det seneste tilfælde var den 17. juni, og han er jo trods alt blevet ældre - så du har naturligvis ret. Min fejl ... :/

www.independent.co.uk/sport/football/int...lcohol-10324979.html

Det var nu også denne episode jeg henviste mest til, men så igen seriøst kom videre. Han er fantastisk spiller, så skal sådan en - ja super stupid - hændelse ikke gøre at vi ikke henter en så fantastisk spiller. Jeg tør godt lægge hovedet på blokken og konstatere at så dum en hændelse nok aldrig kommer til at finde sted igen, eller tror du rent faktisk at han kommer til at køre spirituskørsel igen efter han er ankommet til Real Madrid?

Lidt ligesom Suarez har lært at opføre sig en smule bedre siden hans ankomst til Barcelona. (Ikke at jeg sammenligner Vidals spiritus kørsel med Suarez' bid)

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Sahinovic.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #30 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Chilenske medier: Vidal skifter til Real Madrid
Hvis denne bytte handel går igennem så er jeg ret sikker på at juve vinder pokalen med de store ører næste sæson
Tænk Isco på midten og morata i angrebet, WOW

11 år 3 uger siden #31 af BBB

Kassow-Rossing skrev: Jeg ville tage chancen..

Det kommer an på, hvordan pigerne ser ud.

DarioGomez skrev: Læg dertil Vidals manglende forståelse af generelle færdselsregler og indtag af alkohol.

Hvis det var et krav, at spillerne skulle passe på andre billister, så skulle Benzema være røget på porten for længe siden. Vidal har alkohol. Benzema har unge prostituerede.

Personligt drikker jeg selv, så i denne situation vil jeg beskrive Vidal som en større engel end Benzema... eller har du et andet livssyn, din frækkert? :-D

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #32 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Chilenske medier: Vidal skifter til Real Madrid
Hold nu op en anklage mod benzema der aldrig blev dømt er ikke det samme som at blive dømt og taget på fersk gerning

11 år 3 uger siden #33 af Kassow-Rossing
Enig. Hvis Real Madrid havde været den reneste af alle klubber, så var

Pepe smidt på porten for mange år siden (Og måske købt tilbage for 2 år siden)
Ramos smidt på porten for mange år siden.
Vidal ikke blevet budt på.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 3 uger siden #34 af Dios
Som spilletype foretrækker jeg klart Verratti fremfor Vidal, men med Verratti, så får du noget vi har i forvejen har, groft sagt. Vi har de tekniske spillere i Kroos og Modric, hvor Isco selvfølgelig også er med i den kategori. Verratti kommer godt nok med noget vildskab, men det gør Vidal også. Det jeg synes vi mangler er Khedira's gode gamle dybdeløb. Her er det kun Vidal som byder ind, og hans dybdeløb er i særklasse, og vi så selv hvor ondt det gjorde på os da vi mødte Juve. Hvis vi tager udgangspunkt i vi bruger 3 centrale midtbanespillere og vi har Kroos, Modric, Isco og James, så ser jeg kun tekniske spillere. Verratti's kompetencer vil godt nok dække vores bredde bedre, da han uden tvivl ville kunne spille i stedet for Kroos og Modric uden de store taktiske rokeringer, men jeg mener helt klart at Vidal vil byde ind med nogle nye dimensioner, som jeg godt kan mangle med 3 spillere, hvor deres forcer alle er på det tekniske.
Vi mangler noget energi, arbejdsraseri og dybdeløb, hvis der skal investeres i en ny midtbanespiller IMO.

Det der taler for Verratti, hvis i spørger mig er, at Verratti er en langt bedre defensiv playmaker end Kroos. Det vil måske skubbe Kroos op ved siden af Modric, som nok er hans bedste plads, men det løser bare ikke problemet med de manglende dybdeløb, som jeg savner. Derfor hælder jeg også mest til Vidal. Jeg vil på ingen måder græde, hvis det blev Vidal fremfor Verratti eller omvendt. Jeg græder kun, hvis Isco bliver udskiftet.

Kroos, Modric og James er umiddelbart den trio jeg vil tro er de "faste startere" kan de kombineres med Illarra/Casemiro, Isco og Vidal så har vi en rigtig giftig og konkurrence-dygtig central midtbane, som i mine øjne besidder alt. Min personlige favorit er dog stadig Kroos, Modric og Isco, men jeg vil sagtens kunne leve med Benitez rotations-system kombineret med de 6 ovennævnte spillere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 uger siden #35 af Brylle

Pelle skrev: Jeg henholder mig blot til, at hvis man mener, Vidal fylder mere end Verratti, så har man ikke set særlig mange kampe med den lille italiener :-)

Det er et rigtig flot argument, som jeg virkelig føler er så undervurderet, at man burde bruge det noget oftere. Bare for at dræbe en debat.
Især når det følges op med, at hans hår ikke er særlig pænt.
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Brylle.

11 år 3 uger siden #36 af Pelle

Brylle skrev:

Pelle skrev: Jeg henholder mig blot til, at hvis man mener, Vidal fylder mere end Verratti, så har man ikke set særlig mange kampe med den lille italiener :-)

Det er et rigtig flot argument, som jeg virkelig føler er så undervurderet, at man burde bruge det noget oftere. Bare for at dræbe en debat.
Især når det følges op med, at hans hår ikke er særlig pænt.

Ja, det var næsten heller ikke til at gennemskue, at det var skrevet i sjov...

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved Pelle.

Leveret af Kunena Forum