Tanker om en afsked

11 år 2 uger siden #25 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Tanker om en afsked
Kassow-Rossing

Skal vi ikke aftale, at næste gang du anklager en bruger for at være Barcelona-tilhænger, så får du en karantæne af ubestemt varighed? Jeg gider ikke at se på det længere, og jeg kan SAGTENS indoktrinere resten af crewet til at have samme holdning.... hvis de ikke allerede har det!

Raul7's indlæg er ganske relevant. Det er ret chokerende, at Real Madrid ikke har vundet flere mesterskaber de seneste 16 år. Ja, faktisk tragikomisk.
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, Roesen7, Raul7-2880, Sebberg, Sahinovic, Rasmus75

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #26 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Tanker om en afsked
Blandt de største målmand. Blandt de største spillere for Real Madrid. Fair nok at vi sælger ham nu, men kan ikke undgå at tænke på måden hvor på nogle "fans" buhede af ham. Virkelig pinligt at være i samme fanbase med disse "fans". En legende skal behandles som en legende. Især når han viste gennem hele sæsonen at han havde niveauet endnu.
Et køb af De Gea en forstærkning dog ikke en klar forstærkning.

11 år 2 uger siden #27 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Tanker om en afsked
Det er absolut ikke relevant i en tråd, der handler om Casillas's afsked med Real Madrid. Det var off-topic og yderst respektløst.

Edit: Jeg forstår i øvrigt ikke hvorfor du ser det som en anklage? Er det et skændsel at være en Barcelona fan? Det er ikke en anklage men en observation.

Edit, edit: Det skal i øvrigt siges at jeg altid overholder reglerne, og jeg kan se, at de ikke har ændret sig. Jeg synes ikke det var relevant for artiklen, der blev kommenteret, og det var endnu en stikprøve fra en person, der kun ønsker at sætte manden i et dårligt lys. Det var det eneste indhold i hans korte one-liner indlæg.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Kassow-Rossing.

11 år 2 uger siden #28 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Tanker om en afsked
Det da meget mere en kritik af Real Madrid end Casillas. At man kun har vundet 5 mesterskaber ud af de 16 eller hvor mange det var, selvom man har en målmand der har reddet så mange point for klubben, er da til at sige "wow" over! Men ja, han er nok bare en Barca fan!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

11 år 2 uger siden #29 af Kassow-Rossing
Lige præcis. Det handlede netop ikke om Iker Casillas's afsked med klubben men om at sende en stikprøve mod klubbens fans om en periode med Barcelona dominans.

Jeg vil i hvert fald gerne have lov til at være uenig i den holdning, fordi jeg synes ikke der er noget galt i at sende en person i en retning, hvor hans indlæg passer bedre end en tråd, hvor han skriver off-topic.

11 år 2 uger siden #30 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Tanker om en afsked

Kassow-Rossing skrev: Lige præcis. Det handlede netop ikke om Iker Casillas's afsked med klubben men om at sende en stikprøve mod klubbens fans om en periode med Barcelona dominans.

Jeg vil i hvert fald gerne have lov til at være uenig i den holdning, fordi jeg synes ikke der er noget galt i at sende en person i en retning, hvor hans indlæg passer bedre end en tråd, hvor han skriver off-topic.

Åhhhhhh Gud!

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, Sebberg

11 år 2 uger siden #31 af Kassow-Rossing
Det lader til at der er mange, der er enige. Jeg holder mig fra at kommentere på Barcelona fans herinde fra nu af. Jeg kan åbenbart ikke tåle stikpiller ligesom alle andre former for piller.

11 år 2 uger siden #32 af Sahinovic

Kassow-Rossing skrev: Det lader til at der er mange, der er enige. Jeg holder mig fra at kommentere på Barcelona fans herinde fra nu af. Jeg kan åbenbart ikke tåle stikpiller ligesom alle andre former for piller.

Alle de Barcelona-fans som er en del af forummet har tilkendegivet sig selv, så hvorfor bliver du ved med at have sådan en trang til konstant at lege detektiv og udpege hvilke brugere der ''potentielt'' kunne være undercover Barcelona-fan, når det tydeligvis ikke er forbudt at være en del af madridista.dk selvom man er Barcelona-fan?

Fat det og kom videre! (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Sahinovic.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #33 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Tanker om en afsked

Kassow-Rossing skrev: Er det et skændsel at være en Barcelona fan?
.

Ja da ;)

Det er et fint tidspunkt for Real Madrid og Casillas at sige farvel, ifølge mig. Han får lov at skifte efter at have stået to godkendte sæsoner i stedet for at skulle smutte lige efter problemerne med Mourinho eller om nogle år, hvor niveauet måske daler drastisk. Men selvfølgelig kommer man til at savne en mand, som har stået fast mellem stængerne så længe og endda som en sikker sidste skanse bag et forsvar, som aldrig har været helt til at stole på. En sand legende!

Det bliver spændende at se, hvad der sker når De Gea kommer. Hvis han får en start som i United, så bliver det ikke særlig sjovt for ham, så han må hellere end gerne præstere fra første dag. Noget andet er også, at vi nu mangler en af lederne i truppen, og det bliver spændende at se, hvordan det skal løses, da vi ikke har mange af dem i forvejen.
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Brylle.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #34 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Tanker om en afsked
Man kan da heller ikke lade jer være alene herinde før alting går amok. Det var selvfølgelig ikke en stikpille til Casillas. Men at vi kun har vundet 5 La Liga på 16 sæsoner er sindssygt. Jeg sad meget naturligt og kiggede de titler igennem han har vundet fordi de nu var listet på realmadrid.com.

Som jeg husker det var jeg en af de fem først oprettede brugere her på siden. Det er vel en 10 år siden og før der overhovedet var et debatforum. Så nej, jeg er ikke barca-fan i forklædning :)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #35 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Tanker om en afsked

Sahinovic skrev:

Kassow-Rossing skrev: Det lader til at der er mange, der er enige. Jeg holder mig fra at kommentere på Barcelona fans herinde fra nu af. Jeg kan åbenbart ikke tåle stikpiller ligesom alle andre former for piller.

Alle de Barcelona-fans som er en del af forummet har tilkendegivet sig selv, så hvorfor bliver du ved med at have sådan en trang til konstant at lege detektiv og udpege hvilke brugere der ''potentielt'' kunne være undercover Barcelona-fan, når det tydeligvis ikke er forbudt at være en del af madridista.dk selvom man er Barcelona-fan?

Du skal vist om nogen ikke tale om at andre er Barca fans, Sahinovic :)

11 år 2 uger siden #36 af Sahinovic

Raúl 7 skrev:

Sahinovic skrev:

Du skal vist om nogen ikke tale om at andre er Barca fans, Sahinovic :)

Hvornår har jeg udtalt mig om at andre skulle være Barca fans? (-:

Jeg skriver bare hvis det nu skulle være tilfældet, så er det jo heller ikke forbudt.

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum