Tanker om en afsked
Alt taget i betragtning synes jeg at alle parter slipper fornuftigt fra en situation som længe har været betændt og uholdbar. Men jeg er enig med Siempre i, at man burde have afklaret denne situation sommeren 2013 i stedet for at trække langhalm på kontroverserne i pressen og omkring Casillas' person og på det anstrengte forhold mellem Casillas og Real Madrids hardcore fans. Det har været en uværdig seance som ikke har tjent klubben.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
nono skrev: Udover Casillas' formdyk er manden er stærkt mistænkt for at lække samtlige startopstillinger til sin kæreste - det er da klart at hans forhold til Madridismoen har lidt skade, retfærdigt eller ej. Matchet imellem Real Madrids målmand og spaniens største sportjournalist var meget uheldigt og nogen burde have fortalt Casillas at han i det forhold ville blive syndebuk for alt hvad pressen siden skulle snuse frem omkring klubben og/el interne stridigheder.
Med eller uden en sportsjournalistik som kæreste så havde han da alle muligheder for at lække startopstillinger til så mange andre. Det er jo så himmelråbende dumt. Havde han haft en anden kæreste havde Mourinhistaerne jo bare fundet noget andet at hate over.
Og angående sagen om muldvarpen.. troede vi alle var kommet videre. Og hvad er det for noget at sige, at Iker selb burde vide han ville blive gjort til syndebuk for alt mulig, hvis han fik en sportsjounalist som kæreste? Så han burde droppe sin livs kærlighed, fordi medierne og fansene er nogle svin?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
I dag fjernede jeg officielt mit "like" af Iker Casillas på Facebook :'( Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var så trist.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Mine sidste tanker om denne afsked:
I dag fjernede jeg officielt mit "like" af Iker Casillas på Facebook :'( Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var så trist.
Hvorfor gjorde du det?:)
Jeg er her stadig XOXO
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kassow-Rossing skrev: Fordi jeg ikke følger Porto-spillere. (Også selvom de tidligere er RM)
Hvad har du imod Porto?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-