Tanker om en afsked
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og så har Ronaldo - som den sidste i flokken af holdkammerater - også været ude og takke Iker for sit store arbejde i Real Madrid.
Jeg håber og tror, at Iker tager herfra med en god fornemmelse.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
"I wanted Casillas to retire at Real", the president insisted, who also compared the keeper's leaving to that of Raúl's: "Raúl also thought as Casillas has, that he could continue his career far away from Real Madrid. Iker has earned himself the right to ask for an exit from the club", he pointed out. "I don't know anything that has been said about Iker; I have always defended all the players."
Hopper vi på denne ? ;)
RAUL!!!!
Nu skal du ikke prøve at spille dummere end du er. Kom videre i livet og læs evt. indlæggene næste gang.
Med al respekt men er administratorerne taget på ferie?
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Kassow-Rossing skrev:
Nu skal du ikke prøve at spille dummere end du er. Kom videre i livet og læs evt. indlæggene næste gang.
Med al respekt men er administratorerne taget på ferie?
Dem der har beføjelserne til at smide folk ad H til er alle på ferie, så vidt jeg er informeret. Jeg har valgt ikke at pådutte mig ansvaret for et "rent" forum, men jeg vil absolut gå videre med flere ting, jeg har været vidende til den seneste tid. Niveauet er skræmmende lavt. Desværre!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Raul-Madrid ja jeg tror på Perez. Jeg synes hverken klubben eller Perez har behandlet Iker dårligt. Faktisk er det kun fansene på stadion, der efter mit hovede, har været respektløse.
Edit: Den er hermed lukket fra min side af. Jeg gider ikke svare på flere spørgsmål off-topic. Send mig en privat besked, hvis I vil noget.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Selv om jeg i bund og grund mener Casillas har toppet for et par år siden, ser jeg som så mange andre gerne at Casillas blev i klubben i 10 år til, men som anden violin, at Casillas tydeligvis ikke mener han fortjener at blive anden keeper og i stedet går til Porto er vel respekt for Casillas?
Kan vi ikke forsøge at snakke om selve tråden?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nej, spøg til side. Tak for alt til Casillas. Jeg er dog ikke i tvivl om at hvis parterne havde haft lidt mere situationsfornemmelse og nosser, så havde man afklaret denne situation længe inden at pibekoncerten mod ham var sat ind.
Mourinho så rigtigt i 2012, men pinslen fik desværre lov til at trække ud, fordi ingen af parterne ville indse det.
Nu er Casillas videre og det er godt for ham. Det er godt for Porto. Og det er godt for Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: TO POrto.......hvis I forstår ;-)
Nej, spøg til side. Tak for alt til Casillas. Jeg er dog ikke i tvivl om at hvis parterne havde haft lidt mere situationsfornemmelse og nosser, så havde man afklaret denne situation længe inden at pibekoncerten mod ham var sat ind.
Mourinho så rigtigt i 2012, men pinslen fik desværre lov til at trække ud, fordi ingen af parterne ville indse det.
Nu er Casillas videre og det er godt for ham. Det er godt for Porto. Og det er godt for Real Madrid.
Orr hold nu op
Pibekoncerten var fordi klubbens fans er idioter og har den værste fankultur hvor det er helt normalt at pifte af legender og kan på ingen måde forklares med at "man ventede for lang tid". Måske hårde ord, men ærligt.. man pifter af klubbens bedste målmand i historien og som har været her i 25 år.
Og sidst men ikke mindst, det er HELT iorden du ikke mener Iker har niveauet længere, så forstår ikke det med situationsfornemmelse? Det havde været noget andet hvis han var totalt håbløs for der kan vi snakke om manglende situationsfornemmelse. I det her tilfælde havde vi en legende, der troede på tingene og kæmpede selv med egne fans imod sig. Det burde respekteres, forstår ikke hvorfor du hele tiden fremhæver det som noget negativt.
Siempre Madrid skrev: TO POrto.......hvis I forstår ;-)
Jeg er mildest talt imponeret over at du gang på gang skal ''prikke'' til Casillas, med brug af ''han var ikke god nok'' som en undskyldning. Jeg skal ikke kunne sætte en finger på hvorfor det er du ikke kan lide ham, men jeg kan fornemme at det er sket under (Cirkus)Mourinho tiden, hvor du klart og tydeligt har valgt Mourinhos parti, hvilket er fair nok, men hvorfor pakke det så flot ind?
Florentino Pérez