Tanker om en afsked
Sahinovic skrev:
Raúl 7 skrev:
Sahinovic skrev:
Kassow-Rossing skrev: Det lader til at der er mange, der er enige. Jeg holder mig fra at kommentere på Barcelona fans herinde fra nu af. Jeg kan åbenbart ikke tåle stikpiller ligesom alle andre former for piller.
Alle de Barcelona-fans som er en del af forummet har tilkendegivet sig selv, så hvorfor bliver du ved med at have sådan en trang til konstant at lege detektiv og udpege hvilke brugere der ''potentielt'' kunne være undercover Barcelona-fan, når det tydeligvis ikke er forbudt at være en del af madridista.dk selvom man er Barcelona-fan?
Fat det og kom videre! (-:
Du skal vist om nogen ikke tale om at andre er Barca fans, Sahinovic :)
Hvornår har jeg udtalt mig om at andre skulle være Barca fans? (-:
Jeg skriver bare hvis det nu skulle være tilfældet, så er det jo heller ikke forbudt.
Om ikke andet skriver du sjældent på en hverken pæn eller sober måde. Er det så vigtigt for dig at tale andre brugere ned? En retorik som "fat det" kan vel sagtens skrives på en pænere måde. Det er mig ubegribeligt, at du gang på gang udviser så lavt et niveau i din færden herinde. Det må du kunne gøre bedre, Sahinovic. Også selv om du ikke er enig med ham/dem, du debatterer med.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev:
Sahinovic skrev:
Raúl 7 skrev:
Sahinovic skrev:
Kassow-Rossing skrev: Det lader til at der er mange, der er enige. Jeg holder mig fra at kommentere på Barcelona fans herinde fra nu af. Jeg kan åbenbart ikke tåle stikpiller ligesom alle andre former for piller.
Alle de Barcelona-fans som er en del af forummet har tilkendegivet sig selv, så hvorfor bliver du ved med at have sådan en trang til konstant at lege detektiv og udpege hvilke brugere der ''potentielt'' kunne være undercover Barcelona-fan, når det tydeligvis ikke er forbudt at være en del af madridista.dk selvom man er Barcelona-fan?
Jeg skriver bare hvis det nu skulle være tilfældet, så er det jo heller ikke forbudt.
Om ikke andet skriver du sjældent på en hverken pæn eller sober måde. Er det så vigtigt for dig at tale andre brugere ned? En retorik som "fat det" kan vel sagtens skrives på en pænere måde. Det er mig ubegribeligt, at du gang på gang udviser så lavt et niveau i din færden herinde. Det må du kunne gøre bedre, Sahinovic. Også selv om du ikke er enig med ham/dem, du debatterer med.
Til en bruger som konstant skal skrige barcelona-fan til andre brugere og mig selv inklusiv, vi taler altså ikke kun om ét tilfælde her. Efter ufattelige mange provokerende og meningsløse indlæg fra brugeren så er det mig en gåde at han ikke er blevet bandlyst [han har dog været det engang før], også må jeg være ærgerlig at indrømme at jeg har svært ved at skrive ''forstået'' istedet for ''fatte''.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Pelle skrev:
Sahinovic skrev:
Raúl 7 skrev:
Sahinovic skrev:
Til en bruger som konstant skal skrige barcelona-fan til andre brugere og mig selv inklusiv, vi taler altså ikke kun om ét tilfælde her. Efter ufattelige mange provokerende og meningsløse indlæg fra brugeren så er det mig en gåde at han ikke er blevet bandlyst [han har dog været det engang før], også må jeg være ærgerlig at indrømme at jeg har svært ved at skrive ''forstået'' istedet for ''fatte''.
Jeg vil godt give dig ret i, at Kassow kan være lidt ekstrem. Men i en tid hvor der florerer den ene Barcelona fan efter den anden herinde, så er det nemt at se spøgelser over alt.
Men det er jo ikke kun overfor ham, du har altså fået en mani med at tale ned til folk, når du debatterer. Det næste vil være, at du beder mig finde eksempeler på det, hvilket jeg ikke gider give mig kast med - du har nok selvindsigt til at se, at det er rigtigt, hvad jeg siger.
Jeg skal heller ikke lege politibetjent og bestemme, hvordan du skal skrive til andre brugere. Men se dette som et "heads up" - for mig bliver det sgu lidt trist, når man benytter sig af nedværdigende retorikker for at få sin holdning igennem. Du har jo bevist, at du sagtens kan debattere uden respektløsheden :-)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
madridista.dk/index.php/forum/husregler
Og lad os så komme videre i teksten. Jeg kommer ikke til at skrive til dig igen, fordi det er simpelthen ikke fair, at det skal gå ud over alle andre på forum.
Raúl 7 jeg beklager at jeg tog fejl.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg kan ikke fordrage diskursen omkring os madridistas som værende utaknemlige og ligeglade med Casillas.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Jeg stemmer for enten ingen barca fans i forummet eller ihvertfald skal de kickes så snart de begynder på deres standard trolling/provokation!
RAUL!!!!
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Navas var (igen IMO) købt som en direkte konkurrent til Casillas men fik aldrig rigtig chancen da de mere etaplerede spillere (red Ramos) bedre kunne håndtere en stille Casillas end en ny vild bi bag ham, der skulle fortælle HAN hvad han gjorde for fejl...
Derfor er det på tide at ruske ordentligt op i alle kæder og ændre ledelsen i holdet, om Ramos er næste kan jeg bare beklage men om man ikke kan inordne sig ;(
Og så for at komme tilbage til det engtlige indhold i artiklen, så er jeg helt enig med de fleste at måden det er sket er helt utilgiveligt, han ER en legende!
Kassow-Rossing skrev: Men det er stadig ikke godt nok, og jeg har aldrig brudt mig med de skrevne regler herinde. Du kan læse dem her:
madridista.dk/index.php/forum/husregler
Og lad os så komme videre i teksten. Jeg kommer ikke til at skrive til dig igen, fordi det er simpelthen ikke fair, at det skal gå ud over alle andre på forum.
Raúl 7 jeg beklager at jeg tog fejl.
Regel nr.1 "Overvej grundigt, om dit indlæg har interesse for andre og begrund dine holdninger. "
Hvad rager det mig om hvilke brugere der er Real Madrid fans eller Barcelona fans? Hvad rager det egentlig hele forummet? Bliver der debatteret ordentligt, og tonen er fin, så er det vel ikke noget problem. Til gengæld har du brugt de sidste 3 måneder på at finde ud af hvem der var skjulte Barcelona fans, og fyldt forummet med ligegyldig info, som egentlig aldrig holder stik, selvom du altid bakker dine indlæg op med fakta ;D
Gå nu mere op i, at kom ud med dine holdninger end at prøve og lege politimand og linke til regelsættet hveranden uge.
HINT: Man er ikke Barcelona fan, fordi man kritisere Real Madrid. Man er ikke Barcelona fan, fordi man bedre kan lide Messi end Ronaldo. Man er ikke Anti-Madridista, fordi man ikke kan fordrage Perez, eller Real Madrid's holdning til visse ting, som f.eks. fansene. Tænk over det, og brug dog tiden på, at debatter relevante ting om Real Madrid, for ellers er du bare ham den irriterende Silas type som hele tiden skal forsvare sig selv og hive regelsættet frem.
@Raul-Madrid.
Jeg stemmer ihvertfald for du ikke skal kunne deltager herinde længere ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Dios skrev: Regel nr.1 "Overvej grundigt, om dit indlæg har interesse for andre og begrund dine holdninger. "
Hvad rager det mig om hvilke brugere der er Real Madrid fans eller Barcelona fans? Hvad rager det egentlig hele forummet? Bliver der debatteret ordentligt, og tonen er fin, så er det vel ikke noget problem. Til gengæld har du brugt de sidste 3 måneder på at finde ud af hvem der var skjulte Barcelona fans, og fyldt forummet med ligegyldig info, som egentlig aldrig holder stik, selvom du altid bakker dine indlæg op med fakta ;D
Gå nu mere op i, at kom ud med dine holdninger end at prøve og lege politimand og linke til regelsættet hveranden uge.
HINT: Man er ikke Barcelona fan, fordi man kritisere Real Madrid. Man er ikke Barcelona fan, fordi man bedre kan lide Messi end Ronaldo. Man er ikke Anti-Madridista, fordi man ikke kan fordrage Perez, eller Real Madrid's holdning til visse ting, som f.eks. fansene. Tænk over det, og brug dog tiden på, at debatter relevante ting om Real Madrid, for ellers er du bare ham den irriterende Silas type som hele tiden skal forsvare sig selv og hive regelsættet frem.
Jeg har forstået dit indlæg, men du rammer helt ved siden af. Først og fremmest stod der ikke i indlægget at han var Barcelona fan, men at Casillas var en legende og selv de dygtigste fodboldspillere kan have en dårlig karriere hvis konkurrenter er for stærke. Det var hvad jeg skrev, så forhold dig til det i stedet for at proppe ord i munden på mig. Jeg ved ikke om det rager dig, om han er Barcelona fan, men jeg forholdt mig til hans budskab i indlægget hvilket var at sende en stikprøve mod alle Casillas's fans.
Han debatterede netop ikke ordentligt. Det var jo netop hele grundlaget for at jeg skrev til ham!
Det her var hvad han skrev:
Raúl 7 skrev: Når man ser på Iker's stats så ser man at Real Madrid har vundet sølle 5 mesterskaber de sidste 16 sæsoner. Wow.
One-liner. Provokation. Absolut ingen argumentatering.
Jeg ved godt hvad der gør en til en Barcelona fan og hvad der gør en til alt mulig andet. Nu skal du ikke prøve at spille dummere end du er. Kom videre i livet og læs evt. indlæggene næste gang.
Og du kan bide dig skeer på at jeg nok skal forsvare mig selv, når jeg bliver anklaget for noget, som jeg ikke har gjort. Læs reglerne på siden, hvis du er i tvivl. Jeg opfordrer dig igen til at komme videre i livet, som jeg også skrev i mit forrige indlæg.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-