Truppen mod Paris SG

10 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Rafa Benítez har i dag udtaget truppen til morgendagens CL-opgør mod Paris SG.

Her må Real Madrid fortsat se bort fra Carvajal, Pepe, James, Bale og Benzema, men til gengæld er Sergio Ramos og Luka Modric tilbage i truppen.

For anden kamp i træk er Álvaro Arbeloa udeladt fra truppen uden at klubben har givet oplysninger om en eventuel skade, men han har dog været fraværende fra træning. Fra Castilla-mandskabet er der genvalg til Marcos Llorente og Borja Mayoral i den 19 mand store trup.

Truppen mod Paris SG:

Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.

Forsvar: Danilo, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo.

Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Cheryshev, Isco, Marcos Llorente.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Lucas Vázquez, Jesé, Mayoral.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #2 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Truppen mod Paris SG
Håber inderligt at Jesé starter i aften.

10 år 9 måneder siden #3 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Truppen mod Paris SG
Jeg forventer en defensiv indstilling til tingene i aften. Ikke nødvendigvis at vi stiller os ned med 11 mand i eget felt, men jeg forventer ikke, at vi storsatser i offensiven.
En uafgjort på Le Parc des Princes vil være rigtig fint vores skadeshelvede taget i betragtning.

Jeg er ikke i tvivl om, at vi vinder på Bernabéu.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 9 måneder siden #4 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Truppen mod Paris SG
Kampen er jo virkelig spændende i den forstand, at vi får målt vores reservebænk på den lidt større scene og det ville da være skønt om de begyndte at gøre livet svært for Rafa Benítez, så det ikke ligger lige til højrebenet at udvælge startopstillingen.

Selv med 4-5 mand i den på papiret stærkeste startopstilling er ude, er der alligevel så meget kvalitet med, at et godt resultat bør være muligt at opnå.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 9 måneder siden #5 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Truppen mod Paris SG
Jeg har egentlig ingen tanker eller støre forhåbninger om, at Madrid skal ud og vinde den her kamp. Vores offensiv er alvorligt vingeskudt med skaderne in mente, så jeg vil være fuldt tilfreds med en uafgjort. Jeg er faktisk mere opsat på, at kampen i weekenden mod Celta skal vindes.

Startopstillingen giver stort set sig selv. De eneste pladser der er tvivl er om Modric/Kovacic pga. Modric's tilbagekomst fra skade og så Jese/Lucas. Her tror jeg nok mest på Lucas fra start, der virker lidt bedre defensivt og bedre taktisk skolet, hvor Jese lidt mere er fluen i flasken, der kan komme ind og lave ravage de sidste 20-25 min.

10 år 9 måneder siden #6 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen mod Paris SG
Jeg tror også at man er tilfreds med uafgjort. Det vigtigste er, at spillerne spiller taktisk klogt og leverer en god arbejdsindsats. Jeg tror at man har snakket meget om, hvordan holdet skal kunne veksle mellem perioder med boldbesiddelse, og perioder hvor man står længere tilbage, og er klar på omstillinger.

Dette bliver holdet: :)

........................................Navas.......................................
...........................................................................................
..Danilo............Varane.............Ramos.........Marcelo..
...........................Casemiro..............................................
..Kovacic....................................Kroos.............Isco.......
..........................................................................................
.............................Jesé...........Ronaldo..........................

Dette hold kan stå godt defensivt, og arbejde hårdt. Samtidig er det er boldsikkert hold, og bevægelige Ronaldo og Jesé skal tage en masse løb som midtbanen kan sigte efter. Traditionelle indlæg fra baglinien bliver nok svære at score på mod PSG, så chancerne skal skabes med boldspil ind over midten, eller på hurtige omstillinger.

Lige præcis i en kamp som denne, tror jeg at Rafa sætter sin lid til sin nye kæledægge Casemiro, fremfor en Modric der er lidt ude af form. Modric er også fantastisk at have på bænken, da han virkelig kan ændre kampen, hvis behovet opstår.

Det bliver en meget spændende kamp:-)
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

10 år 9 måneder siden #7 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Truppen mod Paris SG
Håber de tager sig sammen så vi undgår en kæmpe røvfuld. Uafgjort er succes resultat.

10 år 9 måneder siden #8 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Truppen mod Paris SG

asp3200 skrev: Håber de tager sig sammen så vi undgår en kæmpe røvfuld. Uafgjort er succes resultat.

Jeg er sikker på de slet ikke gider prøve. Faktisk vil de helst tabe 4-0 i aften og hæve deres fede løn.

Kom nu med lidt argumenter, tak.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, Dios, Gribben

10 år 9 måneder siden #9 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Truppen mod Paris SG

raul7=kongen skrev:

asp3200 skrev: Håber de tager sig sammen så vi undgår en kæmpe røvfuld. Uafgjort er succes resultat.

Jeg er sikker på de slet ikke gider prøve. Faktisk vil de helst tabe 4-0 i aften og hæve deres fede løn.

Kom nu med lidt argumenter, tak.

Med skaderne i mente og vores spil som ikke ligefrem blomstre så er uafgjort vel en god løsning. Tror desværre bare vi bliver overrumblet totalt og vores attitude falder hurtigt når vi endelig bliver presset af et tophold.

Hvis de vinder så giver jeg stor ros til Benitez og holdet, men sandsynligheden for det sker er lille mod sådan en godt hold i stærkeste opstilling.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #10 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Paris SG
Jeg har åbenbart højere forventninger end mange andre, der har kommenteret herinde. Trods de mange skader er det jo langt fra et dårligt hold, som kommer på banen. I sommer blev bredden forstærket så meget, at holdet netop skal være i stand til at overleve disse skader og stadig kunne levere mod de store hold. Selvfølgelig er det tidligt og selvfølgelig har Benitez endnu ikke sat sit fulde præg på holdet, men det ændrer ikke på, at vi stiller med et hold fyldt med verdensklassespillere og bør forvente en rigtig god indsats af holdet.

Jeg glæder mig til at se os mod et af de helt store hold i Europa, da det er i disse opgør, at man kan se hvor langt holdet er nået. :)

10 år 9 måneder siden #11 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Truppen mod Paris SG
Det bliver en god kamp og man kan få virkeligt gode odds på en sejr til Madrid. Pt kan de fås omkring 3.20. Det er ikke dumt.

Jeg er enig i, at det bliver tæt, men jeg vil vurdere, at vi vinder slaget om midtbanen - TOTALT. PSG er farlige offensivt, uden tvivl, men jeg vil nu sige, at vores defensiv sagtens kan håndtere dette. Omvendt så bør deres forsvar - særligt uden Luiz - få nogle vanskeligheder mod os.

Eneste ting er faktisk, at jeg mægtigt gerne vil se Vazquez i stedet for Jesé, jeg synes, at Lucas har været forbilledlig hver eneste gang, han har spillet - og han virker til at være mere succesfuld med sine driblinger end Jesé er det.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 9 måneder siden #12 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen mod Paris SG

Brylle skrev: Jeg har åbenbart højere forventninger end mange andre, der har kommenteret herinde. Trods de mange skader er det jo langt fra et dårligt hold, som kommer på banen. I sommer blev bredden forstærket så meget, at holdet netop skal være i stand til at overleve disse skader og stadig kunne levere mod de store hold. Selvfølgelig er det tidligt og selvfølgelig har Benitez endnu ikke sat sit fulde præg på holdet, men det ændrer ikke på, at vi stiller med et hold fyldt med verdensklassespillere og bør forvente en rigtig god indsats af holdet.

Jeg glæder mig til at se os mod et af de helt store hold i Europa, da det er i disse opgør, at man kan se hvor langt holdet er nået. :)

Der er masser af kvalitet på banen, ja.

Men holdet kan ikke spille på den måde, som jeg egentlig tror at man gerne vil, når så centrale spillere som Modric, James, Bale og Benzema ikke er på banen. Skaderne har gjort Benitez arbejde, med at skulle bygge et hold op, ganske svært - og processen er blevet forsinket. Før alle skaderne ramte os, var samtlige midtbanespillere inkl. Bale igang med at få nye roller, ift. Ancelotti-sæsonerne. Og når det arbejde ikke er gjort færdig, så mangler de sidste procenter i store kampe som disse.

Der er masser individuel kvalitet på banen. Men individuel kvalitet er langt fra den eneste ingrediens, på et godt hold....;)

Leveret af Kunena Forum