Truppen mod Paris SG

10 år 9 måneder siden #13 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Paris SG
Odds 3,40 gange penge igen for en Real Madrid sejr? Jeg er slet ikke i tvivl. Selvfølgelig er Psg en rigtig god modstander, men jeg forventer simpelthen vi er bedre på alle parametre. Der er ihvertfald lige smidt 500 kr. efter en Real Madrid sejr :)

Min største frygt for idag er faktisk Modric. Lad ham nu blive på bænken hele kampen igennem. Vi har mere brug for ham på lørdag end i aften. Kom nu Benitez! Vis der rent faktisk er tanke bag dine rotationer. Tilbagefald sker hyppigt, fordi spillerne altid bliver klar før tid, men det er den essentielle årsag til netop tilbagefald. For kroppen kan ikke holde til det. Ud på bænken, og lad os se Kovacic igen, selvom det ikke var godt sidst :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #14 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod Paris SG

Dios skrev: Odds 3,40 gange penge igen for en Real Madrid sejr? Jeg er slet ikke i tvivl. Selvfølgelig er Psg en rigtig god modstander, men jeg forventer simpelthen vi er bedre på alle parametre. Der er ihvertfald lige smidt 500 kr. efter en Real Madrid sejr :)

Min største frygt for idag er faktisk Modric. Lad ham nu blive på bænken hele kampen igennem. Vi har mere brug for ham på lørdag end i aften. Kom nu Benitez! Vis der rent faktisk er tanke bag dine rotationer. Tilbagefald sker hyppigt, fordi spillerne altid bliver klar før tid, men det er den essentielle årsag til netop tilbagefald. For kroppen kan ikke holde til det. Ud på bænken, og lad os se Kovacic igen, selvom det ikke var godt sidst :)

Du slå Aldrig PSG uden Benzema, Bale, James and en Modric, som ikke rigtig er klar. 500 der lig røg i vasken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

10 år 9 måneder siden #15 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Truppen mod Paris SG

madrid2000 skrev:

Dios skrev: Odds 3,40 gange penge igen for en Real Madrid sejr? Jeg er slet ikke i tvivl. Selvfølgelig er Psg en rigtig god modstander, men jeg forventer simpelthen vi er bedre på alle parametre. Der er ihvertfald lige smidt 500 kr. efter en Real Madrid sejr :)

Du slå Aldrig PSG uden Benzema, Bale, James and en Modric, som ikke rigtig er klar. 500 der lig røg i vasken.

Synes det er helt utrolig saa stor pessimisme der altid er paa det her site. Alle er selvfoelgelig velkomne til at have sin egen holdning, jeg foretraekker bare altid at forholde mig optimistisk. Saa daarligt er det mandskab Benitez har til raadighed i dag altsaa heller ikke.
Og saa synes jeg maaske ogsaa at mange for talt PSG lidt hoejere op end jeg ser dem vaere.
De halter specielt defensivt, og har endda David Luiz ude.
Saa jeg er ikke i tvivl om at vi med sultne "reserver" nok skal faa banket minimum en enkelt eller to kasser ind. Derudover burde det vaere muligt at holde PSG til det samme, saa jeg er bestemt fortroestningsfuld og forventer/haaber paa 1-2 :-)
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved R7CR7GB11.

10 år 9 måneder siden #16 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen mod Paris SG
Under normale omstændigheder ville jeg ikke frygte PSG, hverken ude eller hjemme. Men Real Madrids nuværende startopstilling er ikke optimal mod et offensivt (naivt?) spillende PSG-hold. Real Madrid mangler Bale og Benzema til omstillingerne.

Jeg kan tage fejl. Men jeg forventer alligevel en sejr.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #17 af Storken
Besvaret af Storken på emne Truppen mod Paris SG

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #18 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Paris SG

M_linding skrev:

Brylle skrev: Jeg har åbenbart højere forventninger end mange andre, der har kommenteret herinde. Trods de mange skader er det jo langt fra et dårligt hold, som kommer på banen. I sommer blev bredden forstærket så meget, at holdet netop skal være i stand til at overleve disse skader og stadig kunne levere mod de store hold. Selvfølgelig er det tidligt og selvfølgelig har Benitez endnu ikke sat sit fulde præg på holdet, men det ændrer ikke på, at vi stiller med et hold fyldt med verdensklassespillere og bør forvente en rigtig god indsats af holdet.

Jeg glæder mig til at se os mod et af de helt store hold i Europa, da det er i disse opgør, at man kan se hvor langt holdet er nået. :)

Der er masser af kvalitet på banen, ja.

Men holdet kan ikke spille på den måde, som jeg egentlig tror at man gerne vil, når så centrale spillere som Modric, James, Bale og Benzema ikke er på banen. Skaderne har gjort Benitez arbejde, med at skulle bygge et hold op, ganske svært - og processen er blevet forsinket. Før alle skaderne ramte os, var samtlige midtbanespillere inkl. Bale igang med at få nye roller, ift. Ancelotti-sæsonerne. Og når det arbejde ikke er gjort færdig, så mangler de sidste procenter i store kampe som disse.

Der er masser individuel kvalitet på banen. Men individuel kvalitet er langt fra den eneste ingrediens, på et godt hold....;)

Ja helt sikkert. Der skal nogle flere kampe til, hvor folk har deres rigtige roller, før det bliver helt perfekt. Men de træner hver dag og bruger helt sikkert også tid på at lære disse roller at kende, så det er jo ikke helt fjernt for dem.
Det bliver spændende at se, hvor langt vi er :)

10 år 9 måneder siden #19 af Daniel

Storken skrev: Flere skadesproblemer for Real Madrid:
www.marca.com/2015/10/21/futbol/equipos/...drid/1445442078.html

Jeg ved fandeme snart ikke, hvad jeg skal sige længere. Jeg er målløs. I nyere tid kan jeg kun huske Manchester United, som har været værre ramt, end Real Madrid er nu på skadesfronten.

10 år 9 måneder siden #20 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen mod Paris SG

Og medmindre mit spansk svigter mig helt, så er det endnu en f****** muskelskade!

Måske vi bare skal sætte pris på, når vi har spillere nok til at fylde holdet...

10 år 9 måneder siden #21 af MadridistaPorVida
Madridistas forventer altid at vinde, sådan er det bare. Men vi kan sagtens ende lidt uheldige i aften imod så stærkt et mandskab som PSG. Håber på en madrid sejr og et langskud fra Modric eller CR7. HALA MADRID

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

10 år 9 måneder siden #22 af Daniel
Luna mener Llorente er i spil. Modric er nemlig også tvivlsom, selvom han er med i truppen. Nok forstået på den måde, at han ikke er 100% kampklar.

10 år 9 måneder siden #23 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Truppen mod Paris SG

M_linding skrev:

Og medmindre mit spansk svigter mig helt, så er det endnu en f****** muskelskade!

Måske vi bare skal sætte pris på, når vi har spillere nok til at fylde holdet...

Helt seriøst...???? Det sgu snart en joke...

Ved godt, at det ikke er deres skyld alene, men trænerteamet, fysioterapeuterne og de andre læger må da snart indse, at der er noget galt med træningen? Det ligner jo ikke ganske almindeligt uheld mere...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 9 måneder siden #24 af Daniel
Lucas får chancen i aften.

Navas; Danilo, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kroos, Lucas, Isco, Jesé; Ronaldo.

Leveret af Kunena Forum