Truppen mod Paris SG
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Det er som om, at der bliver kørt en heksejagt på ham, og det er bestemt ikke fortjent.
Især det faktum, at TV3 igen har fået Jan Mølby til at agere ekspert for sådan en kamp, er helt ude i hampen. Der er vel ikke en dansker, der kender mindre til spansk fodbold end ham. Det virker desuden til, at han har et horn i siden på Benítez, idet han konsekvent påstår, at han ikke kan spille offensivt.
Generelt vil jeg mene, at den form for journalistik, der bliver ført i og omkring det studie i dag er under al kritik. Det er som om de bare konstaterer, at Marca og AS skriver negative ting om Benítez, hvorefter de så slet ikke gider at forholde sig til hans situation. Manden er ny i jobbet, han har stort set halvdelen af sin startopstilling ude med skader og Real Madrid fører altså pt. La Liga. Jeg kan i hvert fald ikke se den krise, de rapporterer om.
Det hele er sladder, forsimplinger, forhastede konklusioner og gætterier.
Er det virkelig så vigtigt at tale om hvem Benitez talte med først? Hvordan enkelte spilleres humør er? Og hvor meget Zlatan 'bestemmer i Paris'?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Når det så er sagt, så finder jeg det pinligt, at Psg ikke er bedre. Jeg mener ikke bare vi er 1, men 2 niveauer bedre i 1. halvleg. De har jo intet at komme med. Cavani leger gemmeleg, Zlatan koncentrere sig mere om og løbe væk fra Varane end at spille fodbold, og deres omstillinger samt opbyggende spil går for langsomt.
Derimod synes jeg vi kommer rigtig godt ud af det. Vi skaber chancer og skaber generelt størstedelen af kampen. Vigtigst af alt, så er vi dominerende på den sidste tredjedel af banen.
Isco derimod. Du skal en tur på bænken medmindre der kommer det helt store show i 2. halvleg. Endelig spiller han den position hvor han er bedst, og han er bare ikke god. Hans førstegangsberøringer som plejer at være hans speciale er nu en hæmsko for hans spil, og skal være på 2. og 3. berøringen få bolden under kontrol.
Ronaldo er jeg heller ikke fan af som angriber, og bliver det nok heller aldrig. Derimod er det fint man gemmer ham væk, så Jesé og Lucas i stedet kan dominere!
0-2 med Jesé og Ronaldo som målscorere! :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raúl 7
- Gæst
-
Masser af skader de seneste sæsoner + spillerne kan ikke lide cheflægen. Jeg kan ikke fatte at man fyrer cheftrænere så let som ingenting, men Jesus Olmo sidder trygt i sædet stadigvæk.