Truppen mod Paris SG

10 år 9 måneder siden #25 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen mod Paris SG
Amatøragtig at et hold som Real Madrid har så mange muskelskader! Opvarmning, strækøvelser før og efter træning kan ikke være det man bruger mest tid på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #26 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Truppen mod Paris SG
Kovacic er trods alt på bænken i aften, så jeg ved ikke, hvor slemt det reelt set er med ham. KLubben har heller ikke meldt noget officielt ud, så vidt jeg lige kan se?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 9 måneder siden #27 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen mod Paris SG
Så ramte jeg endelig rigtig med en startopstilling - selvfølgelig med Lucas i stedet for en skadet Kovacic..:)

10 år 9 måneder siden #28 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen mod Paris SG
Den måde hvorpå TV3s eksperter lige nu i studiet forsøger at male et billede af Benítez, som en voldsomt presset mand er IMO til grin. Hvis man har en smule realitetssans, så må man da kunne se, at han stort set ikke har haft en kamp, hvor han har haft alle sine spillere til rådighed, og derfor mener jeg, at det er urimeligt at anklage Benítez for at have skuffet indtil videre. AS og Marcas ageren på det seneste har også være pinlig.

Det er som om, at der bliver kørt en heksejagt på ham, og det er bestemt ikke fortjent.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Mølbat.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn, ChrillRM14

10 år 9 måneder siden #29 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen mod Paris SG
Det er jo tæt på at være forrykt, at de i studiet står og påstår, at der er krise i Real Madrid. Det er sgu sølle og amatøragtigt, at man kan kalde de folk, der står i studiet for 'eksperter'.

Især det faktum, at TV3 igen har fået Jan Mølby til at agere ekspert for sådan en kamp, er helt ude i hampen. Der er vel ikke en dansker, der kender mindre til spansk fodbold end ham. Det virker desuden til, at han har et horn i siden på Benítez, idet han konsekvent påstår, at han ikke kan spille offensivt.

Generelt vil jeg mene, at den form for journalistik, der bliver ført i og omkring det studie i dag er under al kritik. Det er som om de bare konstaterer, at Marca og AS skriver negative ting om Benítez, hvorefter de så slet ikke gider at forholde sig til hans situation. Manden er ny i jobbet, han har stort set halvdelen af sin startopstilling ude med skader og Real Madrid fører altså pt. La Liga. Jeg kan i hvert fald ikke se den krise, de rapporterer om.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Mølbat.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Jaken, Zyconith, andreashn

10 år 9 måneder siden #30 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Truppen mod Paris SG
Det er forbløffende hvordan optaksniveauet fortsat kan være så utrolig lavt, selvom Viasat har siddet så længe på rettighederne.

Det hele er sladder, forsimplinger, forhastede konklusioner og gætterier.

Er det virkelig så vigtigt at tale om hvem Benitez talte med først? Hvordan enkelte spilleres humør er? Og hvor meget Zlatan 'bestemmer i Paris'?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn, Mølbat

10 år 9 måneder siden #31 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen mod Paris SG
Det er desværre bare nemmest, at tale til laveste fællesnævner... Og de fleste gider ikke høre om positive ting, når det drejer sig om Real Madrid.

10 år 9 måneder siden #32 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Truppen mod Paris SG
Føj...hvor har jeg fået ondt i øjnene af at se Madrid spille så ultradefensivt i første halvleg...hvad ligner det kun at skabe 3-4 pæne chancer med et halvt B hold på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, asp3200, Dios, andreashn

10 år 9 måneder siden #33 af Neye
Besvaret af Neye på emne Truppen mod Paris SG
Første halvleg er mere end godkendt. De gør det rigtig godt

10 år 9 måneder siden #34 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Truppen mod Paris SG
Positiv 1. Halvleg. Vi har spillet en god kamp indtilvidere. Syntes klart vi er det bedste hold på banen. Der er ikke noget som et velorganiseret hold der står godt på banen, lukker ned for modstanderen og selv skaber chancer.

10 år 9 måneder siden #35 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Paris SG
Jeg kan ikke se hvad problemet er med optakten? For er det ikke præcis det samme som sker herinde og i spansk presse? Det er jo Real Madrid som helhed som er dybt til grin, og jeg fandt det yderst passende den måde man vinklede tingene på i optakten! Jeg kan jo nævne de første 5 brugere herinde, som endnu har sit positive indlæg til gode omkring holdet og Benitez. Hvis vi ikke selv ændre vores selvopfattelse, så regn ikke med andre gør det for jer ;)

Når det så er sagt, så finder jeg det pinligt, at Psg ikke er bedre. Jeg mener ikke bare vi er 1, men 2 niveauer bedre i 1. halvleg. De har jo intet at komme med. Cavani leger gemmeleg, Zlatan koncentrere sig mere om og løbe væk fra Varane end at spille fodbold, og deres omstillinger samt opbyggende spil går for langsomt.
Derimod synes jeg vi kommer rigtig godt ud af det. Vi skaber chancer og skaber generelt størstedelen af kampen. Vigtigst af alt, så er vi dominerende på den sidste tredjedel af banen.

Isco derimod. Du skal en tur på bænken medmindre der kommer det helt store show i 2. halvleg. Endelig spiller han den position hvor han er bedst, og han er bare ikke god. Hans førstegangsberøringer som plejer at være hans speciale er nu en hæmsko for hans spil, og skal være på 2. og 3. berøringen få bolden under kontrol.
Ronaldo er jeg heller ikke fan af som angriber, og bliver det nok heller aldrig. Derimod er det fint man gemmer ham væk, så Jesé og Lucas i stedet kan dominere!

0-2 med Jesé og Ronaldo som målscorere! :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #36 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Truppen mod Paris SG
Muskelskaderne stikker da helt af. Det er en farce jo.

Masser af skader de seneste sæsoner + spillerne kan ikke lide cheflægen. Jeg kan ikke fatte at man fyrer cheftrænere så let som ingenting, men Jesus Olmo sidder trygt i sædet stadigvæk.

Leveret af Kunena Forum