Truppen mod Paris SG

10 år 9 måneder siden #49 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod Paris SG

Dios skrev:

madrid2000 skrev: Jeg synes vi laver rigtig mange pasningsfejl og endda farlige steder, hvor det giver PSG farlige muligheder. Heldigt at PSG spildte alle mulighederne og generalt spillede ultra langsomt i det opbyggende spil. Der skete først noget fra deres side da Pastore og Lucas Maure kom på banen.

Vi var desværre ramt hårdt med hensyn til skader. Lucas Vasquez and Jese begge var piv ringe og skabte intet. Generalt manglede de timingen og kunne ikke lykkedes med noget som helst.

Du må simpelthen se fodbold på din Iphone 4 i dårligste kvalitet som overhovedet muligt. Jeg har endnu ikke set dig ramme plet endnu haha :D

Du gav 4 til Lucas Vasquez. Manden satte ikke en fod rigtig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #50 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Truppen mod Paris SG
Jeg har mest ondt af Lucas Silva ... stakkels mand!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

10 år 9 måneder siden #51 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen mod Paris SG
Det var en klart godkendt indsats, når man tænker på, hvor mange skader, Real døjer med for tiden. Zlatan og Cavani var ringere, end jeg nogensinde har set dem, men det skyldes nok også Los Blancos, som stod kompakt, og lukkede ned for PSGs opspil, hver gang de kom op på den sidste 3. del af banen.

Kroos imponerede mig meget i dag. Alt hvad der offensivt kom fra Real Madrid, blev skabt af tyskeren, som forhåbentlig endelig har fundet sit niveau. Jeg vil mene, at Ronaldo var vores ringeste spiller i dag, da hans mangler i den grad blev udstillet af et stærkt fransk forsvar, hvor især Aurier imponerede. Jeg synes dog ikke, at man skal lægge for meget i det, da Ronaldo stort set ingen støtte fik. Og når portugiseren skal kreere chancerne selv, så får han det svært, hvilket kom til udtryk i dag. Jesé og Lucas kæmpede bravt, men der er altså en markant kvalitetsforskel på de to og så folk som Benzema, Bale og James.

10 år 9 måneder siden #52 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Truppen mod Paris SG
Alt taget i betragtning, så kan man ikke være andet end meget tilfreds med gårsdagens præstation, som endda bliver anerkendt af spansk presse.

Først og fremmest virker det til, at den vigtige egenskab disciplin er ved at indfinde sig på holdet, det så man især i første halvleg, mens det blev lidt sværere i anden halvleg.

Med så mange offensive spillere ude, er det lidt af en præstation at spille sig frem til så mange chancer og det er vel blot rent uheld, at vi ikke får scoret.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, JJ-86

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #53 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Truppen mod Paris SG
Taget i betragtning af skadeslisten, havde jeg allerede før kampen solgt den for uafgjort. Men defensivt gjorde vi det godt i går. Cavani, Di Maria og Zlatan blev lukket fuldstændig af.
Nogle der lagde mærke til at Zlatan faktisk ikke havde nogen reel afslutning?
Ros til forsvaret, især Varane og Ramos. Danilo skal lige i gang, og ser stadig lidt klodset ud engang imellem, og jeg kan godt lide at han prøver at lave overlap, men dog uden held. Jeg savner dog at han laver indlæg som Carvajal. Det hele foregik primært på venstresiden med Marcelo, som spillede godt.
Kroos spillede en rigtig god kamp, og det bliver kun bedre med Modric ved siden af.
Casemiro og Isco havde ikke deres bedste dag, jeg tror de har brug for en pause, og gerne i weekenden, så vi kan få James og Modric ind igen.
Jesé og Lucas spiller ikke en godkendt kamp, selvom det er svære betingelser og CL. Ærgerligt at Jesé ikke score, så han kunne tanke selvtilliden op, og angående selvtillid så så Denis slet ikke for godt ud, og det er ærgerligt at en ung spiller kommer ind og slet ikke bidrager positivt. Han havde også en god chance for spille diagonalt til Ronaldo, men mister bolden. Men kom igen, han skal nok få chancen igen, men det vrimler ikke med chancer til næste spillerunde, når flere spillere vender tilbage.
Ronaldo mangler skarpheden, vi har SET at han kan score på hovedstød og fra spidse vinkler, men det skete desværre ikke i går. Håber han får mere assistance i weekenden, og han skal i gang ellers løber Neymar fra ham angående topscorelisten i La Liga.

Men alt i alt er jeg tilfreds med det spillermateriale vi havde i går, og vi var jo som sagt på udebane mod PSG. Det er godkendt, MEN...
Jeg føler lidt at vi tromler PSG ned på hjemmebane med alle mand tilbage og fuld opbakning... just a feeling ;)

Leveret af Kunena Forum