Optakt: Andalusisk styrkeprøve

6 år 6 måneder siden #13 af elle44

Dios skrev:

rene skrev: Fuck hvor er jeg træt af, at Barcelona vinder alle deres kampe, de virker ustoppelige, vi max presset nu, er bange for vi må overlade førstepladsen til Barcelona til el classico, fuck noget lort!

Ser du dem spille? For første gang i langtid har jeg faktisk set en Barcelona kamp, hvor de møder et ligegyldigt hold. De spiller langsommere end os, og de er så langtfra frygtindgydende som de overhovedet kan blive. De vinder deres kampe som idag, og det er selvfølgelig klasse i sig selv, men er der bare lidt modstand, så har de også vist at de er klar på at få en røvfuld. De har en del spillere ude, og inden kritikken hagler nedover Jesé, Lucas, Casemiro etc. så skal vi prise os lykkelige over, at vi ikke har Barcelona's reserver! Der er ingen som er i nærheden af start 11'eren, og jeg tror ikke engang de ville have en chance på Castilla holdet.

Vi taler meget om hvor dårligt spillende vi er, men vurderet udfra idag, og hvad jeg har hørt fra andre Barcelona kampe, så er vores nuværende forfatning langt bedre end deres. Også selvom Enrique siger de er blevet mere homogene uden Messi, eller hvad han nu fik sagt.

Vi har en svær kamp idag, men jeg frygter nu mere kampen idag end El Clasico! Godt nok har sidstnævnte kamp sit eget liv, men spiller for spiller og hold for hold, så vinder vi overlegent på begge punkter. Jeg ville være bange, hvis Barcelona tromlede derud af, og spillede sit livs fodbold. Vi spillede bedre under Luxemburgo. Overdrivelse fremmer forståelsen, så forstå mig ret. Barcelona er stadig verdensklasse, men et hold jeg frygter er de langtfra, og det er med og uden Messi!

Så du dem spille sidste år? De spillede ved Gud heller ikke særlig godt sidste år, men det ændrer jo ikke på at de rent faktisk vandt the treble. Barcelonas hold er ordinært, men deres fronttrio er jo fuldstændig vanvittig. Jeg har på intet tidspunkt i løbet af de seneste 2 sæsoner været imponeret af Barcelona som hold, men man må simpelthen tage hatten af for de individualister de har rendende i det angreb.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
6 år 6 måneder siden #14 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
Barcelona bliver kørt over af Real Madrid

6 år 6 måneder siden #15 af rene
Besvaret af rene på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve

Johnson skrev: Barcelona bliver kørt over af Real Madrid

Hvad er det der får dig til at tro det, personlig tror jeg mere vi får ørerne i maskinen.

6 år 6 måneder siden #16 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve

elle44 skrev:

Dios skrev:

rene skrev: Fuck hvor er jeg træt af, at Barcelona vinder alle deres kampe, de virker ustoppelige, vi max presset nu, er bange for vi må overlade førstepladsen til Barcelona til el classico, fuck noget lort!

Ser du dem spille? For første gang i langtid har jeg faktisk set en Barcelona kamp, hvor de møder et ligegyldigt hold. De spiller langsommere end os, og de er så langtfra frygtindgydende som de overhovedet kan blive. De vinder deres kampe som idag, og det er selvfølgelig klasse i sig selv, men er der bare lidt modstand, så har de også vist at de er klar på at få en røvfuld. De har en del spillere ude, og inden kritikken hagler nedover Jesé, Lucas, Casemiro etc. så skal vi prise os lykkelige over, at vi ikke har Barcelona's reserver! Der er ingen som er i nærheden af start 11'eren, og jeg tror ikke engang de ville have en chance på Castilla holdet.

Vi taler meget om hvor dårligt spillende vi er, men vurderet udfra idag, og hvad jeg har hørt fra andre Barcelona kampe, så er vores nuværende forfatning langt bedre end deres. Også selvom Enrique siger de er blevet mere homogene uden Messi, eller hvad han nu fik sagt.

Vi har en svær kamp idag, men jeg frygter nu mere kampen idag end El Clasico! Godt nok har sidstnævnte kamp sit eget liv, men spiller for spiller og hold for hold, så vinder vi overlegent på begge punkter. Jeg ville være bange, hvis Barcelona tromlede derud af, og spillede sit livs fodbold. Vi spillede bedre under Luxemburgo. Overdrivelse fremmer forståelsen, så forstå mig ret. Barcelona er stadig verdensklasse, men et hold jeg frygter er de langtfra, og det er med og uden Messi!

Så du dem spille sidste år? De spillede ved Gud heller ikke særlig godt sidste år, men det ændrer jo ikke på at de rent faktisk vandt the treble. Barcelonas hold er ordinært, men deres fronttrio er jo fuldstændig vanvittig. Jeg har på intet tidspunkt i løbet af de seneste 2 sæsoner været imponeret af Barcelona som hold, men man må simpelthen tage hatten af for de individualister de har rendende i det angreb.

Du siger det selv. Individuelister! De har ikke et hold længere, og selvom de vandt den svære sidste år, så er det bare ikke et hold som imponere mig, og på ingen måder et hold jeg frygter. Deres defensiv er grinagtig og deres midtbane er jo ikke engang i top 5 længere. De har 3 fantastiske gutter oppe foran, men ligesom alle andre individuelister, så er de kun træningskegler når holdet bliver udstillet. De kampe, hvor de af store dele af kampen er blevet kørt over, der har de 3 oppe foran jo ikke været til noget som helst nytte.
Der skal åbenbart mere til at imponere mig, selvom jeg generelt er utrolig nem at imponere. Barcelona var uovervindelige og frygtindgydende på grund af deres midtbane, og den har de bare ikke længere.
Man ved at Barcelona giver mange chancer væk, og det er uanset modstanderen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 6 måneder siden #17 af Daniel
Barcelona er om to uger. Sevilla er om EN time. Jeg er sgu mere nervøs for opgaven på Pizjuán (den er aktuel!), men det skyldes primært, at PSG-kampen stadig ulmer i baghovedet.

Jeg glæder mig dog over, at James er tilbage. Det kommer til at klæde offensiven. Jeg tror på en smal sejr, og håber på bedre og mere optimistisk spil end i midtugen. Manchester City tromlede hen over Sevilla. Det skal Real Madrid også kunne!

6 år 6 måneder siden #18 af Daniel
Jeg retter lige mig selv. James forstærker IKKE offensiven. I hvert fald ikke fra start. Det gør Bale! En mindre bombe IMO.... eller?

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
6 år 6 måneder siden #19 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
Det ser ud til at Kroos igen skal spille på den der Steven Gerrard position. Jeg håber virkelig at den gode Hr. Benitez har set noget jeg ihvertfald ikke har set.

6 år 6 måneder siden #20 af manson124
hvorfor bruge Pepe som ikke har spillet i lang tid og ikke har nogen kamptræning,mener bare at det er en alt for vigtig kamp,synes det virker lidt mystisk ikke at bruge Varane

6 år 6 måneder siden #21 af Sebberg
Hvad sker der for, at der slet ikke er nogen i chatten? :(

6 år 6 måneder siden #22 af Chamartin

Sebberg skrev: Hvad sker der for, at der slet ikke er nogen i chatten? :(

Har der ikke generelt været ret lidt aktivitet i debatten de sidste par uger? Det synes jeg i hvert fald ;).

Nå, men nogle spektakulære King-fu spark Ramos har haft i denne uge. I onsdags en clearing i eget felt og i dag i modstanderens. Flot mål. Og det burde rettelig stå 2-0 til gæsterne.

6 år 6 måneder siden #23 af BBB
Besvaret af BBB på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve

manson124 skrev: hvorfor bruge Pepe som ikke har spillet i lang tid og ikke har nogen kamptræning

Derfor.

6 år 6 måneder siden #24 af FranciscoISCO

Chamartin skrev:

Sebberg skrev: Hvad sker der for, at der slet ikke er nogen i chatten? :(

Har der ikke generelt været ret lidt aktivitet i debatten de sidste par uger? Det synes jeg i hvert fald ;).

Vi mangler Jimmy. Og så synes jeg ærlig talt også, at vi mangler folk som Sahinovic og Inspektøren; meget kan man sige om disse brugere, men de sætter i hvert fald gang i en debat.

On topic: Jeg fik ikke set første halvleg, er der nogle der kunne tænke sig at give et kort resumé? :)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.