Optakt: Andalusisk styrkeprøve

10 år 9 måneder siden #49 af asp3200
Gad godt og se en kamp uden Ronaldo og så se om holdet kæmpede og spillede bedre, umiddelbart kan det ikke blive værrere end nu;)

Det er tydeligt nu at manden har hovedet i Paris, han gider jo ingenting overhovedet.

Det som pisser mig mest af er at vi går i Norge mode med at parkere bussen efter vi fører 1-0, men måske er Drillos sjæl i Benitez krop...
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved asp3200.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #50 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve

Sebberg skrev: Jeg har mange sure ting at sige, og jeg synes kampen er én stor fadæse, men især en ting er jeg rystet over:

Mentaliteten efter 1-3. Jeg er godt klar over, at det var en kold spand vand i hovedet, da man faktisk havde en del store chancer før Sevillas mål, men det er simpelthen uværdigt, at man fra 70-85 minut slet ikke spiller; spillerne ville jo bare i omklædningsrummet. Det er urealistisk, men det er for fanden ikke umuligt at score to mål i de sidste tyve minutter. Jeg synes virkelig, at det viste tegn på en trup, der er i kæmpe krise.

Jamés er fantastisk. Helt sindssygt.

Tja, ved ikke om truppen er i krise eller ikke gider Benitez. Når han insisterer på at halvdelen af holdet skal spille som bærende midtbanespillere, så er det bare svært at skabe chancer.

10 år 9 måneder siden #51 af Zyconith
Danilo spillede rigtig godt i Porto. Begge deres brasilianske backer var utroligt velspillende, især offensivt. Mens Alex Sandro har spillet helt fint for Juve, er det desværre ikke helt den samme situation vi står i med Danilo. Synes hans første (korte) indtryk var OK, men efter hans skadesperiode har han ikke sat så mange fødder rigtigt. Har dog stadig tiltro til ham.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #52 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve

asp3200 skrev: Gad godt og se en kamp uden Ronaldo og så se om holdet kæmpede og spillede bedre, umiddelbart kan det ikke blive værrere end nu;)

Det er tydeligt nu at manden har hovedet i Paris, han gider jo ingenting overhovedet.

Må være gode odds på barca sejr næste weekend.

Det var rart at se Modric slå ud med armene da Ronaldo havde sin fesne ego-afslutning. Endelig nogen der kalder hans ego pis.

10 år 9 måneder siden #53 af madrid2000
Carlo Ancelloti er en af verdens bedste træner, men skulle fyres for at får den fede spanier ind. hvorfor?

Ligesom at skrotte en ferrari for at købe en æselvogn.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon, Roden

10 år 9 måneder siden #54 af LasseRMD

Raúl 7 skrev:

asp3200 skrev: Gad godt og se en kamp uden Ronaldo og så se om holdet kæmpede og spillede bedre, umiddelbart kan det ikke blive værrere end nu;)

Det var rart at se Modric slå ud med armene da Ronaldo havde sin fesne ego-afslutning. Endelig nogen der kalder hans ego pis.

Jeg synes Kroos' reaktion var vildere. Han vendte sig om, og kiggede ud mod Reals bænk imens han slog ud med armene... Tydeligt noget ikke helt harmonerer i omklædningsrummet, så håber vi overlever El Clasico...
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved LasseRMD.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 9 måneder siden #55 af Zyconith

madrid2000 skrev: Carlo Ancelloti er en af verdens bedste træner, men skulle fyres for at får den fede spanier ind. hvorfor?

Ligesom at skrotte en ferrari for at købe en æselvogn.

Ancelotti havde rigeligt med tid til at komme med svar. Det gjorde han ikke, og viste heller ikke tegn på at det ville ske. Er godt tilfreds med at han blev fyret.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Dios, Rasmus75

10 år 9 måneder siden #56 af DarioGomez
Kritk, når den er berettiget, men lige i dag vil jeg sgu ikke klandre Benítez.

Han holder Casemiro, Kroos og Modric inde, da det er åbenlyst, at vi i forvejen har svært ved at stå imod Sevillas offensiv. Han havde taget en af dem ud, havde vi jo først for alvor fået smæk.

Isco var god i starten af kampen og virkede fint i den flagrende rolle, men han falder for hurtigt i niveau, når han bliver presset. Det er hans store udfordirng, og helt naturligt, han bliver pillet ud.

Så jeg synes egentlig, at Benítez træffer nogle fine valg vedrørende kampen - ideen med Isco i en fri rolle virkede godt, udskiftningen af Isco var også fin - i betragtning af kampens udvikling - Jesé ind; tja - det gav lidt vildskab, men han er alt for ensidig i sine driblinger. Han kan løbe hurtigt og så er det sådan cirka det - kom til at tænke på Dennis Rommedahl.

Og skal vil ige runde Ronaldo - som modsat ingen rundede i kampen - men han er sgu for ringe. Han er så ensidig, at det er helt uhyggeligt, og jeg er SÅ lykkelig over, at vi har Benz med i El Clásico, så han kan komme retur på sin kant; med Bale i den anden side, og en midtbane med Kroos, Modric og James.

Ift. Barcelona-kampen er intet ændret, vi skal stadig have fire point i de to kampe mod dem - de spanske regler in mente - så vi skal bare vinde, og sådan har det været hele vejen igennem.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

10 år 9 måneder siden #57 af DarioGomez

LasseRMD skrev:

Raúl 7 skrev:

Jeg synes Kroos' reaktion var vildere. Han vendte sig om, og kiggede ud mod Reals bænk imens han slog ud med armene... Tydeligt noget ikke helt harmonerer i omklædningsrummet, så håber vi overlever El Clasico...

Jeg er ikke bekymret for El Clásico, for de kampe har noget helt særligt over sig - uanset holdenes placering og forfatning; jeg var faktisk meget mere urolig for i dag - hvilket desværre holdt stik!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 9 måneder siden #58 af Hansen
Jeg blev simpelthen nød til at oprette en bruger oven på en indtil meget middelmådig præstation. Jeg mener at det var nødvendigt at indblande sig debatten efter at have overvåget andres fine og kompetente indlæg i årevis her på Madridista.dk. Real Madrids nummer 1 hovedstad i Danmark.

Jeg oprettede fordi der er forskellige ting som jeg er yderst utilfreds med og vil gerne diskuter.

1: Købet af Danilo. Jeg har hørt og læst en hel masse omkring Danilo og jeg må også sige at jeg til tider har været meget imponeret af ham i hans tid i Porto. Real brugte "små" 300 millioner kroner og jeg var virkelig oppe i den syvende himmel omkring købet af ham, lige for snuden af vores rivaler, Barcelona. Nu er situationen det, at min holdning til ham er ændret gevaldigt, og jeg er var slet ikke klar over hans præstationer og var medløber af de såkaldte FIFA 16 stats, hvor han har hele pakken. Det er anden kamp, jeg sidder og holder øje med ham, hvor jeg tænker: "Hvad er det der gjorde, at Real brugte 300 millioner på en spiller der hverken kan forsvare bolden, ligge et fornemt tryk offensivt og lige så vel ingen velfungerende indlæg mod Ronaldo eller andre offensive spiller i boksen. Jeg målløs over hans præstationer og jeg er dybt skuffet af ham! Han er, i min øjne, ikke nogen opgradering af Carvajal (som jeg stadigvæk mener er en af de bedste højre back). Det virker mere som en sejr over Barcelona og et panik køb.

2: Offensivt. Hvor mange gange går bolden frem og tilbage? Kroos til Modric, Modric til Nacho, Nacho til Ronaldo, Ronaldo til Modric, Modric til Danilo.. jeg tror I er med nu... Det er ikke det Real hold jeg voksede op med, det er ikke det Real hold jeg ønskede at skulle se i dag. For andet kamp i streg, sidder jeg med følelsen af, at vi klart og fortjent taber spillet og kampen. Vi var engang et af de bedste hold til kontra - angreb, men det er desværre kun stunder og glimt af det der engang gjorde os farlig. Jeg bemærkede i øvrigt endnu en skuffende indsats af vores midtbane trio, jeg mener vi er desværre er alt, og ja jeg mener alt for defensivt orienteret! Ronaldo... puha..

3: Ronaldo. Kigger man bort fra 5 - måls kampen fra vores absolutte største stjerne, hvor mange gode individuelle indstats har han haft? Jeg kan ikke få øje på en, desværre.. Han er ikke god længere! Jeg bliver så sur og mister til tider tålmodigheden af at kigge på ham. Alt han gør, gør mig frustreret! Han misser chancer, ryster på hovedet. Han får ikke bolden, ryster på hovedet. Han skælder sin holdkammerater ud, han hjælper ikke til defensivt, han skaber ikke en chance alene sig selv, som gør at han for alvor er farlig. Så behøves jeg ikke engang at nævne hans egoisme.... Hvor åbent var Modric og James, hvor Ronaldo skyder i stedet?! Helt og aldeles frustrerende at kigge på! Han er endda en spiller jeg elsker at se og han er da også i min top 3 over min ynglings spiller.

4: Benzema. I dag får man endelig og se hvor vigtigt den mindre begavet (Hans offield issues) franske angriber har for en betydning for vores offensivt. Jeg behøves vel ikke at sige mere, da I har diskuteret det så mange gange før.

5: Vores bedste spiller. Kaylor Navas. Nu er det ikke en kritik rettet mod Navas, tværtimod! Hvis man ikke kan se, at Navas har været en af verdens bedste målmand lige nu, har man simpelthen en IQ på mindre end 60. Nej, det jeg lægger mere til er, at Navas har været vores bedste spiller. Endda over flere længder. Igen, håber jeg ikke at I misforstår det her, men at en målmand er den bedste spiller i en klub som Real, er da yderst bekymrende er det ikke? Det er ikke fordi, at havde Navas været den bedste spiller i klubben, så havde vi også haft en markspiller som har været verdensklasse. Tværtimod! Vi har ikke haft en markspiller, som har præsteret på en ligeså højt niveau som en vis spinkel lille brasilianer, som tryller i øjeblikket i vores kære rivalet. Udover Varane, men det er endnu engang en forsvarspiller, som kan være sin indstats bekendt i over længere perioder.

6: Vores genpress. Puha det er til at skrige op af spillernes ansigter. Vi går først til den når de kommer virkelig tæt på vores straffesparksfelt, og vi bliver i dag straffet af det. Jeg vil slet ikke uddybe her, da jeg er så skuffet over det!

Det er rigtig mange kritiske pointer jeg hæfter op med her, og ja, det kan godt være at jeg virker til at være håbløst negativt. Men det skal også siges, at jeg slet ikke har tabt håbet endnu!! Jeg er meget kritisk her, men det er også kun på baggrund af de seneste to kampe, som vi fuldstændig har tabt. Jeg tror på, at Benitez kan vende det her rundt mod Barca. Det begynder dog at se bekymrende ud, når man har tabt to store kampe, hvor man er blevet domineret i alle dele af spillets facetter og oven i købet skal spille mod Barca om to ugers tid.

Ked af mit manglende danske retorik her, dansk er ikke min stærke side, da jeg ikke har haft mulighed for at blive oplært igennem folkeskole, samt gymnasie klasser.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 9 måneder siden #59 af Macon
Besvaret af Macon på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
Ser ud til at Benitez er på vej til allerede at mistet det hele, havde nu også sagt at jeg ikke gad at bruge tid på Real i år, efter ham tjeneren blev træner.

Men til kampen, er godt nok chokeret, kampen startede med en klar dominans, og ligner en klar sejr, over et Sevilla hold i en lille krise og som ikke virker så gode i år, og som samtidigt lige var blevet kørt over af Man C, men alt ændre sig da ramos går ud, pepe og varane er gode når de spiller med ramos, men sammen er de godt nok ringe, pepe ja hvad kan jeg sige, hvorfor han starter når han ikke har spillet længe forstår jeg ikke, havde det været mod et bundhold så ok, men altså mod et hold som skulle ligge i toppen, synes jeg det en fejl af tjeneren, også synes jeg han glemmer at dække op ved 1-2 og 1-3, Casilla skal vel ikke spille mange kampe for os i år må vi håbe, og Ronaldo, Morten bruun sagde det helt rigtige: Ja, når Sevilla har haft bolden, har Cristiano Ronaldo gået rundt og lignet et lille fornærmet barn.", har han gjort stort set hele sæsonen når vores modstandere har haft bolden.

Danilo hold kæft han er et vandrende katastrofe, og Nacho gør vel bare det så godt han kan, ved godt nok ikke hvad han og Casilla laver ved 1-1 målet, ser mærkligt ud, Isco skuffer mig, men synes heller ikke han har spillet ret godt i denne sæson, han holder for meget på bolden, vil gerne havde vi spillede noget hurtigere.

Ser ikke godt ud inden kampen mod barca, tror den kan blive grimt.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Macon.

10 år 9 måneder siden #60 af sebnoes
@DarioGomez

Sorry, men det giver jo ingen mening, at du først argumenterer for, at det var rigtigt at beholde Casemiro, Kroos og Modric-midtbanen med det argument, at vi ville være blevet kørt endnu mere over af Sevillas offensiv, hvis vi havde satset med både James og Isco på banen. Samtidig siger du, at vi skal stille op med Kroos, Modric og James mod Barca. Sevillas offensiv er vel ikke mere skræmmende end Barcas?

Så kan du have nok så ret i, at vi står bedre defensivt med Casemiro på banen, men hvad nytter det, når vi er bagud med 1-2 og skal score to mål? Der bliver simpelthen ikke skabt nok offensivt med Casemiro, Kroos og Modric - slet ikke når vi er bagud med to.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved sebnoes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Pelle, Neye

Leveret af Kunena Forum