Optakt: Andalusisk styrkeprøve

6 år 2 måneder siden #61 af LasseRMD

DarioGomez skrev:

LasseRMD skrev:

Raúl 7 skrev:

asp3200 skrev: Gad godt og se en kamp uden Ronaldo og så se om holdet kæmpede og spillede bedre, umiddelbart kan det ikke blive værrere end nu;)

Det er tydeligt nu at manden har hovedet i Paris, han gider jo ingenting overhovedet.

Må være gode odds på barca sejr næste weekend.

Det var rart at se Modric slå ud med armene da Ronaldo havde sin fesne ego-afslutning. Endelig nogen der kalder hans ego pis.

Jeg synes Kroos' reaktion var vildere. Han vendte sig om, og kiggede ud mod Reals bænk imens han slog ud med armene... Tydeligt noget ikke helt harmonerer i omklædningsrummet, så håber vi overlever El Clasico...

Jeg er ikke bekymret for El Clásico, for de kampe har noget helt særligt over sig - uanset holdenes placering og forfatning; jeg var faktisk meget mere urolig for i dag - hvilket desværre holdt stik!

Det har du nok ret i, og så alligevel. For kigger vi på Barcas two-man army (måske three), så får vi det gevaldigt svært med aftenens defensive indsats in mente. Synes generelt at vores 4 mål imod, inden aftenens kamp har været misvisende, da vores forsvar har vaklet meget til tider. Ved selvfølgelig godt at El Clasico vil være meget taktisk præget, især med Benitez, men man må simpelthen ikke fornægte Neymar & Suarez' klasse i øjeblikket, selvom det piner mig at sige det (samtidig med at Messi nok bliver en joker).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #62 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
Pinlig præstation. For anden gang på én uge.

Samme kampforløb der udspiller sig, igen, igen, fra kamp til kamp; starter godt, dominerer, kommer foran og stiller sig tilbage og bliver domineret. Den her gang kunne en velsignet målmand dog ikke redde os, så i stedet ender det med det nederlag, der længe har været undervejs.

Morten Glinvad brugte ordet kapitulation og det må man da så sandelig sige er et passende ord at bruge.

Det var igen så tydeligt hvor savnet Benzema er. Der mangler det centrale opspilspunkt og den spiller der kan lægge det første pres, så holdets struktur kan forblive intakt i stedet for at den centrale midtbane skal strækkes så gevaldigt ud for at dæmme op for Ronaldos manglende tilstedeværelse.

Ingen var der ingen bevægelighed med intet spil eller skud i boksen - kun håbløse langskud og idéløse indlæg. Venstresiden er undskyldt, Nachos unaturlige position taget i betragtning, men højresiden var igen, igen, så umådelig ufarlig. Hvor er Danilo? Hvad bidrager han med? Han kan umuligt have imponeret nogen. Carvajal er ikke bare bedre offensivt, han er også bedre teknisk og defensivt, samtidig med at han har så umådelig meget mere hjerte og aggressivitet.

Det er mig også en gåde at Isco bliver udskiftet på det tidspunkt og ikke Kroos eller Casemiro. Det var så tydeligt at der var behov for flere spillere på den sidste tredjedel, og nogle ideer og hurtigere kombinationer. Isco spillede skam ikke nogen prangende kamp, men det skyldtes også at han alt for ofte befandt sig alt for bredt i banen, da backsene ikke skubbede nok frem og bredte spillet ud (jeg ser på dig, Danilo!). Samtidig var Sevilla heller ikke altdominerende og skulle sættes under pres. Det undrer mig.

Naturligvis har Barcelona også tabt til Sevilla, og det var også ganske rigtigt det første nederlag i sæsonen. At tabe til Sevilla i Sevilla er jo heller ikke en katastrofe, men det her var en kamp hvor de end ikke var synderlig imponerende. Læg dertil at de også har haft en mere end skuffende sæson indtil videre og så har du et pinligt nederlag - og ikke det nogenlunde forståelige som det almindeligvis/sædvanligvis ville være.

Det er så nemt og forudsigeligt at folk har det med, ene og alene, at haste med at kritisere Ronaldo efter de dårlige kampe, men i dag (og generelt i denne sæson) er det fuldstændig på sin plads. Hold da fast en miserabel og ynkelig præstation. Det kan ske for selv de bedste, at der vil være dage hvor alt ikke fungerer optimalt, men så har man da i det mindste bare at forsøge. Og i det mindste bidrage med et eller andet. Han vadede og vader bare rundt. Intet pres, ingen kombinationer, ingen kompetente afslutninger. Ingenting. Hvor er det dog skuffende at se så stor en spiller ikke sætte sig selv mere igennem. Bale prøvede da i det mindste og kan af den grund være sin præstation nogenlunde bekendt.

Én spiller der dog til gengæld fortjener et par linjers ros, er James. Selv på trods af ikke at have spillet i et par måneder, så kommer han bare ind og svinger med det samme med taktstokken. Han dirigerede spillet og bidrog på sine første 5 minutter på banen med betydeligt mere end hvad Ronaldo gjorde over hele kampen (fristes sågar til at sige de sidste 2 kampe…). Falder tilbage i banen op bygger op, starter og indgår i kombinationer med hurtige pasninger og få boldberøringer, samt kommer til farlige afslutninger. Top, top, spiller. Han er så dynamisk og hårdtarbejdende med en aura der bare skriger af stjernespiller. Gid han ikke bliver skadet igen.

Det er gået fra at være teoretisk acceptabelt at spille uafgjort mod Barcelona til nærmest at være et krav at vinde. Av for den. Barcelona er heller ikke prangende, så alt er ikke tabt, men det har sandt for dyden været en svag sidste periode…

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 6 år 2 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Pelle, FranciscoISCO, Neye

• mozad655
  • Gæst
  • Gæst
6 år 2 måneder siden #63 af mozad655
Besvaret af mozad655 på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
Fantom mål at Neymar, sejr til Barca og Real i opløsning. Nøj det må gøre ondt haha. Ej pjat til siden. Ham træneren er da ikke helt klog? Er det bare mig eller har Real fuldstændig mistet deres styrke på kontra? Han virker slet ikke som en træner der er fit til en så vigtig position. Og udskiftningen af Isco med James var vel en overgivelse i sig selv. Var man ikke allerede bagud på det tidspunkt? Så kan jeg da godt forstå at man savner Ancelotti.

Dog syntes jeg at det er mærkeligt hvor hurtigt i vender ryggen til Ronaldo. Sæsonen er kun lige startet. Han er hurtigere end nogensinde før. Speed mangler han ihvertfald ikke. Det virker generelt tværtimod som om at han kun bliver bedre med alderen, lidt ligsom Zlatan. Sulten mangler hellere aldrig hos ham. Begge er ting som jeg så gerne ser Messi lære lidt af. Som Barca-tilhænger er Ronaldo den absolut eneste spiller som jeg frygter kan gøre os ondt. Real uden Ronaldo ser jeg i bedste fald som værende et hold på niveau med Atletico Madrid. De andre spillere rør mig ikke og i Barca kender vi ikke de fleste af navnene, hverken før eller efter de kom til Real. Så pas nu på med at ønske ham væk. Vi tager i såfald gerne imod ham =)

6 år 2 måneder siden #64 af Sebberg
Mozad: Er din svada med Ronaldo et dårligt forsøg på at være sjov, eller er du den nye Captain America, der har ligget i en isblok siden 2010? Hvis du frygter Ronaldo mest af alt, så er der noget helt galt.

I forlængelse af dette vil jeg komme ind på dagens situation, hvor Ronaldo slår ud efter Kryzchowiak fra Sevilla. Er jeg den eneste, der har et spinkelt håb om, at han får karantæne på efterbevilling og derved ikke kan være med mod Barcelona. Jeg synes virkelig, at hans spil er så skandaløst, at jeg virkelig tror, det ville være godt med ham væk fra holdet i en periode. Måske han så kommer tilbage med mere sult!

6 år 2 måneder siden #65 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
Jaken skrev:

Det var så tydeligt at der var behov for flere spillere på den sidste tredjedel, og nogle ideer og hurtigere kombinationer. Isco spillede skam ikke nogen prangende kamp, men det skyldtes også at han alt for ofte befandt sig alt for bredt i banen, da backsene ikke skubbede nok frem og bredte spillet ud (jeg ser på dig, Danilo!).

Jeg er så fantastisk enig her. Desværre har vi nu set 2 fantastiske trænere have en tendens til at spille Isco helt ude på kanten. Ancelotti havde dog både Isco og James ude på kanten. Det er simpelthen fatalt, at man spiller Isco på en position, hvor han ydmyger sig selv. James kom ind, og med det samme lagde han sig centralt, hvorfor gjorde Isco ikke det? Jeg kan slet ikke forestille mig, at han selv vælger at holde bredden? For det gavner ihvertfald ikke hans spil.
Jeg er målløs over, at man ikke kan se vi mangler folk inde centralt på den sidste 1/3 del af banen, og specielt nu når Benzema ikke er med.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

6 år 2 måneder siden #66 af DarioGomez

sebnoes skrev: @DarioGomez

Sorry, men det giver jo ingen mening, at du først argumenterer for, at det var rigtigt at beholde Casemiro, Kroos og Modric-midtbanen med det argument, at vi ville være blevet kørt endnu mere over af Sevillas offensiv, hvis vi havde satset med både James og Isco på banen. Samtidig siger du, at vi skal stille op med Kroos, Modric og James mod Barca. Sevillas offensiv er vel ikke mere skræmmende end Barcas?

Så kan du have nok så ret i, at vi står bedre defensivt med Casemiro på banen, men hvad nytter det, når vi er bagud med 1-2 og skal score to mål? Der bliver simpelthen ikke skabt nok offensivt med Casemiro, Kroos og Modric - slet ikke når vi er bagud med to.

@sebnoes - fair play. Lad mig forklare.

Ift. kampens udvikling i går var det helt klart nødvendigt at bibeholde den midterste akse. Sevilla er - modsat BArcelona i øvrigt - et hold med flere dygtige spiller, der ynder at angribe gennem midten via løb med bold. Fx med Konoployanka og Banega, hvor imod Barcelona langt hellere spiller den hurtigere aflevering og helst ikke vil have bolden vil fødderne for lang tid på den del af banen.

Det ser man oftest ved at Busquets, Sandro og Iniesta sender bolden ret hurtigt videre mod kanterne (oftest backsne), får den retur og igen sender den fremad mod offensiven. Det er et andet mønster og en anden virkelighed end mod Sevilla.

Rent taktisk betyder det, at vi mod Barcelona ikke skal forvente en slåskamp på midten af banen, men langt mere en fodboldkamp, hvor boldbesiddelse og omtanke ift. løbene bliver afgørende. Og her kommer Casemiro til kort, hvorfor jeg helt klart gerne ser Isco, Modric og Kroos starte inde.
Desuden var vi bagud på dette tidpsunkt i kampen, og meget kyste - sådan starter vi forhåbentlig ikke El Clásico :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 2 måneder siden #67 af FranciscoISCO
Hvor er det dog tragikomisk og ulideligt symptomatisk for den forløbelige del af vores sæson, at Ramos bliver skadet, i samme ombæring som han laver en absolut genialitet. Hvilke spillere er blevet ramt af skader indtil videre i sæsonen? James og Bale bliver skadet, umiddelbart efter de begge har spillet en pragtkamp i anden runde af sæsonen (tror jeg det var?). Ronaldo scorer i efterfølgende runde 5 flotte mål, men herefter må vi så sætte vores lid til det eneste offensive kort i form; Benzema. Benzema viser glimrende takter, og er i absolut topform... Indtil også han så går i stykker. Navas står glimrende, og redder os reelt set en masse point... Indtil han går i stykker. Marcelo imponerer og udviser endelig det kæmpe repetoire, vi ved han besidder, men går så ud med skade. Og endelig altså Ramos med hans 'dyre' (og modbydeligt symbolske) saksesparksmål i gårsdagens kamp.

Før folk begynder at smide omkring sig med ydmygende øgenavne rettet mod Benitez, så tag lige hans vilkår her i den første del af sæsonen med i betragtningen. Han har rådet over en trup, hvor den ene nøglespiller - ovenikøbet i topform - efter den anden løbende har måtte udgå med skade. Når det er sagt, så synes jeg da også, at han er den forkerte træner for Real Madrid. Især for en klub som Real Madrid. I mine øjne egner han sig allerbedst et sted i fodboldens suptop; skulle han dog bevæge sig op på topplan, så burde det, på trods af at han har madridistaens blod løbende i årene, være alle andre steder end lige præcis Real Madrid. Manden besidder ikke det nødvendige mod, til at lade de offensive spillere udfolde sig i løbet af en hel kamp. Tendensen i de store kampe, hvor man, nærmest automatisk, går ned i gear efter føringsmålet, den er er altså stadig mere synlig og generelt utrolig kedelig. Jeg hentød i et andet indlæg, at Benitez er en kløgtig træner, men hvis dette rent faktisk er strategien i de store kampe, at trække sig efter føringsmålet, så har den altså ikke indtil videre vist sig særlig kløgtig. I den hidtige sæsons store kampe har vi kun med nød og næppe vundet over Celta og Paris; et par kampe hvor vi i store dele af dem, reelt set var lige så udspillet som i går.

Igen; jeg venter selvfølgelig med at fyre træneren, til han har haft en fair chance. Han skal have lov til at bevise sig over en hel sæson, og forhåbentlig med en mere 'hel' trup til rådighed. I de kampe som jeg lige har været inde på, kan man måske også til en vis grad tale om, at det også har været den stærke modstanders fortjeneste, at det har 'set ud som om', at vi bevist har trukket os... Hvis Benitez rent faktisk havde haft de bedste offensive spiller til rådighed, så havde hans mod på at lade dem udfolde sig i de store kampe, måske også været større, osv. Men det er altså bare ikke tilfældigt, at de kedelige tendenser vi oplever lige nu, i de store kampe, var tendenser de fleste af os frygtede, da Benitez navn først kom på tale til verdens største jobstilling. Benitez har alle evnerne til at skabe fremragende resultater i subtoppen, men i en klub som Real, og med en trup købt ind til en fundamentalt anderledes træners behov, der tvivler jeg altså bare så meget på, at matchet nogensinde, såden for alvor, bliver en succes.

Jeg vil også lige runde Ronaldo... Jeg har altid forsvaret manden mod de angreb på ham, som har været mindst velovervejet, og jeg tror da også altid, at jeg vil forsvare hans eftermæle i Real Madrid. Men hold da op; lige nu er han godt nok tung at slæbe rundt på. Jeg har altid kunne acceptere mandens facon; den ekstreme selvkritik og perfektionisme, som får ham til at virke ret så skabet, har i sidste ende udmundet sig i tre kåringer som verdens bedste fodboldspiller... Men lige for tiden laver han altså bare ikke andet end at skabe sig. Hvor hans voldsomme udslåen med armene før havde lignet et udtryk for en enorm selvkritik, ligner den nu et udtryk for kritik af alle andre end ham selv. Jeg har aldrig været kæmpe fan af manden, men altid været enorm taknemmelig for alle de mål han har præsteret at score. Når sidstnævnte til gengæld udebliver, så står vi altså tilbage med en krukke, som kun kan forsvare sine 'nykker' med fortidige bedrifter... Enten så må Ronaldo, formentlig meget snart, indse, at han ikke i resten af sin karriere vil være verdens bedste, og på den måde lige så stille begynde at indtage en mere 'ydmyg' rolle i truppen, eller også bliver Real Madrid simpelthen nødsaget til at tage stilling ting, om det ikke vil være bedst at skibe ham videre til sommer.

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 2 måneder siden #68 af Jaetinh
Efter stort set hver kamp har jeg lagt mærke til at Benitez altid siger følgende til pressen:
"Vi spillede godt i x minutter/x halvleg". Den ene kamp er det 1. halvleg, den næste kamp er det 2. halvleg. Under halvlegen i gårdagens kamp havde jeg en anelse om at han igen efter kampen ville fortælle pressen at holdet spillet godt i de første 20 minutter. Jeg havde NÆSTEN ret.

We played 30 really good minutes, we had real control in all areas and then we allowed them to score from a dead ball, and that affected us."

Det er godt nok sjældent at vi i denne sæson har spillet en fantastisk kamp set over 90 minutter.

6 år 2 måneder siden #69 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve

Jaetinh skrev: Efter stort set hver kamp har jeg lagt mærke til at Benitez altid siger følgende til pressen:
"Vi spillede godt i x minutter/x halvleg". Den ene kamp er det 1. halvleg, den næste kamp er det 2. halvleg. Under halvlegen i gårdagens kamp havde jeg en anelse om at han igen efter kampen ville fortælle pressen at holdet spillet godt i de første 20 minutter. Jeg havde NÆSTEN ret.

We played 30 really good minutes, we had real control in all areas and then we allowed them to score from a dead ball, and that affected us."

Det er godt nok sjældent at vi i denne sæson har spillet en fantastisk kamp set over 90 minutter.

Rystende enig. Benitez siger det samme ævl til pressen hver gang. Vi spiller stort set altid godt indtil vi kommer foran. For så har Benitez fået indprintet i spillerne, at de skal trække sig og blive defensive. Det KAN Real Madrid bare ikke finde ud af. Jeg håber virkelig, at der bliver talt med store ord fra Perez' side. Det her holder ikke - og det kan hele Real Madrid forhåbentlig se. Ufatteligt det ikke er endt med en spillerprotest endnu, men mon ikke den ligger og ulmer?

"Maybe they hate me because I'm too good."

6 år 2 måneder siden #70 af asp3200

Pelle skrev:

Jaetinh skrev: Efter stort set hver kamp har jeg lagt mærke til at Benitez altid siger følgende til pressen:

Rystende enig. Benitez siger det samme ævl til pressen hver gang. Vi spiller stort set altid godt indtil vi kommer foran. For så har Benitez fået indprintet i spillerne, at de skal trække sig og blive defensive. Det KAN Real Madrid bare ikke finde ud af. Jeg håber virkelig, at der bliver talt med store ord fra Perez' side. Det her holder ikke - og det kan hele Real Madrid forhåbentlig se. Ufatteligt det ikke er endt med en spillerprotest endnu, men mon ikke den ligger og ulmer?

Det kommer helt naturligt efter el classico når vi har fået på muffen hjemme. Der er noget helt galt med den trup og sammenholdet brister snart som vi så igår med Ronaldos egocentriske opførsel, som blev meget godt beskrevet af Kroos og Modric udfald.

Ronaldo skal bare på bænken eller sælges. Gav benitez skylden igår, men efter nattens ro så kan jeg ikke se hvad han skulle have gjort bedre med dem han har klar.

6 år 2 måneder siden #71 af Haeder
Tog mig den frihed at bedømme truppen på en skala fra 1-5. (Nogen sprænger skalaen kan jeg godt afsløre) I må gerne komme med jeres synspunkt. Jeg kan bare virkelig mærke at min tålmodighed med holdet i dets nuværende tilstand er godt brugt. Faktum er jo, på trods af at det er vores første nederlag, at denne kamp er et klart og tydeligt udtryk for, hvor skidt det egentligt går. Champions League er vi direkte heldige ikke at ende som 2er i gruppen og evt. skrækmodstander i 1/8-finalen.
I ligaen er vi 3 point efter Barcelona som sprudler derudaf uden verdens bedste spiller. (Ja, det er Messi, ingen tvivl her efterhånden, selvom det gør ondt).
Casilla - 2. Ikke det store han kan stille op ved målene, men når Sevilla scorer på 3 ud af 5 på mål er man ikke god nok som målmand.
Danilo - 0. Det gjorde ondt i maven at se, hvordan vores højre side i den grad blev fuldstændig ydmyget. 40 mio Euro når vores eget talent er bedre. Tak Perez.
Pepe - 1. Værste præstation fra Pepe siden 1-4 i Dortmund. Så slemt var det. Men ligeså høj grad Benitez' skyld. Manden har ikke spillet i 2 måneder og så vælger han at bænke Varane.
Ramos - 5. Mål i verdensklasse som desværre bliver overskygget af skaden og resultatet. Måske han skulle vente med at spille indtil han kan falde sig på skulderen uden at blive skadet? Og så er det ud med den idiotlæge som alle alligevel hader.
Nacho - 2. Brormand har jo ikke niveau, simple as that. Vi udlejer simpelthen Coentrao uden at hente en erstatning for ham med Marcelos skadeshistorik? Tak Perez.
Casemiro - 3. Gode skud på mål og generelt var midtbanen den klart bedste kæde igår. Desværre er Casemiros blomstring også et udtryk for det fodbold som Benitez vil spille. Og det er ikke Real-bold.
Kroos - 2. Svageste kamp igår, men hans bundniveau er jo på højde med halvdelen af truppens top efterhånden.
Modric - 4. Vores vigtigste spiller og skuffer aldrig. Verdens bedste på sin plads. Hans udbrud på et af Cristianos utallige hjerneblødninger igår fortjente alene 5 stjerner.
Isco - 2. Han gør det okay, men det er som om magien er væk. Den x-factor han havde under Don Carlo er forsvundet.
Bale - 3. Når du ikke har spillet i en måned og så kommer ind og spiller så fint, lover det godt for fremtiden. Forbliv skadesfri please!
Cristiano - -25. Aner ikke hvor jeg skal starte. Han er så ringe at det gør ondt. Selvudnævnt verdens bedste, hvisker Blanc i øret, hilser på Abu Qatar. Du har rekorden, tillykke, videre til PSG. Benitez havde haft min fulde støtte, hvis nosserne havde været der til at flå ham ud. Du kan ikke spille så mange ringe kampe i streg i Real Madrid. Uanset om du er CR7, Raul eller Graversen.
James - 4. Fremtiden.
Benitez - -15. Det ser sort ud. Et er at tabe, det gør alle. Det er måden. Vi har nu i 3 ud af sidste 4 kampe været det ringeste hold på banen. Pinligt. Alt gik galt for ham. Varane bænket for en rusten Pepe. Tager Kroos ud fremfor Ronaldo viser lack of cojones. Jese kommer ind på et umuligt tidspunkt.
Hvad synes I?
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

6 år 2 måneder siden #72 af FranciscoISCO

Haeder skrev: Tog mig den frihed at bedømme truppen på en skala fra 1-5. (Nogen sprænger skalaen kan jeg godt afsløre) I må gerne komme med jeres synspunkt. Jeg kan bare virkelig mærke at min tålmodighed med holdet i dets nuværende tilstand er godt brugt. Faktum er jo, på trods af at det er vores første nederlag, at denne kamp er et klart og tydeligt udtryk for, hvor skidt det egentligt går. Champions League er vi direkte heldige ikke at ende som 2er i gruppen og evt. skrækmodstander i 1/8-finalen.
I ligaen er vi 3 point efter Barcelona som sprudler derudaf uden verdens bedste spiller. (Ja, det er Messi, ingen tvivl her efterhånden, selvom det gør ondt).
Casilla - 2. Ikke det store han kan stille op ved målene, men når Sevilla scorer på 3 ud af 5 på mål er man ikke god nok som målmand.
Danilo - 0. Det gjorde ondt i maven at se, hvordan vores højre side i den grad blev fuldstændig ydmyget. 40 mio Euro når vores eget talent er bedre. Tak Perez.
Pepe - 1. Værste præstation fra Pepe siden 1-4 i Dortmund. Så slemt var det. Men ligeså høj grad Benitez' skyld. Manden har ikke spillet i 2 måneder og så vælger han at bænke Varane.
Ramos - 5. Mål i verdensklasse som desværre bliver overskygget af skaden og resultatet. Måske han skulle vente med at spille indtil han kan falde sig på skulderen uden at blive skadet? Og så er det ud med den idiotlæge som alle alligevel hader.
Nacho - 2. Brormand har jo ikke niveau, simple as that. Vi udlejer simpelthen Coentrao uden at hente en erstatning for ham med Marcelos skadeshistorik? Tak Perez.
Casemiro - 3. Gode skud på mål og generelt var midtbanen den klart bedste kæde igår. Desværre er Casemiros blomstring også et udtryk for det fodbold som Benitez vil spille. Og det er ikke Real-bold.
Kroos - 2. Svageste kamp igår, men hans bundniveau er jo på højde med halvdelen af truppens top efterhånden.
Modric - 4. Vores vigtigste spiller og skuffer aldrig. Verdens bedste på sin plads. Hans udbrud på et af Cristianos utallige hjerneblødninger igår fortjente alene 5 stjerner.
Isco - 2. Han gør det okay, men det er som om magien er væk. Den x-factor han havde under Don Carlo er forsvundet.
Bale - 3. Når du ikke har spillet i en måned og så kommer ind og spiller så fint, lover det godt for fremtiden. Forbliv skadesfri please!
Cristiano - -25. Aner ikke hvor jeg skal starte. Han er så ringe at det gør ondt. Selvudnævnt verdens bedste, hvisker Blanc i øret, hilser på Abu Qatar. Du har rekorden, tillykke, videre til PSG. Benitez havde haft min fulde støtte, hvis nosserne havde været der til at flå ham ud. Du kan ikke spille så mange ringe kampe i streg i Real Madrid. Uanset om du er CR7, Raul eller Graversen.
James - 4. Fremtiden.
Benitez - -15. Det ser sort ud. Et er at tabe, det gør alle. Det er måden. Vi har nu i 3 ud af sidste 4 kampe været det ringeste hold på banen. Pinligt. Alt gik galt for ham. Varane bænket for en rusten Pepe. Tager Kroos ud fremfor Ronaldo viser lack of cojones. Jese kommer ind på et umuligt tidspunkt.
Hvad synes I?

Jeg synes, at det ser ud til, at vi har fået en bruger med et skarpt øje :)

Velkommen til :)

Altid Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.