Optakt: Andalusisk styrkeprøve

8 år 4 måneder siden #37 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
Ronaldo er helt væk og Danilo er så uhyre ringe. Der er åbent hus forsvarsmæssigt hos ham og han når ikke carvajal til sokkeholderne offensivt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #38 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
Jeg skal bare lige forstå det rigtigt. Gav vi virkelig 230 millioner kr. for Danilo? Er der nogle herinde som kendte til ham før Real Madrid tiden? Jeg tror seriøst, at jeg har mødt bedre danske spillere på den højreback.
Jeg er helt målløs over hans niveau. Ikke bare idag, men fra første sekund han spillede.

Det er ikke spor godt i øjeblikket. Ronaldo vil hellere spille for Psg, eller faktisk alle de modstandere Real Madrid møder på deres vej. Hvor skulle Modric dog bare jagte Ronaldo og råbe og skrige efter ham, som Ronaldo plejer at gøre når han mener han står fri i midtercirklen. Jeg håber inderligt det er hans sidste sæson i Real Madrid. Han bidrager simpelthen med for lidt!

Det bliver alt for kedeligt og kontrolleret med Casemiro på banen. Håber Benitez ofre ham til Barcelona kampen. Han fylder ikke nok, og har ikke rigtig noget at byde ind med offensivt.
Det bliver for kedeligt Benitez!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, madrid2000, Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #39 af madrid2000
Der er ingen hoved eller hale i det Real foretager sig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #40 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
Selv når Messi er skadet spiller han bedre end Ronaldo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #41 af madrid2000
James >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Isco
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7, BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #42 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve

Dios skrev: Jeg skal bare lige forstå det rigtigt. Gav vi virkelig 230 millioner kr. for Danilo? Er der nogle herinde som kendte til ham før Real Madrid tiden? Jeg tror seriøst, at jeg har mødt bedre danske spillere på den højreback.
Jeg er helt målløs over hans niveau. Ikke bare idag, men fra første sekund han spillede.

Det er ikke spor godt i øjeblikket. Ronaldo vil hellere spille for Psg, eller faktisk alle de modstandere Real Madrid møder på deres vej. Hvor skulle Modric dog bare jagte Ronaldo og råbe og skrige efter ham, som Ronaldo plejer at gøre når han mener han står fri i midtercirklen. Jeg håber inderligt det er hans sidste sæson i Real Madrid. Han bidrager simpelthen med for lidt!

Det bliver alt for kedeligt og kontrolleret med Casemiro på banen. Håber Benitez ofre ham til Barcelona kampen. Han fylder ikke nok, og har ikke rigtig noget at byde ind med offensivt.
Det bliver for kedeligt Benitez!


Danilo-handlen blev lukket inden sidste sæson overhovedet var overstået (hvis jeg husker korrekt) Hvad tænkte Perez på? Den handel skulle simpelthen bare lukkes åbenbart. Men De Gea-handlen kunne man godt trække lidt i ørene.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #43 af Chamartin

Raúl 7 skrev: Selv når Messi er skadet spiller han bedre end Ronaldo.


Det bliver godt med James tilbage i startopstillingen. Og Carvajal på backen. Danilo virker slet ikke som Madrid potentiale. Og Ramos er bare så vigtig på banen forholdets mentale formåen.

Det mindede en del om kampen for to sæsoner siden, hvor vi kommer til Sevilla, spiller fint og kommer foran 1-0, hvorefter alt glider af hænderne og Sevilla vinder 2-1.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Chamartin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #44 af Sebberg
Jeg har mange sure ting at sige, og jeg synes kampen er én stor fadæse, men især en ting er jeg rystet over:

Mentaliteten efter 1-3. Jeg er godt klar over, at det var en kold spand vand i hovedet, da man faktisk havde en del store chancer før Sevillas mål, men det er simpelthen uværdigt, at man fra 70-85 minut slet ikke spiller; spillerne ville jo bare i omklædningsrummet. Det er urealistisk, men det er for fanden ikke umuligt at score to mål i de sidste tyve minutter. Jeg synes virkelig, at det viste tegn på en trup, der er i kæmpe krise.

Jamés er fantastisk. Helt sindssygt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #45 af Roden
Besvaret af Roden på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
1. Kan vi få Carlo tilbage? Hold kæft, hvor spiller Real noget kedelig fodbold..
2. Ronaldo ligner en hovedløs kylling, der ikke aner hvad han skal foretage sig..
3. Danilo skulle vist bare være blevet i Porto.

Det var de 3 ting jeg tænkte da jeg slukkede for tv'et ved 3-1 scoringen... Jeg tror faktisk hellere jeg vil ser noget serie 6 bold, der er sgu da mere gang i den..
Følgende bruger(e) sagde tak: karr0004

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #46 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve
Spillerne gider tydeligvis ikke Benitez. Der er ingen kampånd eller ære over det Real Madrid laver for tiden. Benitez holder ikke en måned i klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #47 af sebnoes
Det er fuldstændigt latterligt, at Benitez ikke satser mere, når vi er bagud 1-2. Isco skal jo aldrig ud på det tidspunkt, og kan slet ikke forstå, at han ikke tør have Ronaldo, Bale, Isco og James på banen samtidig. Midtbanen med Casemiro, Kroos og Modric fungerer ikke, når man skal op og score to mål.

Midtbanen med Kroos, Modric og Isco smadrede Barca sidste år - lad dem dog gøre det igen!
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved sebnoes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #48 af Jaetinh
Enig, hvorfor i helvede satsede han ikke ved 2-1? På det tidspunkt var der ingen grund til stadig at have Modric, Casemiro og Kroos på banen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce