Optakt: Andalusisk styrkeprøve

6 år 2 måneder siden #73 af Siempre Madrid
Mange gode pointer, men jeg er ikke helt enig.

Jeg synes, at Nacho er god nok til Real Madrid. Ikke som fast mand, men som habil back-up-spiller.

Pepe i stedet for Varane. Der er lidt bagklogskab i din kritik, for normalvis er Pepe jo stabil nok og det er vel fair, at han får lidt spilletid oven på sin skade. Nu gik det ikke så godt i går, men det gjorde det bestemt heller ikke for Varane.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 2 måneder siden #74 af BBB
Besvaret af BBB på emne Optakt: Andalusisk styrkeprøve

FranciscoISCO skrev: Jeg synes, at det ser ud til, at vi har fået en bruger med et skarpt øje :)

Velkommen til :)

På et tidspunkt får han måske øje på, hvor karaktergivningen hører hjemme ;-)

Sebberg skrev: I forlængelse af dette vil jeg komme ind på dagens situation, hvor Ronaldo slår ud efter Kryzchowiak fra Sevilla. Er jeg den eneste, der har et spinkelt håb om, at han får karantæne på efterbevilling og derved ikke kan være med mod Barcelona.

Det håber jeg, at du er. Ronaldo får altid mere plads mod Barca end mod andre klubber. Det gør ham bare bedre.
Sidste redigering: 6 år 2 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.