Flest Real Madrid spillere nomineret til FIFPro World XI
Dios skrev: FranciscoISCO skrev:
James har jeg faktisk et lettere kompliceret forhold til. Jeg synes endnu ikke, at vi har set en fremragende fodboldspiller, rent spilmæssigt, men det kan have noget at gøre med, hvilken type spiller jeg på forhånd havde en forstilling om, han var. Jeg må indrømme, at jeg egentlig ikke havde set særligt mange kampe med ham, før han trak i hvidt, men udfra omtale og lidt youtube, regnede jeg ham for at være en klassisk playmaker. Ift. de forventninger, dér har han klart skuffet, og jeg synes da også stadig, at han er meget mere usynlig, i store dele af kampene, end hans evner egentlig bør tillade. Når det så er sagt, så er der altså bare et eller andet magisk over ham. Når han dukker op, så scorer han til gengæld det ene mål efter det andet, som hver i sær er en Champions Leauge finale mod Leverkusen værdigt ;) Han er så vild, og som jeg selv sagde (hate to be that guy) i en anden forbindelse; den mands venstreben, er efterhånden lige så seværdigt, som begge Beyonces'. Han fortjener klart en plads på holdet ;)
James er jo et produkt af den moderne playmaker, hvor kun mål og assist tæller. Resten trækker jo nærmest ned, og man sidder jo aldrig med følelsen af, at det er dejligt og se James spille. Jo når han endelig får bolden og banker den i kassen, eller svinger venstreskøjten og rammer en medspiller, som så sætter den ind.
Kærlighed for spillet er ihvertfald ikke noget han er opvokset med, og det ses tydeligt. Man får den wow følelse når han har bolden, fordi man ved han kan omdanne en ufarlig situation til mål, men den wow følelse man får, når boldkunstnere får bolden den udebliver total, og derfor udebliver min begejstring for ham også.
Han er rigtig vigtig for holdet, men han ville nemt kunne blive erstattet af andre. For han besidder simpelthen ikke det unikke, som Ronaldo, Bale (i Tottenham), Neymar, Messi og Hazard besidder. En spiller som Reus ville jo være mindst ligeså god som James for holdet.
Jeg ville til hver en tid vælge Isco fremfor James i Real Madrid. Til gengæld ville jeg til hver en tid vælge James over Isco i en mindre klub, hvor du ikke har andre spillere til at afgøre kampene. Det her er sagt udfra spilletype, og ikke form.
@Neye.
Pjanic? Altså ham fra Roma? Hvorfor skal han med i betragtning? :D
Meget enig omend jeg mener at Isco ville begå sig aldeles fremragende på et mere jævnt hold (lige under Real), hvis spillet blev bygget op omkring ham på en central offensiv midtbane. Det er også her han ville udvikle sig bedst, som jeg ser det.
Jeg ville vælge Pjanic, da jeg anser ham som en af verdens bedste cm/cdm´ere med et gudsbenådet skud som tillægsgenvinst . En tillægsgevinst der gør det muligt at konkurrere med Matuidi og Krychowiak. Men spørgsmålet er helt på sin plads eftersom Roma benytter ham mere centralt/offensivt (de udnytter de stadig kan gøre brug af De Rossi) ligesom Matuidi også ofte bruges mere centralt/offensivt end defensivt Men på et hold med verdensklassespillere (kunstnere), skal der være en der kan dække den mere "kedelige" densiv på midtbanen af og her vælger jeg at gøre Pianic tillægsgevinst gældende.
Skulle jeg sætte hold ville jeg også foretrække udgangspositionen 3-5-2 og i mere svære kampe (eller periode af kampe) at gå i en 4-1-4-1 eller 4-1-3-2 (afhængig hvilke backs man har til rådighed)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
Johnson skrev: Isco som midtbanespiller og James som hængende angriber
Nogen påstår, at Isco før eller siden vil lande mere central end offensivt, ligesom Iniesta......
***************Neuer***************
Boateng*****Hummels******Alaba
*********************Pianic********
*************Pogba****************
**De Bruyne*************Hazard**
***************Messi***************
***Lewandowski******Neymar****
- icomeinpeace
- Senior bruger
-
FranciscoISCO skrev: Krychowiak var én af de Sevilla spillere, som gjorde det rigtig godt for et hold, som sidste år vandt Euro Leauge. Og med alle de offensive folk, kunne mit hold godt bruge en reel skraldemand ;)
Så kan det være du skulle skifte ham ind, lige nu har du Konoplyanka på holdet ;)
- FranciscoISCO
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
icomeinpeace skrev:
FranciscoISCO skrev: Krychowiak var én af de Sevilla spillere, som gjorde det rigtig godt for et hold, som sidste år vandt Euro Leauge. Og med alle de offensive folk, kunne mit hold godt bruge en reel skraldemand ;)
Så kan det være du skulle skifte ham ind, lige nu har du Konoplyanka på holdet ;)
Eeeej, det' pinligt :I
Altid Real Madrid.
Tænk, at man i en alder af 33 år, stadigvæk kan kigge på gamle youtube klip, når der fem min. pause imellem børnegråd og "konegråd" :-)
- FranciscoISCO
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
- FranciscoISCO
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Isco som hængende angriber/playmaker, Benzema i spjældet og James som angriber?
Altid Real Madrid.
FranciscoISCO skrev:
Isco som hængende angriber/playmaker, Benzema i spjældet og James som angriber?
LOL
Jeg mener blot, at han besad kvaliteter der ikke ses hos nutidens playmakere. Heller ej umiddelbart hos de nævnte...
"Maybe they hate me because I'm too good."