Optakt: Større motivation findes ikke

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #13 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Større motivation findes ikke
"Et eller andet sted kunne det være fucking grinern at høre hvorfor "

Hver fugl pipper med sit næb
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Johnson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #14 af DarioGomez
Casemiro valgt over Kroos - det er godt nok interessant!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 7 måneder siden #15 af Gåser

Gåser skrev: Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har glædet mig så meget til en Madrid kamp, som i dag.

Det er nu holdet skal vise, at de for alvor står sammen, og er ved at være en enhed.

Det er heller ikke uvæsentligt, at den gule ubåd har skadesproblemer i forsvaret; læs højre back.

Ronaldo får endnu en stor aften mod Villarreal!

Kunne godt tænke mig at se Case på midtbanen i stedet for Kroos ved siden af modric og enten isco eller James. Det bliver under alle omstændigheder en yderst spændende match!

Dejligt Rafa har tid til at læse mit indlæg på matchday!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 7 måneder siden #16 af Zyconith
Spændende opstilling. Håber virkelig at den lægestab har styr på Ramos og hans skulder.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #17 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Større motivation findes ikke
Jeg føler virkelig med dem der havde glædet sig til kampen. Vi er stadig et hold af individualister uden spilkoncept. Nothing new. Bare fordi Barca smed point mod Depor gør det ikke os til et godt fodboldhold.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #18 af Raúl 7
Bale får den på kanten, forsøger et indlæg langt ud fra der nemt bliver blokeret. Bale på højresiden er så vanvittig en dårlig løsning.

10 år 7 måneder siden #19 af Pelle

Raúl 7 skrev: Bale får den på kanten, forsøger et indlæg langt ud fra der nemt bliver blokeret. Bale på højresiden er så vanvittig en dårlig løsning.

Han har ellers lige lavet et genialt indlæg fra højresiden, som Benzema brænder på det skammeligste.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #20 af Raúl 7

Pelle skrev:

Raúl 7 skrev: Bale får den på kanten, forsøger et indlæg langt ud fra der nemt bliver blokeret. Bale på højresiden er så vanvittig en dårlig løsning.

Han har ellers lige lavet et genialt indlæg fra højresiden, som Benzema brænder på det skammeligste.

Genialt...come on.

Han kan da godt slå et godt indlæg ud af 10. Men er det virkelig vores gameplan? At verdens dyreste fodboldspiller skal ligge på højrekanten og slå indlæg med sit dårlige ben? Der er ikke skyggen af idé med spillet.

10 år 7 måneder siden #21 af Pelle

Raúl 7 skrev:

Pelle skrev:

Genialt...come on.

Han kan da godt slå et godt indlæg ud af 10. Men er det virkelig vores gameplan? At verdens dyreste fodboldspiller skal ligge på højrekanten og slå indlæg med sit dårlige ben? Der er ikke skyggen af idé med spillet.

Nej, men hvordan kan du klandre Bale for det? Ser du overhovedet kampen, eller sidder bare og gør Bale til syndebuk, fordi der er en, der skal være det? Det er da så usagligt, som noget kan være.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 7 måneder siden #22 af FranciscoISCO
Sindsyge defineres bl.a. ved, at man begår den samme fejl om og om igen... BBC-konstellationen burde forlængst have været død og begravet.

Ved godt det måske lige er tidligt nok, at skrive sådan, der er stadig over en hel halvleg igen, og i seneste liga-kamp var jeg meget begejstret for netop BBC. Men hold da op den konstellation er irriterende at se på lige nu... Lige nu er den min syndebuk!

I øvrigt nogle der har bemærket, at vi i efterhånden et par måneder, har haft Robert Downey Jr. siddende på bænken ved Benitez' side?

Altid Real Madrid.

10 år 7 måneder siden #23 af Hvidt

Raúl 7 skrev: Jeg føler virkelig med dem der havde glædet sig til kampen. Vi er stadig et hold af individualister uden spilkoncept. Nothing new. Bare fordi Barca smed point mod Depor gør det ikke os til et godt fodboldhold.

Jeg føler med dig; tænk sig at holde med et hold man ikke glæder sig til at se .. Trist, hvis du spørger mig! Men glædelig jul i det mindste :)

10 år 7 måneder siden #24 af Dios
Jeg nægter simpelthen at tro på det her er Benitez valg! En træner som elsker defensive midtbanespillere, men vælger at stille op uden balance på holdet, som han jo godt er klar over. Han ville jo aldrig vælge James i stedet for Kroos i sådan en her kamp. Det er jo skandaløst, at der er så meget politik i Real Madrid. Kald træneren Ancelotti, Benitez, Mourinho så vil resultatet være det samme. De store kanoner skal starte, ellers bliver de pigefornærmet.
Jeg vil skide på hvor dygtig Bale og James er, men de skal væk! Hvis de ikke kan tåle at sidde på bænken, så skal de ikke være her. Det ødelægger jo fuldstændig Real Madrid, at man ikke kan skabe et hold i balance, fordi vi har 3 spillere oppe foran til 600 mio. plus, som skal spille alle de store kampe.

Det er så uhørt, at jeg brækker mig over det. Vi bliver fuldstændig udspillet, og Benitez får skylden igen. Der er bare ikke nogen som skal fortælle mig, at en så defensiv træner som Benitez har været igennem karrieren vælger et hold som han udmærket ved ikke er i balance og smider vores stabilitet på bænken, for at få plads til endnu et offensiv kort, fordi hans transfersum siger det. Det er så trættende! Det er jo seriøst som at pisse i bukserne for at få varmen. Problemet er der uanset hvad træneren hedder!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7, Jaken, Rasmus75

Leveret af Kunena Forum