Optakt: Større motivation findes ikke

10 år 7 måneder siden #61 af Hvidt

Raúl 7 skrev:

Hvidt skrev:

Raúl 7 skrev: Jeg føler virkelig med dem der havde glædet sig til kampen. Vi er stadig et hold af individualister uden spilkoncept. Nothing new. Bare fordi Barca smed point mod Depor gør det ikke os til et godt fodboldhold.

Jeg føler med dig; tænk sig at holde med et hold man ikke glæder sig til at se .. Trist, hvis du spørger mig! Men glædelig jul i det mindste :)

Tak for din medfølelse. Jeg synes nu ikke det er mindre trist, at lyve for sig selv, og lade som om vi har et hold med idéer og spilkoncept. Hvor naiv og blåøjet skal man være for at glæde sig til at se det her hold?

EDIT: Jeg har været fan i mange år efterhånden. Og set meget lort. Jeg glædede mig til Barcelona kampen må jeg indrømme. Men så længe vi ingen idé har med vores spil, så kan jeg sgu ikke svinge mig op til at glæde mig til en kamp. Kald mig pessimist.

Der er vi så nok bare forskellige; jeg glæder mig ALTID til at se REAL MADRID spille, ellers ville jeg ikke se kampene - der er ikke nogen der betaler mig for at se dem eller siger at jeg skal, men jeg ser hver og én fordi jeg elsker Real. Hvis du glæder dig til at se Barca spille og ikke Real, så skulle du måske lave en bruger på deres forum og følge dem istedet?

EDIT: Jeg har aldrig nævnt at vi har et spilkoncept eller en idé og jeg har heller ikke blå, men brune øjne. Naiv er jeg måske lidt, men hellere det end sur og trist :)
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Hvidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #62 af Dios

Roesen7 skrev: Det er sikkert skrevet allerede i tråden, men indrømmet, jeg har ikke læst hele tråden.
Nacho, Kroos, Kovacic, Isco, Jese, Lucas og man skifter ikke før det 78. Minut.
Hvad fanden skal man med så lækker en bænk, når den ikke benyttes?!

Forstår egentlig godt de sene udskiftninger idag. Holdet fungerede i 2. halvleg, hvor den ene kæmpe chance efter den anden blev skabt. En enkel forkert rokering på holdet vil ødelægge den kemi holdet havde. Vi havde momentum, og en uskarp BBC burde jo have klasket 3-4 mål ind idag.
Ancelotti's sene udskiftninger gav ingen mening, fordi holdet aldrig havde samme momentum i kampen inden hans udskiftninger. Det fungerede jo lige indtil 70-75 min. af kampen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

10 år 7 måneder siden #63 af Fondo_Sur

Lars1991 skrev: Hvorfor synes folk Danilo var så dårlig? Fordi han ikke stråler så meget som med afstand verdens bedste venstre back Marcelo?

Fordi han hverken har intelligens eller boldføling, hvilket betyder, at han eksempelvis bare slår et indlæg uden at have en vis idé med, hvad han vil med det, og hvem han sigter mod.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 7 måneder siden #64 af Raul7-2880

Lars1991 skrev: Hvorfor synes folk Danilo var så dårlig? Fordi han ikke stråler så meget som med afstand verdens bedste venstre back Marcelo?

"Med afstand verdens bedste venstre back" !?

10 år 7 måneder siden #65 af nono
Benitez bærer Premier League-forbandelsen som Ancelotti også delvis kom med - de konstante indlæg. Jeg ville have respekt for strategien hvis vi spillede med Lewandowski, Mandzukic eller Negredo centralt, men det er vanvittigt håbløst at kaste disse bolde efter Benzema. Det er lidt som om man bygger offensiven op mod at skabe tilfældigheder, som Ronaldo før eller siden nok skal omsætte frem for at turde kombinere, bruge hovedet og spille sig til reelle chancer - som f.eks. Villareal gjorde det.

Det er en moderne græsk tragedie at man ikke vil spille fodbold med kreative boldsikre spillere som James, Isco, Modric, Kroos og Marcelo på holdkortet.

Rent taktisk mener jeg også at det er en kæmpe brøler af Benitez at holdet skal stå så højt på banen når man stiller med Ronaldo, Bale og Benzema oppe foran. Det svarer jo til at kvæle sin egen offensiv da alle disse spillere trives bedst med rum foran sig. Så kære Benitez: Vælg en taktik som harmonerer med spillerne eller kast Bale på bænken og spil med Ronaldo forrest og James centralt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, MMM, Sebberg

10 år 7 måneder siden #66 af Fondo_Sur
Næste kamp er hjemme mod Rayo. Lad os håbe på et pointtab, så ragnarok starter.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #67 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Større motivation findes ikke

Hvidt skrev:

Raúl 7 skrev:

Hvidt skrev:

Raúl 7 skrev: Jeg føler virkelig med dem der havde glædet sig til kampen. Vi er stadig et hold af individualister uden spilkoncept. Nothing new. Bare fordi Barca smed point mod Depor gør det ikke os til et godt fodboldhold.

Jeg føler med dig; tænk sig at holde med et hold man ikke glæder sig til at se .. Trist, hvis du spørger mig! Men glædelig jul i det mindste :)

Tak for din medfølelse. Jeg synes nu ikke det er mindre trist, at lyve for sig selv, og lade som om vi har et hold med idéer og spilkoncept. Hvor naiv og blåøjet skal man være for at glæde sig til at se det her hold?

EDIT: Jeg har været fan i mange år efterhånden. Og set meget lort. Jeg glædede mig til Barcelona kampen må jeg indrømme. Men så længe vi ingen idé har med vores spil, så kan jeg sgu ikke svinge mig op til at glæde mig til en kamp. Kald mig pessimist.

Der er vi så nok bare forskellige; jeg glæder mig ALTID til at se REAL MADRID spille, ellers ville jeg ikke se kampene - der er ikke nogen der betaler mig for at se dem eller siger at jeg skal, men jeg ser hver og én fordi jeg elsker Real. Hvis du glæder dig til at se Barca spille og ikke Real, så skulle du måske lave en bruger på deres forum og følge dem istedet?

EDIT: Jeg har aldrig nævnt at vi har et spilkoncept eller en idé og jeg har heller ikke blå, men brune øjne. Naiv er jeg måske lidt, men hellere det end sur og trist :)

Jeg elsker Barcelona. Der fik du mig. Christ...

10 år 7 måneder siden #68 af Hvidt

Raúl 7 skrev:

Hvidt skrev:

Raúl 7 skrev:

Hvidt skrev:

Jeg elsker Barcelona. Der fik du mig. Christ...

Tænkte det godt, men godt du selv erkender det, så der kan arbejdes med det :)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #69 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Større motivation findes ikke

Lars1991 skrev: At Bale og James begge får lov at spille færdigt er mig en gåde. At tage Modric ud når man er bagud. Jesus Christ. Håbløst. Og så mangler man så meget kynisme hos Ronaldo og Benzema. Vi har jo mulighederne i anden halvleg.

At Bale får lov at spille overhovedet, er en gåde.

10 år 7 måneder siden #70 af Lars1991

Raul7-2880 skrev:

"Med afstand verdens bedste venstre back" !?

Ja! Hvem er det du mener er bedre? Okay Alaba når han spiller på den plads, men hvem ellers? Alba er en middelmådig spiller med en ekstrem hurtighed. Og så er jeg løbet tør for kandidater.

Jeg forstår virkelig ikke folks nedsabling af Danilo i den her kamp. Er godt nok overrasket!

10 år 7 måneder siden #71 af asp3200

Fondo_Sur skrev: Næste kamp er hjemme mod Rayo. Lad os håbe på et pointtab, så ragnarok starter.

Man kan håbe, men Perez er ligeglad så længe marketing pengene ruller ind. Pinligt

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #72 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Større motivation findes ikke
Det var en glimrende kamp med et godt resultat. Håber Real Madrid taber indtil Perez trækker sig. Alle kan jo se at det ikke handler om fodbold i Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum