Optakt: Større motivation findes ikke

10 år 7 måneder siden #25 af madrid2000
Det er håbløst lort. Villarreal kunne allerede have scored 3 mål. Vi har ikke skabt en skid.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #26 af FranciscoISCO
Cristiano har tisyneladende for snart et par par år tilbage fået konstateret en alvorligt livstruende sygdom. Siden da har det været hans absolut største mål, at få lavet en saksesparksscoring inden han forlader dette sted...

Hold da op manden er desperat efter at få tilføjet en sådan scoring til sit repetoire.

Altid Real Madrid.

10 år 7 måneder siden #27 af Neye
De mangler i den grad Isco til at lukke op på midten. En fejl at starte med Isco på bænken
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Neye.

10 år 7 måneder siden #28 af Pelle
Det er sygt at vi kan spille mod Malmö og bare vade igennem deres felt. Og mod Villareal kan vi pludselig kun slå lange, håbløse afleveringer. Det er jo Ancelotti om igen - da det var værst! Godt nok er der forskel i kvaliteten, men det her er jo pinligt. Det skal bare ikke være vores sæson.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #29 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Større motivation findes ikke

Hvidt skrev:

Raúl 7 skrev: Jeg føler virkelig med dem der havde glædet sig til kampen. Vi er stadig et hold af individualister uden spilkoncept. Nothing new. Bare fordi Barca smed point mod Depor gør det ikke os til et godt fodboldhold.

Jeg føler med dig; tænk sig at holde med et hold man ikke glæder sig til at se .. Trist, hvis du spørger mig! Men glædelig jul i det mindste :)

Tak for din medfølelse. Jeg synes nu ikke det er mindre trist, at lyve for sig selv, og lade som om vi har et hold med idéer og spilkoncept. Hvor naiv og blåøjet skal man være for at glæde sig til at se det her hold?

EDIT: Jeg har været fan i mange år efterhånden. Og set meget lort. Jeg glædede mig til Barcelona kampen må jeg indrømme. Men så længe vi ingen idé har med vores spil, så kan jeg sgu ikke svinge mig op til at glæde mig til en kamp. Kald mig pessimist.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Raúl 7.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #30 af Raúl 7

Pelle skrev: Det er sygt at vi kan spille mod Malmö og bare vade igennem deres felt. Og mod Villareal kan vi pludselig kun slå lange, håbløse afleveringer. Det er jo Ancelotti om igen - da det var værst! Godt nok er der forskel i kvaliteten, men det her er jo pinligt. Det skal bare ikke være vores sæson.

Ja tænk engang at nr. 5 i Spanien spiller bedre end f***ing Malmö. Chokerende ;)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #31 af Raúl 7

Pelle skrev:

Raúl 7 skrev:

Pelle skrev:

Raúl 7 skrev: Bale får den på kanten, forsøger et indlæg langt ud fra der nemt bliver blokeret. Bale på højresiden er så vanvittig en dårlig løsning.

Han har ellers lige lavet et genialt indlæg fra højresiden, som Benzema brænder på det skammeligste.

Genialt...come on.

Han kan da godt slå et godt indlæg ud af 10. Men er det virkelig vores gameplan? At verdens dyreste fodboldspiller skal ligge på højrekanten og slå indlæg med sit dårlige ben? Der er ikke skyggen af idé med spillet.

Nej, men hvordan kan du klandre Bale for det? Ser du overhovedet kampen, eller sidder bare og gør Bale til syndebuk, fordi der er en, der skal være det? Det er da så usagligt, som noget kan være.

Hvor klandrer jeg Bale? Jeg ved da udmærket det ikke er ham der har bedt om at spille på højrekanten :)

10 år 7 måneder siden #32 af Dios

Pelle skrev: Det er sygt at vi kan spille mod Malmö og bare vade igennem deres felt. Og mod Villareal kan vi pludselig kun slå lange, håbløse afleveringer. Det er jo Ancelotti om igen - da det var værst! Godt nok er der forskel i kvaliteten, men det her er jo pinligt. Det skal bare ikke være vores sæson.

Hvem skal skabe spillet? James, Bale, Ronaldo? Nej vel. Alle 3 stinker jo til at tage bolden til sig, holde på den og fordele den videre. Modric er den eneste spiller som kan fordele spillet, og det er jo som at stjæle slik fra små børn at sætte ham ud af spillet, da ingen andre på Real Madrid holdet er i stand til at tage bolden til sig, og derefter kan give så meget plads til Casemiro, James etc..

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 7 måneder siden #33 af Pelle

Raúl 7 skrev:

Ja tænk engang at nr. 5 i Spanien spiller bedre end f***ing Malmö. Chokerende ;)

Du er da vitterligt en provokerende, lille taber. Stram dog op på dig selv.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #34 af Raúl 7

Pelle skrev:

Raúl 7 skrev:

Du er da vitterligt en provokerende, lille taber. Stram dog op på dig selv.

Hvordan strammer man op på sig selv?

10 år 7 måneder siden #35 af Pelle

Dios skrev:

Hvem skal skabe spillet? James, Bale, Ronaldo? Nej vel. Alle 3 stinker jo til at tage bolden til sig, holde på den og fordele den videre. Modric er den eneste spiller som kan fordele spillet, og det er jo som at stjæle slik fra små børn at sætte ham ud af spillet, da ingen andre på Real Madrid holdet er i stand til at tage bolden til sig, og derefter kan give så meget plads til Casemiro, James etc..

Jeg er enig. Grunden har du jo allerede beskrevet. Det er simpelthen skandaløst.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #36 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Større motivation findes ikke
Real Madrid har i de seneste tre sæsoner spillet 35 kampe uden Bale og kun tabt én kamp. Hvorfor mon?

Leveret af Kunena Forum