Optakt: Større motivation findes ikke

10 år 7 måneder siden #37 af Lars1991
Forstår heller ikke at Bale skal spille hver gang han er klar. Er det virkelig så slemt at nogle spillere sidder på bænken i noget tid? Samme med James.

Jeg begynder snart at tro det som Dios er inde på. At nogle spillere bare skal spille. Jeg forstår bare ikke at nogle af de tidligere trænere så ikke har været ude og sige det? Ancelotti, Mourinho? Det jo dem det går ud over. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, synes bare det håbløst at en spiller som Isco aldrig får chancen i ideel opstillingen. Og Kroos skal da spille sådan en kamp her!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #38 af Jaken
Jeg får lyst til at gøre en masse ubehagelige ting når jeg ser Bale inde centralt.

Det kan simpelthen ikke passe at det skal være James, Marcelo og Ronaldo der løber ude i venstre side og lægger indlæg, og Bale der render rundt inde centralt. Det er jo så malplaceret som det overhovedet kan være.

Få nu Isco ind i stedet for Bale så vi kan få en midtbane igen og få kortere afstande mellem spillerne, så der er flere spilmuligheder og kan spilles hurtigere med kortere afstande i stedet for konstant at smide bolden væk.

Lige nu forfalder det hele til dårlige sideskift, da der ingen spillere er inde centralt. Der er alt for langt mellem de enkelte spillere. Stå nu tættere!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, FranciscoISCO, Neye

10 år 7 måneder siden #39 af FranciscoISCO

Pelle skrev: Det er sygt at vi kan spille mod Malmö og bare vade igennem deres felt. Og mod Villareal kan vi pludselig kun slå lange, håbløse afleveringer. Det er jo Ancelotti om igen - da det var værst! Godt nok er der forskel i kvaliteten, men det her er jo pinligt. Det skal bare ikke være vores sæson.

Hvad gjorde vi rigtigt mod Malmö? Svaret findes på holdetkortet. Den bedste kamp vi indtil videre har spillet i sæsonen, har været uden BBC-konstellationen. Nøjagtig som vi i sidste sæson spillede vores bedste kampe, når vi var foruden denne konstellation...

Sygt.

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved FranciscoISCO.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #40 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Større motivation findes ikke
Der er ingen der forsøger at gøre Bale eller Ronaldo eller Benitez til syndebuk. Vi ved allesammen godt at det er Florentino Perez der er problemet. Nu står vi bare i den situation at der på trods af Florentino skal vindes fodboldkampe og i den forbindelse er Bale og Ronaldo på samme hold ikke løsningen. Én af dem må ud nu.

10 år 7 måneder siden #41 af LasseRMD

Pelle skrev: Det er sygt at vi kan spille mod Malmö og bare vade igennem deres felt. Og mod Villareal kan vi pludselig kun slå lange, håbløse afleveringer. Det er jo Ancelotti om igen - da det var værst! Godt nok er der forskel i kvaliteten, men det her er jo pinligt. Det skal bare ikke være vores sæson.

Ved ikke hvor sygt det er. Tænk nu lige engang over kvaliteten på hvem vi møder............... Villarreal på Madrigal eller Malmö på Bernabeu - det vil jo ALLE dage være to HELT forskellige kampe..........!!!

10 år 7 måneder siden #42 af Arnenugacream
Mon ikke et hold med BBC også havde kunne kører det Malmø hold over på hjemmebane. Behøver man ikke gøre de 3 ringere end de er.

Og at begynde at snakke om at sælge James, som i store dele af sin Madrid karriere har været en ganske glimrende spiller, giver da absolut ingen mening.

Derudover så så vi da i Ancelotti perioden at vi sagtens kunne spille fin fodbold, og vinde kampe uden de såkaldte 3 balance midtbanespillere.

Men et problem er der, for det er saftsusme sløjt at se på, men hvad og hvor problemet ligger er svært at svare på. Men jeg tror ikke vi havde set meget bedre ud idag med Kroos inde istedet for f.eks. Bale eller James. Så simpelt tror jeg ikke det er.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #43 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Større motivation findes ikke

Arnenugacream skrev: Mon ikke et hold med BBC også havde kunne kører det Malmø hold over på hjemmebane. Behøver man ikke gøre de 3 ringere end de er.

Og at begynde at snakke om at sælge James, som i store dele af sin Madrid karriere har været en ganske glimrende spiller, giver da absolut ingen mening.

Derudover så så vi da i Ancelotti perioden at vi sagtens kunne spille fin fodbold, og vinde kampe uden de såkaldte 3 balance midtbanespillere.

Men et problem er der, for det er saftsusme sløjt at se på, men hvad og hvor problemet ligger er svært at svare på. Men jeg tror ikke vi havde set meget bedre ud idag med Kroos inde istedet for f.eks. Bale eller James. Så simpelt tror jeg ikke det er.

Enig. Madrid bør altid slå Malmö.

Vi var vel bedst under Ancelotti da Bale var skadet og vi spillede noget der lignede 4-4-2.

10 år 7 måneder siden #44 af asp3200
Igen igen, næ nej vi giver da bare Barcelona et point mere på kontoen. Intet lært og vores tunge sløve skib bombes ned af den gule lille ubåd.

10 år 7 måneder siden #45 af Arnenugacream

Raúl 7 skrev:

Arnenugacream skrev: Mon ikke et hold med BBC også havde kunne kører det Malmø hold over på hjemmebane. Behøver man ikke gøre de 3 ringere end de er.

Enig. Madrid bør altid slå Malmö.

Vi var vel bedst under Ancelotti da Bale var skadet og vi spillede noget der lignede 4-4-2.

Ja 3-1 sejren hjemme mod Barcelona er noget af det bedste der er set i Madrid over de seneste 5-6 år. Men vi vandt dog stadig mange kampe i den ubesejrede periode med Bale på holdet.

10 år 7 måneder siden #46 af BBB

Raúl 7 skrev:

Pelle skrev:

Raúl 7 skrev:

Ja tænk engang at nr. 5 i Spanien spiller bedre end f***ing Malmö. Chokerende ;)

Du er da vitterligt en provokerende, lille taber. Stram dog op på dig selv.

Hvordan strammer man op på sig selv?

Knibeøvelser.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raúl 7

10 år 7 måneder siden #47 af Roesen7
Det er sikkert skrevet allerede i tråden, men indrømmet, jeg har ikke læst hele tråden.
Nacho, Kroos, Kovacic, Isco, Jese, Lucas og man skifter ikke før det 78. Minut.
Hvad fanden skal man med så lækker en bænk, når den ikke benyttes?!

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Macon, LasseRMD, Neye

10 år 7 måneder siden #48 af Neye
Dagens svageste indsats ligger altså hos Rafa. Forkert koncept fra start og han reagerer alt for sent. Trist at se på
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Leveret af Kunena Forum