Optakt: Skæbnekamp på Mestalla
Pelle skrev:
Johnson skrev: Kovacic er ikke løsningen på midtbanen. Fylder vel ligeså meget som Christian eriksen på den midtbane. Ind med Casemiro og slip Modric løs
What?! Kovacic har været vores klart bedste spiller, han arbejder mere end James, Isco, Kroos og Modric tilsammen!
Ikke hvad jeg så. Han står bare passivt som Kroos og Modric mens Andre Gomes tager det ene løb efter det andet. Holdet var nok advaret op til 10 gange før straffesparket kom.
Enten skal man presseboldholderen, eller også skal man følge dybdeløbet. Og intet af de to scenarier forekommer - som det plejer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Higuain99 skrev: Og herligt at se ronaldo presse så enormt - tror aldrig jeg har set ham arbejde så meget uden bold. Og nej hvor er det befriende for vores midtbane at få unge kovacic ind, han arbejder som en hest!
Det var så ikke meget press han kom med.
Har valgt at se en Real kamp igen, de første 20-25 min er gode, efter er det bare gået ned som det har været i langtid.
Chamartin skrev:
asp3200 skrev: Utrolig ringe psyke og hvor vi dog et sørgeligt hold for tiden..
Pepe dit store fjols
Well, der var så straffe i den anden ende 15 sek. tidligere ;)
Nej, det var der ikke? Der blev ikke fløjtet. Til gengæld blev der pustet for straffe til Valle, fordi at vi dummer os for 10'ende gange i løbet at 10 minutter.
Jeg er her stadig XOXO
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Pelle skrev:
Johnson skrev: Kovacic er ikke løsningen på midtbanen. Fylder vel ligeså meget som Christian eriksen på den midtbane. Ind med Casemiro og slip Modric løs
What?! Kovacic har været vores klart bedste spiller, han arbejder mere end James, Isco, Kroos og Modric tilsammen!
Fuldstændig enig! Kovacic har været den bedste på midtbanen! Modric derimod er godt nok langt fra topformen - Og Kroos, han er bare dårlig. Slet ikke den type vi har brug for på midten. Aaaaaalt for langsom og for forudsigelig.
henrikcomn skrev:
Pelle skrev:
Fuldstændig enig! Kovacic har været den bedste på midtbanen! Modric derimod er godt nok langt fra topformen - Og Kroos, han er bare dårlig. Slet ikke den type vi har brug for på midten. Aaaaaalt for langsom og for forudsigelig.
Fjern Kroos fra det hold i dag, så skal du se det hele falde sammen.
- Johnson
- Gæst
-
Vi skal have Casemiro, Kroos og Modric på midtbanen.
Bale benzema og James i angrebet
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev: Ved ikke hvad der er mere tragisk: Det røde kort eller udskiftningen af Benzema.
Benzema udskiftningen.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev: Hihi, det er jo nærmest komisk det her - men ok, sælger den gerne for et nederlag hvis vi ka få smidt den herreløse hund af en træner på porten!!! Ik at spillerne er meget bedre, men jeg vil vurdere at Benitez får så lidt ud af materialet som er muligt. Vil tro at vi med Faxe eller Medina på bænken ville få minimum det samme ud af det
Jeg tror selv hvis de sætter en pose lort på bænken vil det køre bedre end med Benitez.