Optakt: Skæbnekamp på Mestalla
- Johnson
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Johnson skrev: Benitez ville blive min yndlingstræner hvis han havde modet til at droppe Ronaldo. Manden laver absolut ingenting
Er du dybt seriøs?
Ronaldo spiller jo en udemærket kamp - taget standarden i betragtning. Han arbejder jo netop for holdet idag og træffer nogle gode beslutninger. Dog er det absurd, at der ikke var én mand som i flere situationer var i stand til at ramme en helt fri Ronaldo.
Florentino Pérez
"Maybe they hate me because I'm too good."
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg er helt enig med kritikken, hvorfor bruger han kun 1 udskiftning, når han har 3 i alt og har 3 kompetente midtbanespillere, der har potentielle til at ændre en kamp - James, Isco og Casemiro. Hvor bliver der af "rotationsprincippet", som han har praktiseret i over 10 år (!).
Jeg så på Forza-app, at Reals startopstilling havde en gennemsnitsalder på 27,1 år, og det viser mig, at der skal en generationsskift i truppen, og det er meget passende at gøre til sommer, da der er en del spillere, der ikke kan/gider/orker at bære og løfte holdet længere. - Pepe, Benz, (måske endda) Ronaldo, (ISÆR desværre allerede) Danilo.
"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.
- Brylle
- Gæst
-
Og så skal han gå op til præsidenten med sin opsigelse lige efter han har offentliggjort sin startopstilling?Johnson skrev: Isco er på vej ud af døren. Det må man bare acceptere. Men Real Madrid har stadig et slagskraftigt hold. Benitez skal bare droppe Ronaldo. Sikke et signal han kunne sende til de andre spillere. Enten arbejder man eller også sidder man på bænken.
- Madridabel
- Forum begynder
-
Jeg giver ikke en skid for, at han er kampafgørende. Jeg kan ikke leve med individuelle præstationer længere. Han er slet ikke tilstede, og alt han rør ved går i vasken. Han tilbyder sig ikke i opspillet, og når han endelig gør, så dribler han ind i 3 mænd, fordi han helst skal have 3 hektar ubemandet jord for at vende rundt og blive farlig med bolden. Han er sjældent inde i feltet under opspillet, hvor han så kan blive farlig. Han står ude på venstrekanten, og tager et træk tilbage i banen, fordi det er den eneste vej hans fødder gider med bolden.
Når spillet ikke fungere, så kæmp dog i det mindste, men det er han også blevet for fin til.
Det må være nok! Jeg er så træt af, at den mand er fredet!.
Derudover synes jeg vi spillede fint. Jeg kunne egentlig meget godt lide vores tålmodige spil, hvis så bare Pepé i en alder af snart 33 år også kunne lære det, så ville vi ikke inkassere det første mål idag. En mand som kun bliver dårligere og dårligere for hver kamp han spiller. Hans tid er ovre.
Ærgerligt vi går lidt i stå igen efter scoringen, men uden personlige fejl havde vi vundet. Det er først og fremmest der vi halter i øjeblikket.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Neye skrev:
nono skrev: Vi får rotationskongen som træner. Dog formår han inden for en halv sæson at lægge sig ud med hele klubbens bredde: Benzema, James, Isco, Jése. Det er jo en farce at vi har to af verdens bedste 10ere siddende på bænken en så vigtig aften... Roterende fis i kasketten er hvad rotationskongen har.
James og Isco sidder ikke ude pga. rotation. Rafa tror han vinder omklædningsrummet tilbage ved at udøve magt
Eller udøve fornuft. James har spillet et par dårlige kampe på det seneste. Hvad angår Isco, så kunne jeg godt tænke mig at han selv går ud og lægger lidt afstand til de rygter, som sender ham til England. Der er jo i hvert fald ingen grund til at gøre brug af en spiller, hvis han har tankerne i andre klubber. Endelig så var aftenens opgør ikke Isco-venlig med en midtbane, som kom til at halte bagefter.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Johnson
- Gæst
-
Brylle skrev:
Og så skal han gå op til præsidenten med sin opsigelse lige efter han har offentliggjort sin startopstilling?Johnson skrev: Isco er på vej ud af døren. Det må man bare acceptere. Men Real Madrid har stadig et slagskraftigt hold. Benitez skal bare droppe Ronaldo. Sikke et signal han kunne sende til de andre spillere. Enten arbejder man eller også sidder man på bænken.
Kujoner har aldrig været en mangelvare
Jeg synes klart det var Modric's bedste kamp. Benzema har vel gang i sin bedste sæson, eller er det mig der er blind? Bale.. hold op en god kamp han altså havde i dag!! Han var klart MOTM i dag! Kæft han har forandret sig meget siden sidste år. Han tør meget selv, og har fået lidt mere mod på at gøre tingene selv i stedet for at spiller til Ronaldo konstant. Det klær ham bestemt! Jeg elsker hvad jeg ser fra ham!
En ting som jeg dog har bemærket er, at det måske kan ende med at både James og Isco bliver solgt alligevel grundet utilfredshed og ikke fordi di SKAL sælges. Benitez har klart mistet James. Det tydelige billeder vi ser konstant kamp efter kamp, også når han skifter ham ud. Jeg er bange for, at samme tilfælde er ved at ske med Isco. Det vil være så tåbeligt af Benitez, hvis man er tvunget til at sælge Isco! Tro mig, vi kommer til at fortryde det gevaldigt! Jeg forstår hellere ikke helt, hvad Isco snart skal gøre mere, for at spille fremfor en Lucas. Lucas har været fornuftig, men det er utroligt hvor langt fra startopstillingen Isco er, det er skræmmende! James var vel vores bedste spiller sidste sæson? Han kan slet ikke få tingene til at flyde for tiden, han laver fejl både på og uden for banen, hvilket er meget u-karakteristisk for ham. Det er vel ligesom han er fuldstændig ligeglad i øjeblikket. Det frygter jeg!
Han mangler lidt den rolighed Ancelotti havde, hvor han bare havde vundet alle spilleres tillid. Jeg er dog stadigvæk optimistisk. Der er dog en vigtig ting at bemærke efter i dag. I de store kampe har vi spillet:
- 1-1 på udebane mod Atletico (+ kamp for os)
- 0-0 på udebane mod PSG (ikke den bedste kamp fra vores side, men ok)
-1-0 på hjemmebane mod PSG(vores værste chl kamp i lang tid på hjemmebane)
- 3-2 på udebane mod Sevilla (skræmmende dårlig 2. halvleg)
- 0-4 på hjemmebane mod Barca (jeg behøves ikke snakke om det)
- 0-1 på udebane mod Villareal (dårlig kamp generalt, hvor vi ikke skabte så meget)
- 2-2 på udebane mod Valencia (Valencia havde ikke vundet deres seneste 6 kampe)
Det er altså 5 point ud af 21 mulige mod "store" hold. Det er også skræmmende.
Jeg håber og tror virkelig meget på Benitez for tiden, men for hver kamp der går, mister jeg mere tillid til ham og hans evne som træner for en klub som Real. Jeg vil dog aldrig nogensinde sige: "sælg hele holdet", "Ronaldo kan ikke mere i sin karriere ", "Ramos skal sælges, Benzema skal sælges, Ronaldo skal sælges, Bale skal sælges".
Glem ikke, at det er samme hold som gik ubesejret for en rekord periode af kampe, og jeg tror ikke det vil gavne utrolig meget at skifte om på holdet konstant! Det skader sammenholdet!