Madridista.dk sætter Alle tiders bedste Real Madrid-hold

13 år 6 måneder siden #13 af Siempre Madrid
Ja, den er lidt svær. Uanset hvilken opstilling vi vælger, vil der være et hav af spillere, som er mere end berettigede til en plads på et all star-hold.

Åh, det er ikke nemt at være tilhænger af verdens mægtigste klub ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #14 af BBB

Siempre Madrid skrev:

Lavede Marca ikke en 3-4-3 for ikke så længe siden? Det er nok nemmere, at sætte, når man tænker på alle de offensive profiler vi har haft. De er altid lidt nemmere at huske end de defensive ;-)

Jo, men med kun en central forsvarer, bliver der jo ikke plads til både Paco Pavón og Ivan Campo ;-)

For ikke at glemme Predrag Spasic!

Haha, sorry. Jeg kan godt se du har fundet det tunge skyts frem ;-) Men ligesom der oftest rykkes lidt rundt på angriberne i sådan en afstemning, så er det vel også muligt at køre med 3 centrale forsvarer. Det var 50% af problemet løst lige der!

M_linding skrev:

BBB skrev: Lavede Marca ikke en 3-4-3 for ikke så længe siden? Det er nok nemmere, at sætte, når man tænker på alle de offensive profiler vi har haft. De er altid lidt nemmere at huske end de defensive ;-)

De defensive er lige så vigtige! Jeg er træt af, at forsvarsspillere bliver overset i ALLE mulige sammenhænge....;)

Hvis de var så ligegyldige, så ville Real Madrid jo måske spille en 3-4-3 i virkeligheden...(?)

Rolig nu, hr.! Jeg har ikke sagt at de defensive er mindre vigtige, men symmetrien er bare så pæn i en 3-4-3 med diamant på midten. Derudover vil jeg have svært ved at vælge mellem RvN, Raul, Ronaldo og Suker som partner til Morientes ;-) Og skal jeg have Makelele med på mit hold, så risikerer jeg at skulle smide Laudrup eller Zidane på bænken.

At skulle vælge det bedste hold bliver (heldigvis) svært :-(

Jeg går i øvrigt ud fra, at vi vælger spillere ud fra perioden (el. perioderne) hos os, og ekskluderer perioder med skader.

13 år 6 måneder siden #15 af JimmyBroe

Siempre Madrid skrev:

Vores aktive brugere kommer tit med fremragende forslag og et af dem har vi fået fra Jimmy Broe.

Han foreslår, at Madridista.dk kårer Alle tiders Real Madrid-hold og naturligvis skal Danmarks største og bedste Real Madrid-hjemmeside have sit eget All-Star-Hold.

Vi lægger ud på målmandsposten, hvor vi har fundet fire kandidater, som alle har været med til at skrive historie i verdens mægtigste klub.

Læs om dem herunder og afgiv din stemme i afstemningen til højre.

Ricardo Zamora – den første Galáctico i Real Madrid. Fremragende målmand, som af mange bliver betragtet som datidens David Beckham på grund af hans store pressetække. Spillede 82 kampe for Real Madrid og indkasserede 100 mål.

Mariano García Remón – Eller katten fra Odessa, som han også er kendt som. Stærk målmand, som i 177 kampe, kun indkasserede 164 mål.

Francisco Buyo – Legendarisk målmand fra La Quinta del Buitre-tiden. Spillede 343 kampe og indkasserede 318 mål.

Iker Casillas – Bliver af mange betragtet som verdens bedste målmand.

Afstemningen aktiveres kl. 20.00 i aften.

Aah, Glimrende ide må jeg sige, glimrende ide.;-)

Jeg har stemt på Casillas. En levende legende, og en af de bedste målmænd gennem tiderne.:)

Jeg er her stadig XOXO

13 år 6 måneder siden #16 af M_linding
Siempre

Må man ha' lov til, at komme med endnu et forslag?

Tak:)

Hvad med at finde den bedste startopstilling i Real Madrid historie? Altså 11 spillere, som spillede sammen, og ikke som nu, hvor det er på tværs af alle tider.

Var den bedste opstilling i sæsonen 01/02 f.eks. bedre end den i 62/63?

Jeg håber ikke at det kun er mig, som kan se det sjove i sådan en afstemning...;)

13 år 6 måneder siden #17 af Dios
Holdopstilling 3-1-2-1-3.

Casillas, Ramos, Hierro, Marcelo, Makélélé, Gutí, Redondo, Zidane, Raúl, Morientes og L. Ronaldo.

Jeg kan ikke komme i tanke om en forsvarspiller, så valget faldt på Marcelo selvom jeg var millimeter fra og lave den frække med Solari :).

Holdet kan ikke sættes meget anderledes, og ja det er faktum :D. Det er umuligt, og det har indtil videre taget mig 20 min. Og skrive det indlæg.

NØRD! :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Dios.

13 år 6 måneder siden #18 af M_linding
Dios

Hvad med at bytte Guti ud med di Stefano og Morientes med Puskas...?:)

13 år 6 måneder siden #19 af Dios
M_linding.

Det går jo lige i hjertet, når du vil udskifte Real Madrid's bedste spiller nogensinde :). Gutí ville på mit all-star hold slå Zidane af, så ham bliver der aldrig rykket ved hehe.

Jeg har det bare generelt svært med og skulle vurdere spillere, som jeg intet kendskab har til. Jeg så dem aldrig spille, men de er vigtige i historien. Du har da sikkert ret, men de er oppe imod Gutí og Morientes :D

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #20 af Storken

Dios skrev: Jeg kan ikke komme i tanke om en forsvarspiller, så valget faldt på Marcelo selvom jeg var millimeter fra og lave den frække med Solari :).

Roberto Carlos?

13 år 6 måneder siden #21 af Raul-rik
Hvis nogen har svært ved at forholde sig til de "gamle" legender, kan jeg varmt anbefale at man ser disse film:

"Di Stefano"

"Puskas"
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing

13 år 6 måneder siden #22 af M_linding

Dios skrev: M_linding.

Det går jo lige i hjertet, når du vil udskifte Real Madrid's bedste spiller nogensinde :). Gutí ville på mit all-star hold slå Zidane af, så ham bliver der aldrig rykket ved hehe.

Jeg har det bare generelt svært med og skulle vurdere spillere, som jeg intet kendskab har til. Jeg så dem aldrig spille, men de er vigtige i historien. Du har da sikkert ret, men de er oppe imod Gutí og Morientes :D

Jeg forstår hvad du mener... Men der findes youtube, DVD'er og diverse tv-programmer. Så jeg tror at jeg har set di Stefano spille næsten lige så meget, som jeg har set Aguero spille..:)

13 år 6 måneder siden #23 af Dios
Storken skrev:

Roberto Carlos?

Vigtigheden af Marcelo har vist sig så stor, at jeg faktisk vil betragte ham som en mere værdifuld spiller, og en langt bedre moderne back.
Dertil hører det så også, at Marcelo er en af mine yndlings :).

M_linding.

I know, og har da også selv set dvd'er, youtube klip, dokumenterer etc. Men det fanger mig ikke rigtigt.

Min vurdering er baseret på præstationer, kendskab og yndlingsspillere. Jeg har oplevet alle 11 spillere på klods hold, og det har nok en væsentlig betydning

13 år 6 måneder siden #24 af Realmadrid94
Puha. Casillas, Salgado, Hierro, Ramos, Carlos/Marcelo? - Makelele, Zidane, Figo, Cristiano, Ronaldo og den sidste går nok til Raul.

Kan ikke bedømme fra før 98, da jeg ikke rigtig kan huske noget.. :) En smule offensivt, meeen der er jo Makelele! :P

Så holdet er som man kan se fra 98 og frem efter. Kan ikke rigtig fortælle om hvor gode de var da de vandt i slut halvtredserne og lidt i 60'erne..
Dem som jeg (måske) vil rykke lidt ved er Carlos, som er alt for firkantet, mens Marcelo er en fantastisk dribler og nærmest danser rundt med modstanderen. (kun 3 stjerner skills i FIFA?!)
Den anden er nok Raul. Tja, legende, målnæse, hjertet, hvad vil man mere have? Tja, bare mere.. Om 5 år håber jeg at jeg kan smide Özil ind i stedet for Figo.

En sidste mand er Khedira, som også skal nævnes. Sjældent har jeg set en spiller blive kritiseret så meget, men alligevel holde et højt niveau. Xabi Alonso er for stilstående til dette hold, som helt klart har sine forcer fremad. :)
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Realmadrid94. Begrundelse: Tja.. Windows Phone er svært!

Leveret af Kunena Forum