Madridista.dk sætter Alle tiders bedste Real Madrid-hold
(note: jeg havde ikke interresse for fodbold før omkring 2002, så spillere før dette har jeg ikke taget stilling til)
Iker
Salgado - Hierro-Canavarro-Carlos
Makalele
Figo C.Ronaldo
Zidane
Raúl Morientes
Jeg havde lidt svært ved at vælge en Venstre-central forsvars spiller, men valgte at gå med canavarro, havde næsten lyst til at sætte Varane pga. hans store talent, men vi får se om nogle få år om han tager paldsen ;)
Salgado og Carlos var fantastiske Backs, især salgado synes jeg mange har det med at glemme.
Makalele var en fantastisk spiller for Real madrid, han holdte en solid defensiv midtbane
Zidane og Figo kan man ikke holde uden for et Dream team, de var begge fantastiske
C.Ronaldo, tja han bærer jo holdet ret meget nu, og man kan ikke sætte spørgsmåltegn ved hans evner.
Raúl (hvem ellers?)
Morientes: var jeg lidt i tvivl om, overvejde Brasilianske Ronaldo, men hans formdyk gjorde at jeg vælgte Morientes.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Undskyld, er der noget som jeg har overset? Eller har det her været et ufatteligt sjusket tiltag?:)
I kan da ikke stoppe med at sætte historiens bedste hold, efter kun at have sat navn på målmandsposten...???
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg er all alone på nyhedsdækningen, så det er en benhård prioritering, men jeg lover at jeg nok skal få kigget på det.
Når det så er sagt, så gad jeg godt se det hold, der kan slå Iker Casillas ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Så er vi mere på den sidste med det sjuskede tiltag, men jeg har ganske enkelt ikke haft tid til at sætte det næste op.
Jeg er all alone på nyhedsdækningen, så det er en benhård prioritering, men jeg lover at jeg nok skal få kigget på det.
Alt er tilgivet - det lignede bare ikke madridista.dk;)
Siempre Madrid skrev: Så er vi mere på den sidste med det sjuskede tiltag, men jeg har ganske enkelt ikke haft tid til at sætte det næste op.
Du skal da bare sige til, såfremt lidt udefrakommende hjælp er nødvendigt. Jeg vil hellere end gerne give en hånd med til dette lille "hyggeprojekt". It's your call, Siempre ;)
- Raúl 7
- Gæst
-
Dudek
Diogo, Ruben, R. Bravo, Drenthe
Faubert, Gravesen, P. Garcia, Cassano
Saviola, Baljic
Carlos var en helt anden slags back, en wingback om man vil. Han kunne også have fået min stemme, men dette skulle udelukkende være pga. de tre Champions League-triumfer. Camacho er ganske enkelt en større spiller og legende, i mine øjne.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Du skal da bare sige til, såfremt lidt udefrakommende hjælp er nødvendigt. Jeg vil hellere end gerne give en hånd med til dette lille "hyggeprojekt". It's your call, Siempre ;)
Jamen, hvor har du været hele mit liv, Daniel ;-)
Du er mere end velkommen til at give en hånd med.
Jeg har besluttet, at det skal være en 4-4-2-opstilling, for den giver nok det mest realistiske billed.
Kan du ikke gå efter nogle højrebacks, så vi kan få den lagt op.............også selv om vi ved, at Arbeloa bliver den udvalgte ;-)
Siempre Madrid skrev:
Jamen, hvor har du været hele mit liv, Daniel ;-)
Du er mere end velkommen til at give en hånd med.
Jeg har besluttet, at det skal være en 4-4-2-opstilling, for den giver nok det mest realistiske billed.
Kan du ikke gå efter nogle højrebacks, så vi kan få den lagt op.............også selv om vi ved, at Arbeloa bliver den udvalgte ;-)
Det er jeg meget enig... altså, formationen ;)
Jeg finder nogle højrebacks og sender til dig.
Men burde vi ikke, bare for god ordens skyld, tage en hurtig afstemning om formationen? Min første tanke gik umiddelbart på 4-3-3 - Ærgeligt at skulle udelade 1 angrebslegende for meget :P
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
No soy sólo perfecto, soy Madridista también