Madridista.dk sætter Alle tiders bedste Real Madrid-hold

13 år 5 måneder siden #49 af rezamadridista
Brugte lige lidt tid på at læse alle indlæg igennem, og jeg kan simpelthen ikke tro at folk seriøst overvejer at tage Zizou ud af deres bud på det bedste Madrid hold nogensinde. Hvad skal man mere gøre som spiller for at blive taget som en af de bedste nogensinde. Han er for mange den bedste nogensinde, men man kan ikke komme uden om faktummet at han er en af de bedste NOGENSINDE.

To mål i en VM finale, da Brasilien blev kørt over 3-0 , hvor han self blev MOTM. Han har vundet Fifa World Player of the year 3 gange. Balon d'or 1 gang, hvor han havde relative svære modstander. La liga én gang, Seria A to gange, også selvfølgelig CHL én gang. Hvor han blev matchvinder med sandsynligvis det bedste mål i champions leagues historie. - Dette er dog "kun" titler og specifikke øjeblikke. Hvad der burde spille en stor rolle er hans unikke spillestil. Hans kropbevægelse når han tørrede en spiller. Zidane kunne komme forbi utallige spillere uden at overhovedet værre hurtig, hvilket er, for en fodboldfan, det rene eyegasm.

Jeg burde starte en kampange #cutforZizou, indtil at han fandme er banket ind i alle all star hold!

EDIT: Jeg ændrede endda min signatur for at bekæmpe dem der ikke har ham med på holdet :D

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved rezamadridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #50 af Jaken
@ rezamadridista

Nu har jeg lige, ret overfladisk, kigget indlæggene igennem, og jeg kan ikke se nogen der ikke har Zidane med? For mig at se anerkender alle, med rette, at han skal på holdet. Det nærmeste jeg lige umiddelbart kom, var Dios der skrev at Guti til enhver tid ville komme på hans hold, selv fremfor Zidane, men det er også fordi Guti er en fantastisk mand og Dios har et man crush på ham :D

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 5 måneder siden #51 af rezamadridista
@Jaken

Ja, mente også mere at folk havde andre prioriteret. Måske har jeg overreageret, men det gør vel ikke så meget, Zidane fortjente et indlæg :D Og alle burde have et crush på Guti, men come on @Dios det er Zizou vi snakker om.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jaken

13 år 5 måneder siden #52 af Jaken
Man kan aldrig få nok af Zidane, så et indlæg om ham er altid på sin plads ;) Han er en af de 3-4 spillere der er selvskrevet på holdet, uden den mindste diskussion.

EDIT: Vil lige spørge ligesom M_linding. Hvad er planen for afstemningerne? hvornår kommer den næste?

Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 5 måneder siden #53 af Dios
Haha fantastisk :D Siger det gerne igen. Zidane, L. Ronaldo og Ronaldinho er de 3 bedste spillere verden ever har set. Og der skal Gutí igen nævnes :D.

Zidane er uden tvivl den største IMO :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 5 måneder siden #54 af Jaken

Dios skrev: Haha fantastisk :D Siger det gerne igen. Zidane, L. Ronaldo og Ronaldinho er de 3 bedste spillere verden ever har set. Og der skal Gutí igen nævnes :D.

Jeg bliver nødt til lige at få Alessandro Del Piero nævnt i den femkløver af specielle spillere ;) Han vil for mig altid være det perfekte eksempel for en fodboldspiller at følge. Teknisk, elegant og en gentleman som sjældent set.

13 år 5 måneder siden #55 af Dios

Jaken skrev:

Dios skrev: Haha fantastisk :D Siger det gerne igen. Zidane, L. Ronaldo og Ronaldinho er de 3 bedste spillere verden ever har set. Og der skal Gutí igen nævnes :D.

Jeg bliver nødt til lige at få Alessandro Del Piero nævnt i den femkløver af specielle spillere ;) Han vil for mig altid være det perfekte eksempel for en fodboldspiller at følge. Teknisk, elegant og en gentleman som sjældent set.

Hvordan kan du nævne Del Pierro uden og nævne vores egen Raúl hehe?

Der er 20 hvis ikke fler spillere som kan nævnes, men Zidane, Ronaldinho og L. Ronaldo er over alle andre.

13 år 5 måneder siden #56 af M_linding

Dios skrev:

Jaken skrev:

Der er 20 hvis ikke fler spillere som kan nævnes, men Zidane, Ronaldinho og L. Ronaldo er over alle andre.

Var Ronaldinho ikke liiiiiiiige svingende nok? (Fantastisk når han toppede dog;)

13 år 5 måneder siden #57 af Jaken

Dios skrev:

Det kunne jeg også sagtens have gjort, men sagde Del Piero fordi han (forsøgt at se lidt objektivt på :P) var/er en bedre fodboldspiller (blasfemi, i know :D). Selv Maradona udtalte at han ville vælge Del Piero over Zidane. Og så fordi Del Piero nok altid har været min yndlingsspiller, i et tæt løb med Zidane og Cannavaro.

13 år 5 måneder siden #58 af Dios

M_linding skrev:

Dios skrev:

Jaken skrev:

Var Ronaldinho ikke liiiiiiiige svingende nok? (Fantastisk når han toppede dog;)

Gutí var svingende, men Ronaldinho var jo helt fantastisk i hans 2 sæsoner for Barca. Han lavede ting som ingen andre havde set før.

13 år 5 måneder siden #59 af Dios

Jaken skrev:

Dios skrev:

Det kunne jeg også sagtens have gjort, men sagde Del Piero fordi han (forsøgt at se lidt objektivt på :P) var/er en bedre fodboldspiller (blasfemi, i know :D). Selv Maradona udtalte at han ville vælge Del Piero over Zidane. Og så fordi Del Piero nok altid har været min yndlingsspiller, i et tæt løb med Zidane og Cannavaro.

Er der noget jeg har lært i mit liv, så er det ikke og lytte til folk på coke haha :D. Del Piero var også fantastisk :)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #60 af Raúl 7

Tobiasillas skrev: ..................Iker
Camacho Hierro Carlos
...........redondo "superman"
Zidan. Di Stefano C Ronaldo
Raul. Puskas. Butraginio

Det har altid været mit hold
De smadre alle andres all time 11