Zidane: 50-50 kamp
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev: Hvor er det tragisk, at vores forsvar har så lidt disciplin. Foran 2-0 og så pludselig gider vi ikke forsvare mere. Det er godt nok vildt, at professionelle fodboldspillere kan have sådan en mentalitet.
Vi forsvarede da heller ikke ved 0-0.
Pelle skrev: Vi løb da stadig tilbage. Det her Madrid hold er simpelthen en skændsel for klubben og logoet i øjeblikket. Pinligt!
Træneren stiller jo også op i en 4-1-5 opstilling!!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Midtbanen af Asensio, James og Kroos, hvor Kroos har spillet utroligt dårligt. Der jo ingen der forsvar af de tre. Det er en 4-0-6 opstalling. Legia kunne havet scoret 5-6 mål i første helveg, Pinligt.
Endnu engang spiller James helt forfærdeligt på den centrale midtbane. Når han ikke er toneangivende i det offensive, så er han elendig for balancen for holdet når han ligger som han gør. Det hjælper så heller ikke på det, at Kroos spiller en af hans dårligste kampe for klubben.
Det eneste positive ved kampen er, at vi alle kan blive enige om vores højreback bliver sparet idag og sidder over. Ellers synes jeg Benzema sætter sine kritikkere inkl. mig selv godt og grundig på plads. Han er storspillende, og den eneste Madrid spiller som spiller godt. Resten spiller under niveau.
Derudover synes jeg Zidane stiller ekstremt mærkeligt op. Fair nok det er ultra offensivt, men med så få defensive spillere, så skal man altså have nogle spillere som kan holde fast i bolden. Det kan Asensio og James ikke!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Er der nogle som kan fortælle mig hvordan Asensio skal bruges? Umiddelbart virker han til at være total uinspirerende. Kan sgu ikke helt finde ud af hvilke kompetencer han besidder udover at have et godt spark.
Endnu engang spiller James helt forfærdeligt på den centrale midtbane. Når han ikke er toneangivende i det offensive, så er han elendig for balancen for holdet når han ligger som han gør. Det hjælper så heller ikke på det, at Kroos spiller en af hans dårligste kampe for klubben.
Det eneste positive ved kampen er, at vi alle kan blive enige om vores højreback bliver sparet idag og sidder over. Ellers synes jeg Benzema sætter sine kritikkere inkl. mig selv godt og grundig på plads. Han er storspillende, og den eneste Madrid spiller som spiller godt. Resten spiller under niveau.
Derudover synes jeg Zidane stiller ekstremt mærkeligt op. Fair nok det er ultra offensivt, men med så få defensive spillere, så skal man altså have nogle spillere som kan holde fast i bolden. Det kan Asensio og James ikke!
Enig. Lad os få Isco og Kova ind, og så smid James og Asensio på bænken. Isco fortjener mere spilletid ovenpå weekendens præstation.
Dios skrev: Er der nogle som kan fortælle mig hvordan Asensio skal bruges? Umiddelbart virker han til at være total uinspirerende. Kan sgu ikke helt finde ud af hvilke kompetencer han besidder udover at have et godt spark.
Mener du virkeligt det om Asensio?
Han er da klasse med tanke på, at han blot er 20 år. På ungdomslandsholdene spillede han højre kant, og det er nok også hans naturlige position. Han er i hvert fald ikke central midtbanespiller. Udover det synes jeg, at han har et godt antrit og en åbenlys god teknik. Er det ikke længe siden at vi har set en så lovende 20 årig rende rundt i Real Madrid? Han skal i hvert fald have fundet sin naturlige position. Om det er bag angriberen eller i højre side. Der er bare så mange spillere på hans position pt, hvilket gør det svært for ham at folde sig ud. Asensio, Lucas, James, Isco, Kovacic ...
Nå men, jeg synes det er en helt fin kamp. Forsvaret er dog for løst sammenlignet med det sublime forsvar der var i foråret. Det er igen "oppe i hovedet" der skal ændres nogle ting.
Og så er det begyndt at irritere mig at Cristiano skal slå sådan ud med armene. Hvorfor har skulle gå to trin op af attitudestigen her efter landsholdspausen? Synes det er tåkrummende når han ikke engang præstere.
Og som før nævnt på disse fora. Ærgerligt at Morata igen skal se til for sidelinjen, når han leverer så meget hjerte, og så meget madrismo
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
1. Cristiano Ronaldo 4
- Gareth Bale 4
- Asensio 4
4. Karim Benzema 3
- Alvaro Morata 3
- Sergio Ramos 3
7. Isco 2
- Raphael Varane 2
9 Danilo 1
- James Rodriguez 1
- Toni Kroos 1
- Luka Modric 1
- Pepe 1
- Marcelo 1
- Carvajal 1
- Lucas 1
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Dios skrev: Endnu engang spiller James helt forfærdeligt på den centrale midtbane. Når han ikke er toneangivende i det offensive, så er han elendig for balancen for holdet når han ligger som han gør. Det hjælper så heller ikke på det, at Kroos spiller en af hans dårligste kampe for klubben.
Indrømmet: Jeg har set kampen med et halvt øje efter vi kom foran 2-0, men indtil 2-0 arbejdede James da meget defensivt. Jeg kan ikke genkende din beskrivelse af Benzema (med undtagelse af de par berøringer han har haft det sidste minut).
Ronaldo, Benzema og Danilo er kampens dårligste for mig. James og Kroos er ikke langt foran de tre - James bliver holdt oppe af hans defensive indsats indtil 2-0 målet. Morata og Vazquez er de bedste offensive spillere i min bog. Det siger noget om modstanderen, at vores bedste bliver skiftet ind efter 65-70 minutter. Nu scorer Morata så. Det var Ronaldo's anden assist.
Jeg havde også gerne set Isco starte, men i en kamp hvor vores defensiv er så ringe, så gør han ikke noget godt for holdet, som vi så, da Betis scorede deres ene pind.