Zidane: 50-50 kamp

9 år 10 måneder siden #37 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Zidane: 50-50 kamp
Hahahahah!!!

Danilo som CDM ?????

Jeg vil hellere have ham oppe i angrebet - så kan han i det mindste ikke lave nogen dumheder!

Han er seriøst en af de dårligeste spillere Real Madrid har haft de seneste 20 år....! og nope har ikke glemt Llara, Kaka, Graversen, Fabuert osv..

Uden sammenligning dårligeste spiller købt af Madrid - kan intet tilbage i banen ( dækker dårlig op eller også er han alt for højt op på banen og skal reddes af Varane, Pepe etc. ) Han kan intet op ad banen - næsten alle hans bolde er bagud i banen, og tjoo så laver han nogle gange et OK indlæg som bliver headed i kassen men ja han kan jo ik være uheldig hver gang!

Ud med ham, gerne gratis - han har ik fortjent den hvide trøje!

Sorry vredesudbrudet men er mega træt af hans dårlige kampe - det eneste gode ved ham er at vi spare Carvaral!

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #38 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Zidane: 50-50 kamp

Robot skrev:

Kassow-Rossing skrev:

ChrillRM14 skrev: BBC er et medieskabt fænomen... Dets eneste formål er at kunne sammenlignes med Barcas ditto

BBC blev skabt året før MSN.
Du har den omvendt.

Jeg synes både Zidane, Asensio, Morata og Varane skal have stor ros for kampen. Det bliver til gengæld dejligt at få Carvajal tilbage for hold da op hvor er Danilo dårlig i øjeblikket. Håber stadig, stadig på at Zidane endelig ser lyset i Morata og glemmer Benzema til kampene, hvor vi allerede er foran.

Stammer 'El Tridente' fænomenet ikke helt tilbage fra Di Stefano, Gento og Puska, 1955-56?

Vil du sætte et par ord på hvorfor Zidane skal have ros? Jeg er mildest talt meget lidt imponeret over hans taktiske dispositioner til kampen, og udtagelse til start 11'eren, men overser måske noget.

Jo det gør det, men nu var det ikke det begreb, som der blev diskuteret. Chrill skrev at medierne skabte begrebet BBC for at have noget at sammenligne med MSN, hvor det i virkeligheden var omvendt. Da Suarez blev købt, havde begrebet BBC allerede eksisteret i 12 måneder.

Jeg synes Zidane skal have ros for sine indskiftninger.

Jeg kan ikke tage Dios seriøst, men det er ikke noget nyt. Nej vi stillede ikke op i en 4-0-6. Måske 4-0-5 da Benzema igen var fuldstændig usynlig ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

9 år 10 måneder siden #39 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Zidane: 50-50 kamp

Kassow-Rossing skrev:

Robot skrev:

Kassow-Rossing skrev:

ChrillRM14 skrev: BBC er et medieskabt fænomen... Dets eneste formål er at kunne sammenlignes med Barcas ditto

BBC blev skabt året før MSN.
Du har den omvendt.

Jeg synes både Zidane, Asensio, Morata og Varane skal have stor ros for kampen. Det bliver til gengæld dejligt at få Carvajal tilbage for hold da op hvor er Danilo dårlig i øjeblikket. Håber stadig, stadig på at Zidane endelig ser lyset i Morata og glemmer Benzema til kampene, hvor vi allerede er foran.

Stammer 'El Tridente' fænomenet ikke helt tilbage fra Di Stefano, Gento og Puska, 1955-56?

Vil du sætte et par ord på hvorfor Zidane skal have ros? Jeg er mildest talt meget lidt imponeret over hans taktiske dispositioner til kampen, og udtagelse til start 11'eren, men overser måske noget.

Jo det gør det, men nu var det ikke det begreb, som der blev diskuteret. Chrill skrev at medierne skabte begrebet BBC for at have noget at sammenligne med MSN, hvor det i virkeligheden var omvendt. Da Suarez blev købt, havde begrebet BBC allerede eksisteret i 12 måneder.

Jeg synes Zidane skal have ros for sine indskiftninger.

Jeg kan ikke tage Dios seriøst, men det er ikke noget nyt. Nej vi stillede ikke op i en 4-0-6. Måske 4-0-5 da Benzema igen var fuldstændig usynlig ;)

Okay, det var ikke udpenslet nok, det jeg skrev - pointen var, at medierne ved, at italesættelsen af BBC og MSN har en vanvittig stor potentiel eksponeringsgrad... de er begge 'enheder', der er skabt af medierne, så publikum kan veje den ene op mod den anden, og bedre bliver det jo kun, når det er to ærkerivaler. Sådanne sammenligninger er guf for medierne - Ronaldo v Messi-debatten var heller aldrig blevet blæst så meget op, hvis ikke medierne hurtigt forstod, hvor meget man kunne sælge sammenligningen :)
At BBC blev "skabt" før MSN er sådan set ligegyldigt, BBCs "oprindelse" er stadig kun et produkt af, at de er Galacticos, superstars, der gør det hele lidt mere sexet; "mon Granadas forsvar kan afholde det frygtindgydende BBC-monster fra at score" etc etc. - Når Barca laver samme nummer og danner en urørlig trio af superstjerner er det jo at servere sammenligningen på et sølvfad for medierne!

Pointen med det hele er, at virkeligheden ikke er et spil FIFA, hvor en høj rating afgører, hvem du sætter på banen - undtagen lige i RM... BBC har aldrig spillet som en 'enhed' - de er blot tre supergode stjerner, der har fantastiske individuelle færdigheder, når de er bedst. Rent statistisk ser det jo normalt rigtig godt ud, men de er ikke en gruppe, der kommer som en pakke, og som man absolut kun kan spille på samme tid, og det er noget, som man burde tænke over bag murene i RM. Morata gør det bedre end Benz, Bale har sine udsving, Ronaldo er ikke på sit vanlige niveau - der er flere gode teknikere og winger, der banker på døren med deres gode præstationer, men de får ikke chancen! Det giver ikke mening at tale om BBC mere, for de bør ikke være det naturlige førstevalg længere - men de spiller fordi, de har kostet Perez en hulens masse penge, sælger en masse trøjer, og så kan medierne mæske sig i sammenligninger og videre eksponering.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 10 måneder siden #40 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Zidane: 50-50 kamp
Kassow: Det var mig og ikke Dios, der skrev det her om Zidane. Så du kan ikke rigtig drille mig med Benzema, jeg er ikke den største fan i forvejen.

Men du roser Zidanes indskiftninger. Er det ikke også det eneste gode, der kunne siges om Zidane i går? Indskiftningerne var nødvendige, det kunne vel dårligt blive værre :-D
Hvis vi tager udgangspunkt i de startende 11, og altså ikke en aktion fra Zidane efter 75 min., så fejlede Zidane big time i min bog. Det største problem er stadig, at han ikke formår at opnå den nødvendige koncentration og intensitet imod dårligere hold. Den problemstilling er langt fra færdig med at bide os i røven, hvis det ikke ændrer sig!

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 10 måneder siden #41 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Zidane: 50-50 kamp
Jeg har tidligere ytret mine bekymringer om ZIdanes taktik, eller mangel på samme. Dejligt at se flere og flere kommer med på denne vogn. Han udtaler til pressekonference efter kampen, at han var tilfreds, vi spillede god fodbold osv. Det synes jeg ikke vi gjorde. Måske i 10 min samlet, men det er som om at der ingen filosofi er i vores spil?

Barca har deres tikitaka, Leicester har deres lange bolde til Vardy, men jeg kan ikke gennemskue vores?
Under Mourinho var det vores fænomenale kontraspil og gode defensiv. Ancelotti havde flydende spil og hurtige pasninger. Benitez havde (forsøgte) med en gennemgribende defensiv tilgang. Zidane har ingen af delene. En overgang var det indlæg indlæg indlæg, men det er ikke så gennemgående længere. Jeg kan ikke gennemskue hvad det er han prøver at skabe.

Tidligere var det heller ikke et problem fordi (den medieskabte) BBC leverede. Ronaldo leverer ikke rigtig mere. Jo, mål, men ikke kvalificerede dybdeløb eller driblinger, og Benz er ikke rigtig touch-and-go mere. Bale er efter min mening den eneste som holder niveauet fra tidligere.

What the fuck is going on :P
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Petroleum. Begrundelse: Bedre overskuelighed

9 år 10 måneder siden #42 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Zidane: 50-50 kamp
Danilo har langt mere talent og kunnen end Carvajal + Arbeloa tilsammen, det er bare et spørgsmål om spilletid og tilvænning før potentialet indfries. Super god handel.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 10 måneder siden #43 af Dios
Besvaret af Dios på emne Zidane: 50-50 kamp
Kassow-Rossing skrev:

Kun fordi jeg egentlig har et kæmpe overskud nu her, så svarer jeg dig. Så føl dig heldig, for det er godt nok sjældent overskuddet er så stort til dette arrangement ;D

Benzema var manden med flest nøgleafleveringer, flest vellykket touch på bolden og færrest mislykkedes touch på bolden. Jeg ser når Bale og Danilo mislykkedes med en simpel tæmning efter 4 min. og smider den udover sidelinjen. Jeg ser når en spiller gentagende gange laver fejlafleveringer. Jeg ser når en spiller gentagende gange ikke kan tæmme en bold, eller har en elendig førsteberøring som Bale og James har i 9 ud af 10 af deres berøringer. Jeg ser når en spiller træffer det kloge valg, og spiller chancen større, eller holder bolden igang, så der kan opstå en chance. Jeg ser når en spiller er aktiv og gør en indsats for at komme med i spillet, eller styre spillet.
Jeg ser også alle målene og de mange assist, men jeg ser også på sværhedsgraden af de 2 ting.

Hvis du mener Benzema var usynlig igår, så er det fordi du ikke ser disse ting. Fred være med det, for det er der immervæk ikke mange som gør, men seriøst er det bare ikke når du siger Benzema endnu engang var usynlig, men samtidig være manden bag størstedelen af vores angreb i den kamp, eller generelt have en så succesfuld kamp vurderet på de kriterier som der er beskrevet i mit indlæg.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 10 måneder siden #44 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Zidane: 50-50 kamp
Undskyld Dios
Undskyld Pelle

On topic:
Jeg tror måske Benzema er den dårligste offensive spiller i vores moderne historie, som vores træner har satset fast på. Han kan ikke holde på bolden, skal bruge otte chancer på at score et enkelt mål, scorer aldrig når vi desperat mangler er mål (træder i karakter. Tænk Gerrard, Zidane, CR7, Messi) og så er han også et problembarn uden lige. Han er på Arsenal niveau.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

9 år 10 måneder siden #45 af Macon
Besvaret af Macon på emne Zidane: 50-50 kamp

Zyconith skrev: Danilo har langt mere talent og kunnen end Carvajal + Arbeloa tilsammen, det er bare et spørgsmål om spilletid og tilvænning før potentialet indfries. Super god handel.

Hold nu op

9 år 10 måneder siden #46 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Zidane: 50-50 kamp
Benzema er fremragende og lige det vi har brug for med Ronaldo og Bale på kanterne. Tror ikke der findes en 9'er der passer bedre ind end Benzema. Når han altså spiller godt. Problemet med ham er at svinger for meget i løbet af en sæson. Plus han brænder for meget.
Og derfor har jeg også været så træt af at han skal starte på bekostning af Morata når han er startet så elendigt på denne sæson. Men at kalde ham den dårligste offensive spiller i vores moderne historie er godt nok langt fra sandheden! Han er en fryd at se på når han er på sit topniveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

9 år 10 måneder siden #47 af BBB
Besvaret af BBB på emne Zidane: 50-50 kamp

Lars1991 skrev: Tror ikke der findes en 9'er der passer bedre ind end Benzema. Når han altså spiller godt.

Suarez?

9 år 10 måneder siden #48 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Zidane: 50-50 kamp
Jeg synes egentlig ikke vi kan kritisere Zidanes dispositioner i tirsdags. Modstanderen var af en så ringe kaliber at vores tredje valg på hver position skulle vinde kampen på Bernabeu. Set i lyset af det, kommer vi ud af en krise der delvist skyldes en spillemæssig identitetskrise, og delvist skyldes at spillere som BBC ikke har leveret varen.
Cristiano og Benz har i hvert fald været meget langt fra deres top niveau, og vi ved alle sammen godt at det stærkeste Real Madrid hold er med velspillende Benz og Cristiano, da de i dette tilfælde ER BEDRE end deres konkurrenter på positionerne. Det ved Zidane godt, og han har derfor god grund til at starte med dem inde, da det er en god mulighed for at få dem spillet i gang. Det samme tror jeg at han tænker vedrørende en spiller som James, Asensio, Danilo osv.

Der hvor problemet hos Zidanes disponering opstår er når han i en svær hjemmekamp i weekenden starter med Benzema på toppen, som pt er vores næstbedste angriber.

Kigger man længere ned af banen, er der jo ikke nogen tvivl om at han starter med Casemiro og Modric når de er klar. Hvem han spiller der pt sammen med Kroos synes jeg er hips om haps, når de er så svingende i deres præstationer. Og der er jo ikke nogen i hele verden der længere er i tvivl om at Carvajal er førstevalg på back'en. Fint at Danilo ikke koster points på grund af en sådan horribel præstation

Leveret af Kunena Forum