Zidane: 50-50 kamp
BBB skrev:
Lars1991 skrev: Tror ikke der findes en 9'er der passer bedre ind end Benzema. Når han altså spiller godt.
Suarez?
Tror du han ville passe bedre ind i Real Madrid end Benzema? Det jeg ikke sikker på, men det da en mulighed alene på den baggrund af at han er så god.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lars1991 skrev:
BBB skrev:
Lars1991 skrev: Tror ikke der findes en 9'er der passer bedre ind end Benzema. Når han altså spiller godt.
Suarez?
Tror du han ville passe bedre ind i Real Madrid end Benzema? Det jeg ikke sikker på, men det da en mulighed alene på den baggrund af at han er så god.
Ja, og jeg ville blive overrasket, hvis han var den eneste.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Sandheden er desværre at han lige siden Ajax tiden drømte om Barca - ligesom Neymar desværre.
Desværre må vi nøjes med BBC - som i øvrigt ikke fortjener at blive sammenlignet med mægtige MSN på nuværende tidspunkt.
Jeg tror ikke på Suarez eller sågar Neymar ville stråle så meget i Real Madrid som de gør i Barca, hvis de blev byttet ud med henholdsvis Benzema eller Bale. Jo, hvis man erstattede dem begge, men jeg tror Suarez ville lide ligeså meget som Benzema gør med Ronaldo og Bale ved sin side. Jeg hæver ikke Benzema over Bale og Ronaldo, men i mine øjne er han den eneste holdspiller af BBC.
Jeg tror nu nok Suarez ville scorer sine mål i Real Madrid, men den har jeg bare aldrig rigtig forstået, da vi har været det mest scorende hold i 4-5-6 sæsoner. Både i Spanien, men også i Europa. Der skal bare mere til end mål, og spillet på banen bliver bare det bedre, hvis man kan lide sin sidemand, eller gider at spille ham, hvis han står i en bedre situation.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Steen skrev: Suarez er langt bedre end Benzema er og nogensinde har været. Jeg var en af dem, som ikke ønskede Suarez i klubben grundet hans lange liste med kontroverser.Set i bakspejlet begik vi dog en kæmpe fejl ved ikke at hente ham..
Nej vi gjorde ikke. Han er den mest usympatisk spiller der findes og så i den hvide trøje. Føj for satan.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Raul7-2880 skrev: Har altid været kæmpe fortaler for at hente verdens bedste fodboldspiller 2016 (Suarez). Men ved ik om man kan kalde det for en kæmpe fejl ved ikke at hente Suarez.
Sandheden er desværre at han lige siden Ajax tiden drømte om Barca - ligesom Neymar desværre
Hvorfor flyver Neymar til Madrid for at tage en prøvetræning i Real Madrid i håbet om at kunne få et skifte indført, så han kan trække den hvide trøje over hovedet hvis han altid har drømt om Barcelona? Tror du ikke mere at det handler om at han naturligvis skulle fortælle hele verden at Barcelona var den eneste klub for ham fra det øjeblik hvor ham og hans far fik penge under bordet af FC Barcelona?
Og jeg har svært ved at se hvorfor Suarez skulle være verdens bedste spiller 2016 når Cristiano Ronaldo stadig er med i kapløbet. Det tyder lidt på selektiv hukommelse hvor Champions League, Copa America og EM bliver glemt.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)