Zidane: 50-50 kamp
Dios skrev: Er der nogle som kan fortælle mig hvordan Asensio skal bruges? Umiddelbart virker han til at være total uinspirerende. Kan sgu ikke helt finde ud af hvilke kompetencer han besidder udover at have et godt spark.
Endnu engang spiller James helt forfærdeligt på den centrale midtbane. Når han ikke er toneangivende i det offensive, så er han elendig for balancen for holdet når han ligger som han gør. Det hjælper så heller ikke på det, at Kroos spiller en af hans dårligste kampe for klubben.
Det eneste positive ved kampen er, at vi alle kan blive enige om vores højreback bliver sparet idag og sidder over. Ellers synes jeg Benzema sætter sine kritikkere inkl. mig selv godt og grundig på plads. Han er storspillende, og den eneste Madrid spiller som spiller godt. Resten spiller under niveau.
Derudover synes jeg Zidane stiller ekstremt mærkeligt op. Fair nok det er ultra offensivt, men med så få defensive spillere, så skal man altså have nogle spillere som kan holde fast i bolden. Det kan Asensio og James ikke!
Spiller Benzema en god kamp? jeg har været fan af Benz siden han kom til klubben, men gud fader bevares hvor er han dog elendig lige nu, jeg ved ikke hvilken kamp du ser/har set.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
40 kampe - 30 sejr (75% sejrsrate), 8 uafgjorte og 2 nederlag
111 mål (2.8 pr kamp) og 34 imod (0.85 imod pr kamp) +77 måldifference
Ubesejret sidste 23 kampe - 18 sejre og 5 uafgjorte
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Vi mangler Casemiro og Modric for at fungere. Og den teamspirit vi så i foråret. Hvor er "gløden"? BBC go fucking home.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Mathiaska skrev: Jeg er ved at være godt træt af alle de forbandede indlæg. Der blev da slet ikke slået så mange de første kampe uden Ronaldo, gjorde der?
Vi mangler Casemiro og Modric for at fungere. Og den teamspirit vi så i foråret. Hvor er "gløden"? BBC go fucking home.
BBC er et medieskabt fænomen... Dets eneste formål er at kunne sammenlignes med Barcas ditto - selvom det ville være rart med en selvstændig stærk fronttrio, så er jeg ved at være der, hvor BBC ikke alene skal pålægges ansvaret for sejr eller fiasko - holdet har fantastisk mange individualister, og flere og flere af dem stempler så småt ind... Det bør Zidane også notere sig! Vi har Morata, der er garant for dynamik og drive med bolden, Vasquez og Asensio, længere nede et utal af midtbanekreatøre.
Bredden er virkelig god rent offensivt, og det burde der virkelig lukreres på! Benz, Bale og Ronaldo er hver især verdensklasse og har scoret og assisteret i voldsomme mængder, men de har jo aldrig spillet som en samlet "organisme" - det er Perez' våde drøm og intet andet... Hvor jeg dog håber, der kan brydes lidt med det, for hver især kan de jo sagtens bruges på holdet...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Andre brugere nævner problematikker med Asensio og James, og her er jeg enig, men jeg mener egentlig ikke, at det er spillerne, som er skyld i, at det ikke fungerer optimalt for dem (selvom jeg også er af den mening, at Asensio var én af de bedre i denne kamp). James er 10'er, og ikke 8'er eller kantspiller, hvilket han bruges som i Real Madrid. Han er ikke hurtig, så han falder altid igennem ude på kanten, og han er desuden også for let at komme forbi, når han spiller som 8'er. Så længe Real Madrid ikke spiller i en formation, hvor man har en 10'er med, så tror jeg ikke, at James nogensinde får den succes, som hans potentiale egentlig berettiger. Det samme gør sig på en måde gældende for Isco, men han er dog en smule mere bevægelig end James, og derfor fungerer han nogenlunde i en 8'er position.
Asensio er, som en anden nævner, kantspiller, men her er køen til spilletid lang. Især når Zidane, som jeg før nævner, nægter at droppe nogle fra BBC-trioen, selvom de spiller - undskyld mit sprogbrug - ad helvede til. Derfor bruges den unge spanier mest på den centrale midtbane, og det er bare så tydeligt, at det ikke er her, at han er bedst.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
ChrillRM14 skrev: BBC er et medieskabt fænomen... Dets eneste formål er at kunne sammenlignes med Barcas ditto
BBC blev skabt året før MSN.
Du har den omvendt.
Jeg synes både Zidane, Asensio, Morata og Varane skal have stor ros for kampen. Det bliver til gengæld dejligt at få Carvajal tilbage for hold da op hvor er Danilo dårlig i øjeblikket. Håber stadig, stadig på at Zidane endelig ser lyset i Morata og glemmer Benzema til kampene, hvor vi allerede er foran.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev:
ChrillRM14 skrev: BBC er et medieskabt fænomen... Dets eneste formål er at kunne sammenlignes med Barcas ditto
Du har den omvendt.
Jeg synes både Zidane, Asensio, Morata og Varane skal have stor ros for kampen. Det bliver til gengæld dejligt at få Carvajal tilbage for hold da op hvor er Danilo dårlig i øjeblikket. Håber stadig, stadig på at Zidane endelig ser lyset i Morata og glemmer Benzema til kampene, hvor vi allerede er foran.
Synes du helt seriøst, at Zidane skal have ros for kampen? At stille op i en 4-0-6, hvor de 6 i front alle kun tænker offensivt, er ikke god taktik i min bog. Synes han fejler her, der var jo intet spil på midtbanen, så kampen sejlede frem og tibage. Det er måske underholdende, men det efterlader ikke seeren med et indtryk af, at Real styrede kampen. 4 af 5 mål var tilfældigheder - det siger alt. Også selv om Zidane udtaler, at han er tilfreds med offensiven.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Har dog lagt mærke til at Danilo har den tendens at trække ind i banen ret tit. Men defensivt er han normalt stærk. Kunne være sjovt hvis Zidane prøvede med Danilo som CDM. Tror det ville blive en stor succes, og hvis det gjorde, så har vi både en back-up til Carvajal, Casemiro og tildels Marcelo i Danilo.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Kassow-Rossing skrev:
Du har den omvendt.
Stammer 'El Tridente' fænomenet ikke helt tilbage fra Di Stefano, Gento og Puska, 1955-56?
Vil du sætte et par ord på hvorfor Zidane skal have ros? Jeg er mildest talt meget lidt imponeret over hans taktiske dispositioner til kampen, og udtagelse til start 11'eren, men overser måske noget.
Kassow-Rossing skrev:
Du har den omvendt.
Danilo har altså alle dage været dårlig. Han spiller OK på venstrebacken, men er fuldstændig elendig på højrebacken. Han har i min verden slet ikke nogen fremtid i Real Madrid. Det er både på det sportslige og mentale plan, at han slet ikke har færdighederne til at spille i Real Madrid. Ud med ham, tak!
Efterhånden betvivler jeg både Zidanes taktiske kunnen og mediehåndtering.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.