Optakt: På jagt efter det unikke
Pelle skrev: Jeg kan huske, da jeg var 15 år og var med fodboldholdet nede og besøge Martin Jørgensen og se Udinese spille. Dengang var han min helt, fordi der vel næppe kunne være et menneske, der vidste mere om fodbold.
Nu hvor man så har hørt ham svine Real til uge efter uge, så mister man så vanvittig meget for manden, hvis sympati utvivlsomt ligger i Catalonien. Jeg synes, det er helt fint, at kommentatorer, eksperter, mv er fan af et bestemt hold. Men når det påvirker deres dømmekraft så meget, at de bliver decideret pinlige at høre på, så må produktionen da gå ind og sige stop. Jeg kan ærlig talt ikke huske, hvornår Jørgensen nogensinde har udtalt sig i positive vendinger om Real. Sørgelig "ekspert".
Ser ikke optakten i dag, men han må være den værste af dem. Han afskrev Real Madrid enhver mulighed for at vinde sidste år, og det samme gør han igen i år. Jeg synes generelt, at eksperterne har sagt for meget forkert over en lang periode, så de nu er irrelevante.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Madridista28
-
- Senior bruger
-
HALA MADRID!!!
Ingen er hævet over kritik i klubben og det er altså de færreste (Danilo), der bliver piftet af for bare at være dårlige. Specifikt husker jeg en kamp hvor Cristiano bliver piftet efter et boldtab, hvor han bare viftede med armene og intet gjorde for at tilbageerobre bolden. Også i den kamp var kommentatorerne skuffet over pifteriet, men senere i selvsamme kamp mistede Cristiano igen bolden, men denne gang tog han et aggressivt tilbageløb og generobrede bolden, hvilket tilskuerne belønnede med store klapsalver.
Man bliver altså ikke piftet af for at miste bolden - man bliver piftet at for ikke at yde en indsats og kæmpe for trøjen. Og dét har jeg det sgu helt fint med.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
"Maybe they hate me because I'm too good."